Bu arada kimi arkadaşlarımızın hiç bilmediğimiz yönlerini de öğrenmiş olduk festival boyunca:wiinkk: Hiç de belli etmiyorlar oysa ki...
İzleyip izleyip kopulacak videolar da var elimde ama, arkadaşlara da saygı duyduğumdanşimdilik koymuyorum.:cherry:[/B]
Görkem;
Akın ve Burcu; Arkadaşlar kesinlikle Bursa'da yine birlikte olmalıyız.. Konuşulacak çok şey vardı.. Çok zamansız ayrılmak zorunda kaldık..
Bursa'ya yalnız gelmeme konusunda Burcu'nun yardımına ihtiyacım var sanırım:wiinkk: Yardımlarını esirgeme sakın..Son durum konusunda için rahat olabilir herşey yolunda.. Hemşom benim:rendeer:
abicim kalmayı çok istiyodum hatta bi ara görkemle konuştuk kalsammı diyede ama ba
ba gelmiş gidip görmesek olmaz ...kusura bakma artık bursa gezisinde bol bol görüşürüz kardeş..
Benim için çok yorucu ve zor bir festival 4gece olsa da...Benim için değeri çok büyük..Çok büyük zorlukları aşarak gittiğim festival de.Senin gibi biri ile tanıştığıma çok memnun oldum.Ayrıca Maalesef:joker:Burcu::kalbim:: benden yaklaşık 270km uzakta..gelip gelemeyeceğini de bilmiyorum.Şimdilik durum gelemeyeceği maalesef.Keşke :salut:
BB'ye ve sana böle uzaktan küçücük:rendeer: Umarım önümüzde bunun gibi çok daha güzel organizasyonlarda hep birlikte oluruz yine...
Duygularımız karşılıklı dostum.. Çok memnunum sizinle tanıştığımıza.. Ama benim tanıdığım Burcu'yu 270 km durduramaz.. O idealist bi insan.. Yapmamak adına değil başarmak adına üretir bahaneleri.. Ayrıca BB::utangac: yi ikna edecek.. Ben başedemiyorum :mrgreen:
Pc de Internetim olmadigindan dolayi, cep telefonumdan baglaniyorum, osebeble kisitliyim, detayli birsekilde ilerleyen zamanlarda yazarim ve bendeki resimleri koyarim.
Olcan sen o videolari yayinlarsan gozume gozukme. Herkes o oyunu bilmiyor olabilir.
Pc de Internetim olmadigindan dolayi, cep telefonumdan baglaniyorum, osebeble kisitliyim, detayli birsekilde ilerleyen zamanlarda yazarim ve bendeki resimleri koyarim.
Olcan sen o videolari yayinlarsan gozume gozukme. Herkes o oyunu bilmiyor olabilir.
Görüntülerde varım da, normal bir insanım ben, bana giren çıkan yok:queen: Cesurca açıklayan arkadaşlara da saygı duymak lazım...Tencere' Alıntı:Olcan bildiğim kadarıyla o görüntülerde sende olmalısın..![]()
Asıl siz o çadırda yardım etmeseydiniz, veya sonuçta kurmayı beceremeseydik, neler çekecektiniz onu düşün...ultraukala' Alıntı:bu arada olcan seni esefle kınıyorum festivalin ilk gününden bizle forumlarda uğraştığın yetmiyormuş gibi reeldede çadır faciası yaşattın...Derme çatma bişe oldu idare ediver![]()
Hangi oyun, ne oyunu, ben de bilmiyorum herhalde...:silent: Abi utanılacak bir şey değil kiSuSpect' Alıntı:Olcan sen o videolari yayinlarsan gozume gozukme. Herkes o oyunu bilmiyor olabilir.
farketmiyoduda biraz kaçırdın sen sanki
farketmiyoduda biraz kaçırdın sen sanki
valla arkadaşlar hep böle oluyo ben gidiyom eğlence başlıyo ne iştir anlamadımki bendemi bi sorun var sizin yanınızdan gittim ya gidemedimde zaten motr yüzünden kara bahtım kör talihim :salut: çok lafını yaptım gerçi motorumun kızdı bana galiba kerata![]()
Sadece ters yön mü desem, yanarlı dönerli yön mü desem bilemiyorum da sen 36 saniye kadar da anlatmışsın çok yönlülüğünü kayıtta:queen:GorkeM' Alıntı:olcan138
Forumdan bilmediğin ne yönümüz varmış bakim :queen: