Merhabalar.
Forumdaki ilk mesajım. CF moto ya kısmetmiş. Uzun zamandır motor araştırıyorum. Ehliyeti şubatta alıyorum, en erken Şubatta randevu var. A sınıfı aldım mt 07 ile girdim sınava. CF Moto baya ilgimi çekiyor. 150nk 'nın tasarımı şahane. Ama hemen yetersiz gelir gibi geliyor güç olarak. Bir de yeni tabi, servis ve kronik arızalar düşündürüyor herkes gibi.
NK400 'e gelince. NK650 'den daha yakısıklı gibi. Duruşu çok iyi, renkleri... Avustralya sitesindeki fiyatın TL karşılığı 14450 gibi çıkıyor yaklaşık olarak. $5,490 Avustralya doları fiyatı var. Burada vergiler ıvır zıvır derken 17 'ye filan gelirse şaşırmam. Ama 17b bu yeni markayı üzer. Hatta 15b olursa bile üzer. Sembolik de olsa 14.90 filan olsa daha bi rahatlatabilir. ama kesinlikle 15 'in altında olmalı, yoksa pek tercih edilmeyeceğini düşünüyorum. Bir o fiyatta ABS 'lisi olursa gider.
Umarım ben de karar verip motorumu alırım en kısa zamanda.
Kazasız sürüşler diliyorum herkese
Forumdaki ilk mesajım. CF moto ya kısmetmiş. Uzun zamandır motor araştırıyorum. Ehliyeti şubatta alıyorum, en erken Şubatta randevu var. A sınıfı aldım mt 07 ile girdim sınava. CF Moto baya ilgimi çekiyor. 150nk 'nın tasarımı şahane. Ama hemen yetersiz gelir gibi geliyor güç olarak. Bir de yeni tabi, servis ve kronik arızalar düşündürüyor herkes gibi.
NK400 'e gelince. NK650 'den daha yakısıklı gibi. Duruşu çok iyi, renkleri... Avustralya sitesindeki fiyatın TL karşılığı 14450 gibi çıkıyor yaklaşık olarak. $5,490 Avustralya doları fiyatı var. Burada vergiler ıvır zıvır derken 17 'ye filan gelirse şaşırmam. Ama 17b bu yeni markayı üzer. Hatta 15b olursa bile üzer. Sembolik de olsa 14.90 filan olsa daha bi rahatlatabilir. ama kesinlikle 15 'in altında olmalı, yoksa pek tercih edilmeyeceğini düşünüyorum. Bir o fiyatta ABS 'lisi olursa gider.
Umarım ben de karar verip motorumu alırım en kısa zamanda.
Kazasız sürüşler diliyorum herkese