Adamlar baktılar Japonlar tenezzül edip 400 cc motor çıkarmıyorlar, oradaki boşluğu doldurmak için bunu yaptılar. Bizim devlet şu %8 ÖTV'yi 500 cc'ye kadar genişletse biz burada hiç bunları tartışmıyor olacaktık. O zaman soru şu olacaktı, 12 bin TL'ye CFMotor 400NK mı yoksa 16 bin TL'ye MT-25 mi ?