[Ankara - MT]

Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
26
haftaya yapılacak organizasyona katılamaya bilirim seçimlerde bitti her an tatile gidebilirim eğer burada olursam gelirim
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla gitmek gerek.. gezmek gerek.. buluşmak gerek.. tanışmak gerek..
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
204
Saat 2.30-2.40 arası Anatolia'daydım kimse yoktu.. Bu saate kadar kimse gelmemişse bundan sonra da gelmezler dedim.. Üstelik Ankamall'de işim olmasına rağmen "sonra hallederim,bi toplantıya gideyim,uzun zamandır uğramadım" dedim! Ve yine motorum yoktu,sadece sizi göreyim iki laf edelim die geldim..

En azından saatinde gelmeyecekseniz "Hadi toplanalım bu hafta da" , "Toplantı olsun koşa koşa gelirim" gibi sözler sarfetmeyin..
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
Saat 2.30-2.40 arası Anatolia'daydım kimse yoktu.. Bu saate kadar kimse gelmemişse bundan sonra da gelmezler dedim.. Üstelik Ankamall'de işim olmasına rağmen "sonra hallederim,bi toplantıya gideyim,uzun zamandır uğramadım" dedim! Ve yine motorum yoktu,sadece sizi göreyim iki laf edelim die geldim..

En azından saatinde gelmeyecekseniz "Hadi toplanalım bu hafta da" , "Toplantı olsun koşa koşa gelirim" gibi sözler sarfetmeyin..
benim iki önerim var:
1.bence genel toplantılar neresi uygunsa(anatolyaysa anatolya,yok uymuyorsa daha merkezde)hafta içine alınsın(cumartesi pazar hariç).
2.hafta sonu canlı atraksiyonlar; motor üstü faliyetler olsun(şöle 50-100 km lik geziler gibi(ilçelere mesela)).hafta sonu anatolyaya ben gelemem(tabii ki bu benden başka kimseyi bağlamaz(gelmezsen gelme demeyin diye diyorum :) )
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla üzüldüm. demekki bir beş dakika daha beklesen karşılaşacak mışız..
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Saat 2.30-2.40 arası Anatolia'daydım kimse yoktu.. Bu saate kadar kimse gelmemişse bundan sonra da gelmezler dedim.. Üstelik Ankamall'de işim olmasına rağmen "sonra hallederim,bi toplantıya gideyim,uzun zamandır uğramadım" dedim! Ve yine motorum yoktu,sadece sizi göreyim iki laf edelim die geldim..

En azından saatinde gelmeyecekseniz "Hadi toplanalım bu hafta da" , "Toplantı olsun koşa koşa gelirim" gibi sözler sarfetmeyin..

chimeraby sert yapmış :p

ankara mt toparlanmalı görüşlerini , ankara mt yi toparlayacak bir büyüğümüz ak sakallı bir dedemiz lazımdır diye özetleyebilir miyiz :p

blues korku değilde rica ettiler oy kullancaz dışarı çıkıcaz şurda kaç ay beraberiz dediler kıramadım :)

gezi isteyenlere ve onura da buradan seslenmek istiyorum :p
beynam kesikköprü ahanda bu hafta sonu , hadi bakalım hodri meydan

not : pro cumartesi dicek sebebini ben biliyorum :)
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
chimeraby sert yapmış :p

ankara mt toparlanmalı görüşlerini , ankara mt yi toparlayacak bir büyüğümüz ak sakallı bir dedemiz lazımdır diye özetleyebilir miyiz :p

blues korku değilde rica ettiler oy kullancaz dışarı çıkıcaz şurda kaç ay beraberiz dediler kıramadım :)

gezi isteyenlere ve onura da buradan seslenmek istiyorum :p
beynam kesikköprü ahanda bu hafta sonu , hadi bakalım hodri meydan

not : pro cumartesi dicek sebebini ben biliyorum :)
15 gün önce kesikköprü ye gitmiştik 5 motor.yolda çalışma var,mucur,taş,toprak,çukur,v.s...enduroculara bişey diyemem ama asvalt tipi motor kullananlar çok dikkat etmelidir.yol ara ara asvalt ara ara toprak oluyor.
bunu önceden farkedemeyenlerin vay haline.ben gece dönerken toprak yola girdiğimi farkedemedim,hız göstergesindede 95 km yazıyodu.az daha düşüyodum.gerçi ben gitmem oraya bi daha ama gidecekler için bilgi olsun dedim.:bounce:
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
677
seçim yatırımı belkide bitirmişlerdir yol yapımını? 15 gün olmuş.
geçen hafta giden var mı?
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
15 gün önce kesikköprü ye gitmiştik 5 motor.yolda çalışma var,mucur,taş,toprak,çukur,v.s...enduroculara bişey diyemem ama asvalt tipi motor kullananlar çok dikkat etmelidir.yol ara ara asvalt ara ara toprak oluyor.
bunu önceden farkedemeyenlerin vay haline.ben gece dönerken toprak yola girdiğimi farkedemedim,hız göstergesindede 95 km yazıyodu.az daha düşüyodum.gerçi ben gitmem oraya bi daha ama gidecekler için bilgi olsun dedim.:bounce:

motopirate teşekkürler, yazın gidilecek yerler belli olmuyor, yol yapımı vs..
fikir olarak kesikköprü dedim , başka biryerde olabilir , yalnız benim şehirdışında olma ihtimalim de belirdi perşembe cuma kesinleşir..
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nevet nevet nevet...
uyarınız için sağolun motopirate, arkadaşlar yolu izi düzgün olsun lütfen gideceğimiz yerin :) olmazsa gölbaşına gidelim derim ben. tabi bu da bi fikir..

evren özür dilerim ya cidden takılayım demiştim :)

nevet arkadaşlar başka fikir beyanında bulunmak isteyen? beyin fırtınası yapalım diyoruz ama onda bile ses soluk çıkmıyor :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
haymanaya gidelim ...hamama girip çimelim....birbirimizi keseleyelim....:p
ank dan haymana kavsagına kadar kaç km bılmıyorum ama haymanaya dönunce 66(yozgat) km old bılıyorum....
asfalt meleği abi senın motor her yola girer sen nıye dert edıonki...:cherry:
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
haymanaya gidelim ...hamama girip çimelim....birbirimizi keseleyelim....:p
ank dan haymana kavsagına kadar kaç km bılmıyorum ama haymanaya dönunce 66(yozgat) km old bılıyorum....
asfalt meleği abi senın motor her yola girer sen nıye dert edıonki...:cherry:
bahadinli ben sana bu hafta benle haymanaya gel dediydim ya ben gittim valla.kaplıcası kızılcahamamdan çok güzel(5 ytl);bir saate yakın durdum.çıkışta bir kaşarlı pideyle bir de ayran içtim(o da 5 ytl).
peşine de 2 soğuk soda (50 kuruş.).valla o kadar rahat döndüm ki.akşam ben dönerken tv de seçim sonuçlarına bile baktım pide yediğim yerde.ben haftaya beypazarı tarafına gidecem orda da kaplıca duydum yerini bilmiyorum gelirsen bu sefer en azından 2 kişi oluruz.
ilgilenenlere:
haymana yolunun yaklaşık 50 km si bölünmemiş gidiş geliş yol.yol bozuk sayılmaz(pürüzsüz asvalt da değil),giderken ve gelirken kimi kesimlerde erimiş asvalt kısımları var(toplamda 4-5 km),yol baya boş du(22 sinde seçim günüydü,normal zamanda doluysa bilemem.)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bahadinli ben sana bu hafta benle haymanaya gel dediydim ya ben gittim valla.kaplıcası kızılcahamamdan çok güzel(5 ytl);bir saate yakın durdum.çıkışta bir kaşarlı pideyle bir de ayran içtim(o da 5 ytl).
peşine de 2 soğuk soda (50 kuruş.).valla o kadar rahat döndüm ki.akşam ben dönerken tv de seçim sonuçlarına bile baktım pide yediğim yerde.ben haftaya beypazarı tarafına gidecem orda da kaplıca duydum yerini bilmiyorum gelirsen bu sefer en azından 2 kişi oluruz.
ilgilenenlere:
haymana yolunun yaklaşık 50 km si bölünmemiş gidiş geliş yol.yol bozuk sayılmaz(pürüzsüz asvalt da değil),giderken ve gelirken kimi kesimlerde erimiş asvalt kısımları var(toplamda 4-5 km),yol baya boş du(22 sinde seçim günüydü,normal zamanda doluysa bilemem.)
abı bıraz ekonomık krize girdimde ondan sana dıyemedım gıdelım dıye...ama bende ankda hamama gırdım....hemde buz gibi havuzu vardı....ohhh bende 3 saate yakın yuzdum orda....ondan sonrada cıktım gıderken dolmus benı altına aldı....:salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst