BarışaRock Festivali, 24-25-26/08/2007, Sarıyer

Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abicim kalmayı çok istiyodum hatta bi ara görkemle konuştuk kalsammı diyede ama ba
ba gelmiş gidip görmesek olmaz ... :) kusura bakma artık bursa gezisinde bol bol görüşürüz kardeş..
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Bu arada kimi arkadaşlarımızın hiç bilmediğimiz yönlerini de öğrenmiş olduk festival boyunca:wiinkk: Hiç de belli etmiyorlar oysa ki...
İzleyip izleyip kopulacak videolar da var elimde ama, arkadaşlara da saygı duyduğumdan:p şimdilik koymuyorum.:cherry:[/B]

:queen::queen::queen: Birileri artk bu topice gelmez :mrgreen: Olcan ya bi dowload edelim senden şu videoları deil mi?Biraz eğlenelim yahu:mrgreen::mrgreen:

bu arada olcan seni esefle kınıyorum festivalin ilk gününden bizle forumlarda uğraştığın yetmiyormuş gibi reeldede çadır faciası yaşattın...Derme çatma bişe oldu idare ediver:p

Görkem;
Akın ve Burcu; Arkadaşlar kesinlikle Bursa'da yine birlikte olmalıyız.. Konuşulacak çok şey vardı.. Çok zamansız ayrılmak zorunda kaldık..
Bursa'ya yalnız gelmeme konusunda Burcu'nun yardımına ihtiyacım var sanırım:wiinkk: Yardımlarını esirgeme sakın..Son durum konusunda için rahat olabilir herşey yolunda.. Hemşom benim:rendeer:

Benim için çok yorucu ve zor bir festival 4gece olsa da...Benim için değeri çok büyük..Çok büyük zorlukları aşarak gittiğim festival de.Senin gibi biri ile tanıştığıma çok memnun oldum.Ayrıca Maalesef:joker:Burcu::kalbim:: benden yaklaşık 270km uzakta..gelip gelemeyeceğini de bilmiyorum.Şimdilik durum gelemeyeceği maalesef.Keşke :salut:

BB'ye ve sana böle uzaktan küçücük:rendeer: Umarım önümüzde bunun gibi çok daha güzel organizasyonlarda hep birlikte oluruz yine...

abicim kalmayı çok istiyodum hatta bi ara görkemle konuştuk kalsammı diyede ama ba
ba gelmiş gidip görmesek olmaz ... :) kusura bakma artık bursa gezisinde bol bol görüşürüz kardeş..

ula oğlum gittin erkende ya:pale: Keşke 2gece daha kalabilseydin kısacık oldu..Açılamadan biz sen gittin:cherry: Pazar gecesini birlikte yaşamalıydık :queen: Topluca pogomania:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Benim için çok yorucu ve zor bir festival 4gece olsa da...Benim için değeri çok büyük..Çok büyük zorlukları aşarak gittiğim festival de.Senin gibi biri ile tanıştığıma çok memnun oldum.Ayrıca Maalesef:joker:Burcu::kalbim:: benden yaklaşık 270km uzakta..gelip gelemeyeceğini de bilmiyorum.Şimdilik durum gelemeyeceği maalesef.Keşke :salut:

BB'ye ve sana böle uzaktan küçücük:rendeer: Umarım önümüzde bunun gibi çok daha güzel organizasyonlarda hep birlikte oluruz yine...

Duygularımız karşılıklı dostum.. Çok memnunum sizinle tanıştığımıza.. Ama benim tanıdığım Burcu'yu 270 km durduramaz.. O idealist bi insan.. Yapmamak adına değil başarmak adına üretir bahaneleri.. Ayrıca BB::utangac: yi ikna edecek.. Ben başedemiyorum :mrgreen:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Duygularımız karşılıklı dostum.. Çok memnunum sizinle tanıştığımıza.. Ama benim tanıdığım Burcu'yu 270 km durduramaz.. O idealist bi insan.. Yapmamak adına değil başarmak adına üretir bahaneleri.. Ayrıca BB::utangac: yi ikna edecek.. Ben başedemiyorum :mrgreen:

Bizi zaten mesafeler engelleyemiyor :) Görüldüğü üzere ama zaman ve öğrenciliğin vermiş olduğu bütçe mevzusu var işte...Keşke benzin 1ytl olsa:p:p:p
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Pc de Internetim olmadigindan dolayi, cep telefonumdan baglaniyorum, osebeble kisitliyim, detayli birsekilde ilerleyen zamanlarda yazarim ve bendeki resimleri koyarim.

Olcan sen o videolari yayinlarsan gozume gozukme. Herkes o oyunu bilmiyor olabilir.
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Pc de Internetim olmadigindan dolayi, cep telefonumdan baglaniyorum, osebeble kisitliyim, detayli birsekilde ilerleyen zamanlarda yazarim ve bendeki resimleri koyarim.

Olcan sen o videolari yayinlarsan gozume gozukme. Herkes o oyunu bilmiyor olabilir.

Bıraksana kardeşim ne oyunu:queen::queen:
Dobra dobra anlattın işte herşeyi :queen::queen::queen:
Yasemin bizim siteden değildi dimi:silent:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Pc de Internetim olmadigindan dolayi, cep telefonumdan baglaniyorum, osebeble kisitliyim, detayli birsekilde ilerleyen zamanlarda yazarim ve bendeki resimleri koyarim.

