BarışaRock Festivali, 24-25-26/08/2007, Sarıyer

Katılım
28 Ağu 2006
Mesajlar
81
bu site ile tanışmama vesile olan arkadaşlarla 2006 barışarock ta karşılaşmıştık.gece bile güneş gözlüklerimi çıkarmamam ilgilerini çekmiş bizde onlara su ve bira karşılığı resim çekmelerine izin vermiştik.onların çektiği resimlerden biri de aşağıdaki afişime yansımıştı :p

barisarockgecegozluklukucukluvr1.jpg


bu sene işlerim dolayısıyla katılamadım ama az da olsa atölye çalışmalrında yer aldım.hey gidi günler hey:p
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@metalgod; asıl erken gidenlere eziyet olsun diye açıklamıyoruz...:cherry:

olcanım MODARATORUM :queen: ayıb bişi hiç yakışıyomu sana bu seferlik affeyleyin noolcak hemben cezamıçektim pistonlarla :queen:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Tencere
Galiba konunun tamamı sendeymiş ::pokey::
Aman ha allah motorlarınıza disk kilidi bağlattırmasın :queen:

Hoca görüntülerin tamamı elimde.. Ama cidden olamaz böyle bişey.. Arada kahkahalar atarken kaçırdığımız bomba sözler varmış meğer.. Sen telefonunu yazıp "arayında şeyedek" yazmıştın ama biz çok iyi niyetli temiz kalpli insanlarmışız. :mrgreen:

Bugün fırsat bulursam rapidshare eder koyarım siteye.. Nasıl olsa karşı festival topiğinin altında yayınlanmış olur.. Burda kimse ayrımcılık ve baskıcılık yapamaz.. Hatta bak gör seyredenler "Hepimiz Görkemiz, Hepimiz Buğrayız" diye sloganlar bile yazacaklar:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Semih iyiki erken gittin baba.. Bu kadar i... nin arasında durulmazdı zaten :queen::queen:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
:queen::queen:

Gelmeyin siz bursaya mursaya yağ haznenize kum atarım ::ranntign::rantinp:

Hele rapid mapid hiç olmaz :queen:

Forum kuralları madde 252:
Kişilere şantaj yapılası , rencide edici , yanlış anlaşılmalara yol açıcı her tür videoyu kişilerin izni olmadan yayınlamak yasaktır... Aksi taktirde kişiler siteden uzaklaştırılacak , motosikletleri de en yakın direğe zincirlenip anahtarı denize atılacaktır.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Çıkarım var, ben o videoyla şantaj yapıp iskenderimi beleşe getiriyorum:cherry:, 3-5 bir şey daha koparabilirsem yayınlatmam videoyu...::exclaim:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Görüntüler bende ama Halis abi Olcan'a ısmarlıyor iskenderi...:silent:
Gerçi Görkem'in tehditleri üzerine Bursa'ya gidemiycez gibi görünüyo.. :p
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
1- Görüntüler bende de var, gelen ağız sulandırıcı teklifler üzerine yayına hazırlanmaya başladılar...:queen:

2- İskender yemezsem yakarım topiğii, yayınlatmam o görüntüleri...:p::exclaim:::deliir::
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Görüntüler bende ama Halis abi Olcan'a ısmarlıyor iskenderi...:silent:
Gerçi Görkem'in tehditleri üzerine Bursa'ya gidemiycez gibi görünüyo.. :p

yayında tüm emegi gecen arkadaşlara ısmarladım gitti :bounce:
gelmezseniz paket yaptırırz ups le göndeririz bizden once gelir :queen::queen:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
O değil şimdi fark ediyorum da, Tencere'nin de falso soruları ( ya da teklif diyelim:wiinkk: ) var videoda, oradan da hiç olmazsa bir ayran çıkar bana:p

Neyse önerim şudur ki; üye olan-olmayan herkesin ulaşabileceği bu konudan değil de msn üzerinden alalım birbirimizden bu videoları (Halis abi ve Semih'e de veririz, onlar sorun değil, ailedenler, daha yakından olmasınlar zaten:queen:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
O değil şimdi fark ediyorum da, Tencere'nin de falso soruları ( ya da teklif diyelim:wiinkk: ) var videoda, oradan da hiç olmazsa bir ayran çıkar bana:p

Neyse önerim şudur ki; üye olan-olmayan herkesin ulaşabileceği bu konudan değil de msn üzerinden alalım birbirimizden bu videoları (Halis abi ve Semih'e de veririz, onlar sorun değil, ailedenler, daha yakından olmasınlar zaten:queen:)

yani hız duvarınımı yoksa içki duvarınımı aşmışlar sen o kayıtları bursa getir oraya gelenler seyretsin :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
O değil şimdi fark ediyorum da, Tencere'nin de falso soruları ( ya da teklif diyelim:wiinkk: ) var videoda, oradan da hiç olmazsa bir ayran çıkar bana:p

Adam iştahlı iştahlı söyleyince dayanamayıp bastım teklifi bittabii :mrgreen::mrgreen: Allahtan reddedildik..:mrgreen::mrgreen:

Akın, Halis abinin dediği gibi şu görüntüleri dev ekranda izletebilecek bi yer ayarlayabilirmisin bize Bursa'da.. :mrgreen:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Neyse önerim şudur ki; üye olan-olmayan herkesin ulaşabileceği bu konudan değil de msn üzerinden alalım birbirimizden bu videoları (Halis abi ve Semih'e de veririz, onlar sorun değil, ailedenler, daha yakından olmasınlar zaten:queen:)

Olcan
::plus1::::friends:::cheeeeer::shake2::

Halis ve Ümit abi
::hakem1::
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
anam modaratore bak :queen: tehditler falan hiç gerek yok hocam sen yayınla videoyu ayda farketmez tencere sen yayınla hanginiz yayınlarsanız artık bi iskender yanında içecek cart curt üstüne tatlısora sigara artıkbaşka bişide teklif ederdimde yeri değil :queen: isterseniz benim cross uda vereyim

...., daha yakından olmasınlar zaten:queen:)

höyt sana höyt ayıb bişi ::pokey:: nası daha yakın olmasınlar beraber sürdük biz o yollarda beraber kurduk çadırı yağmayan yağmurda şimdi böylemi olduk valla ayıb bişi :salut:


evet ARkadaşlar son dakika haberi görüntüler OHA "DHA'nın yan kuruluşu O olcanı temsil ediyo" haber ajansı sayesinde elime ulaştı şantaj sırası bende hehe ee görkem önce senden başlayalım

alcenmi beni artçı ekilirsem video forumda ona göre buğra artık sen gönlünden ne koparsa ver acıdım sana :p :queen:
 
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Festivalden birkaç fotoğraf daha:

Moğollar konserinden:
bararock076mp8.jpg


Boikot sahnede:
bararock154lg7.jpg


Dava arkadaşlarımızdan biri:p:
bararock047vo2.jpg


Fotoğraflar Ebru'ların makinesinden, teşekkür ediyoruz.
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Nayıııııııııııırrr o video olmaz video olmaaaaz :queen: :p

Hala kendime gelebilmiş değilim valla 4 gün üst üste non-stop :cherry:
Bu gün de Akını uğurladım , uğurlarken yağmur bastırdı , bir araba da üzerime su sıçratmak suretiyle bana duş aldırdı iyi oldu temizlendim :mrgreen:
Cbf150 de iyi paten kayıyormuş onu öğrendim :p

Tencere
Abi yeni evime her zaman beklerim :mrgreen: Bişeyler içmeye tabi sonra yenge kızmasın :wiinkk:

olcan138
Forumdan bilmediğin ne yönümüz varmış bakim :queen:

Ya mükemmeldi ya görkem savrulup duruyordu yolda..tabi cbf150deki güce lastiklerin yol tutuşu yetmedi :mrgreen::mrgreen:

Adam iştahlı iştahlı söyleyince dayanamayıp bastım teklifi bittabii :mrgreen::mrgreen: Allahtan reddedildik..:mrgreen::mrgreen:

Akın, Halis abinin dediği gibi şu görüntüleri dev ekranda izletebilecek bi yer ayarlayabilirmisin bize Bursa'da.. :mrgreen:

Buluruz yahu haha:queen::queen: Ya herkesin izlemesi gerenk:mrgreen: Ben yaşadım çok mükemmeldi:mrgreen:

Bu arada boikot sahnedeyken pek fazla fotoğraf alamadık kusura bakmayın o sırada biz deli gibi pogo yapıyorduk eğleniyorduk :queen::queen:

Daha bir sürü fotoğraf olacak ya onları bir an önce toparlamamız lazım.Ben biraz uzak kaldım teknolojiden :) Bi ara tamamen toparlayacağım fotoları Burcu'dan:joker:

Görkem Sana da ben kıyak geçerim ben atarım kum :cherry: Hepiniz benim misafirim olursunuz artık Bursa'da :)

O değil şimdi fark ediyorum da, Tencere'nin de falso soruları ( ya da teklif diyelim:wiinkk: ) var videoda, oradan da hiç olmazsa bir ayran çıkar bana:p

Neyse önerim şudur ki; üye olan-olmayan herkesin ulaşabileceği bu konudan değil de msn üzerinden alalım birbirimizden bu videoları (Halis abi ve Semih'e de veririz, onlar sorun değil, ailedenler, daha yakından olmasınlar zaten:queen:)

ya daha ben almadım şu videoları ya :D msn'den atıver yahu bana da olcan:)

Olcan video sırasında çok kastı kendini sanırım yakalayamadık falsolarını :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Ben de arkadaşlarımla cuma sabahından itibaren festival alanında çadırdaydım, ayık olsaydım belki bulabilirdim sizi :mrgreen: Olcan da MT tişörtü giymeseydi hayatta tanımazdım :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Ayık mı haha biz cuma öğlenekadarhiç bırakmadık...Gece9dan sabaha kadar taksimde demlendik.Ardında çadırları kurarken 3er tane daha öğlende işimiz bittiğinde yedik yemeğimizi devam :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst