- Katılım
- 28 Ağu 2006
- Mesajlar
- 81
bu site ile tanışmama vesile olan arkadaşlarla 2006 barışarock ta karşılaşmıştık.gece bile güneş gözlüklerimi çıkarmamam ilgilerini çekmiş bizde onlara su ve bira karşılığı resim çekmelerine izin vermiştik.onların çektiği resimlerden biri de aşağıdaki afişime yansımıştı 
bu sene işlerim dolayısıyla katılamadım ama az da olsa atölye çalışmalrında yer aldım.hey gidi günler hey
bu sene işlerim dolayısıyla katılamadım ama az da olsa atölye çalışmalrında yer aldım.hey gidi günler hey