Olcan sen o videolari yayinlarsan gozume gozukme. Herkes o oyunu bilmiyor olabilir.

Bi kaç günlük koyalım keserek videoyu sora tamamını koyarız:cherry::cherry:

Hatta koskoca Mt ahalisine bu oyunu anlatmak zorunda kalmamalıyız:cherry:

Bursa gezsine geliyorsun deil mi yağmur falan yok perşembe gününe kadar toprak yağmura doyacak...
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Yasemin mt den deil ben onu baska yerden taniyorum.
Unutun videoyu falan, Kalmadi video bitti.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Tencere' Alıntı:
Olcan bildiğim kadarıyla o görüntülerde sende olmalısın..:p
Görüntülerde varım da, normal bir insanım ben, bana giren çıkan yok:queen: Cesurca açıklayan arkadaşlara da saygı duymak lazım...:p
Bir de Yasemin siteden değil.
ultraukala' Alıntı:
bu arada olcan seni esefle kınıyorum festivalin ilk gününden bizle forumlarda uğraştığın yetmiyormuş gibi reeldede çadır faciası yaşattın...Derme çatma bişe oldu idare ediver:p
Asıl siz o çadırda yardım etmeseydiniz, veya sonuçta kurmayı beceremeseydik, neler çekecektiniz onu düşün...:pl:
Ama şu durumda teşekkür ederim, elinize sağlık:rendeer:
SuSpect' Alıntı:
Olcan sen o videolari yayinlarsan gozume gozukme. Herkes o oyunu bilmiyor olabilir.
Hangi oyun, ne oyunu, ben de bilmiyorum herhalde...:silent: Abi utanılacak bir şey değil ki:p :queen:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
farketmiyoduda biraz kaçırdın sen sanki

farketmiyoduda biraz kaçırdın sen sanki :)

valla arkadaşlar hep böle oluyo ben gidiyom eğlence başlıyo ne iştir anlamadımki bendemi bi sorun var sizin yanınızdan gittim ya gidemedimde zaten motr yüzünden kara bahtım kör talihim :salut: çok lafını yaptım gerçi motorumun kızdı bana galiba kerata :)
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
farketmiyoduda biraz kaçırdın sen sanki

farketmiyoduda biraz kaçırdın sen sanki :)

valla arkadaşlar hep böle oluyo ben gidiyom eğlence başlıyo ne iştir anlamadımki bendemi bi sorun var sizin yanınızdan gittim ya gidemedimde zaten motr yüzünden kara bahtım kör talihim :salut: çok lafını yaptım gerçi motorumun kızdı bana galiba kerata :)

Cidden erken gittin ama.. Hem gece demediğini bırakmadın götürmezdi zaten o motor seni...
Bu arada ne zaman sahne var gelelim bi akşam.. Gözümüz bassçı görsün :)
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eywallah :) albüm muhabbetinden dolayı bu aralar olmayacak ama eylülde bomba gibi geliyoruz... bu arada arkadaşlar seney barışarock ta sahnede olabilirim bi aksilik çıkmaz ise
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Nayıııııııııııırrr o video olmaz video olmaaaaz :queen: :p

Hala kendime gelebilmiş değilim valla 4 gün üst üste non-stop :cherry:
Bu gün de Akını uğurladım , uğurlarken yağmur bastırdı , bir araba da üzerime su sıçratmak suretiyle bana duş aldırdı iyi oldu temizlendim :mrgreen:
Cbf150 de iyi paten kayıyormuş onu öğrendim :p

Tencere
Abi yeni evime her zaman beklerim :mrgreen: Bişeyler içmeye tabi sonra yenge kızmasın :wiinkk:

olcan138
Forumdan bilmediğin ne yönümüz varmış bakim :queen:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
GorkeM' Alıntı:
olcan138
Forumdan bilmediğin ne yönümüz varmış bakim :queen:
Sadece ters yön mü desem, yanarlı dönerli yön mü desem bilemiyorum da sen 36 saniye kadar da anlatmışsın çok yönlülüğünü kayıtta:queen:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:queen: nedir mevzu 25 kere merak ettim
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Tencere
Galiba konunun tamamı sendeymiş ::pokey::
Aman ha allah motorlarınıza disk kilidi bağlattırmasın :queen:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
moderetör abiler neler dönüyo bu forumda aaaakamuoyunu merakta bırakmayın hele erken gidenlere bari biraz olasun acıyın
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
arkadaşlar, tuvaletlere yakın yerde kalan, üzerinde motosiklet.net tshirtiyle gezen dostumuz buradamı? Bir öğretmen adayıyla takılıyordu. :p
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
@metalgod; asıl erken gidenlere eziyet olsun diye açıklamıyoruz...:cherry:

@NoVaRiX; sanırım benim o, tuvaletlere yakın bir yerde kaldık, 1 gün motosiklet.net t-shirtüyle dolaştım da öyle imalı anlatılacak bir takılma değildi o...:)

Anlatırken çarpıtılmış biraz da istihbarat sağlammış, kaynak nedir, orada niye görüşmedik?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst