CF MOTO 400NK - CFMoto'dan 400cc Çift Silindir Yeni Model Geliyor.

Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Adamlar baktılar Japonlar tenezzül edip 400 cc motor çıkarmıyorlar, oradaki boşluğu doldurmak için bunu yaptılar. Bizim devlet şu %8 ÖTV'yi 500 cc'ye kadar genişletse biz burada hiç bunları tartışmıyor olacaktık. O zaman soru şu olacaktı, 12 bin TL'ye CFMotor 400NK mı yoksa 16 bin TL'ye MT-25 mi ?
 
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
899
16-17 civarı olcak dediler. Bence duke 390 alınamıyorsa ikinci secenek cf400nk olmalı.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Yalnız 650NK için bence bizde biraz Türkiye koşullarına göre fiyatlandırma yapılmış. Bu yüzden aynı şeyi 400NK için de yapacaklarını düşünüyorum. Bir de 17 - 18 bin TL neden çok geliyor anlamadım ? Bu vergi diliminde bu kalitede 400 cc motor satabilmenin daha ucuz bir yolu yok. Çin motoruna 17 - 18 bin verilir mi dersen verilmez tabi ama dediğim gibi bu için başka türlüsü yok. Yamaha Xmax 300'e 27 bin TL istiyorsa bu adamların biraz aşağı kalitede 400 cc Çin motoruna da 16 bin çok görülmemeli. Yoksa bu memlekete hiç 250 cc üzeri motor gelmesin. Ayrıca bence de bu motor 16 bin TL civarına gelecektir ve satacaktır.

ben çok geliyor demedim hatta gayette doğal 17-18 gibi rakamlar diyorum bunun marka ile ilgisi yok bizde 250cc den sonra ötv patlıyor resmen %8 den bir anda %37 lere çıkıyor bunun kdv si de var bunun karı bayii karı transport ücreti diğer giderleride var.. kimse bedavaya bu hizmetleri vermiyor..

ben biraz ticari zihniyetle düşünüyorum motorun avrupa fiyatı ortada kaldıki o ülkelerde bizdeki gibi ağır vergi yok hatta belki hiç vergi yoktur sembolik rakamlardır.. ona rahmen ordaki rakamlar ortada 5500-6000 dolar civarı..

ben aynı senkronizasyonu burda yaptım mı 400 lüğün abs sini fabrikanın indiriminide göze alarak yazdım 20-21 bandında olabiliceğini abs siz olanınında 18-19 segmentlerinde olabiliceğini yazdım ..sadece şunu demeye çalışıyorum bazı arkadaşlar 13 bin 15bin tl olursa şayet yazmış bende diyorumki hayatta olmaz..

16 bin belki lansman fiyatı yapabilirler büyük feragatlar edip ama 3-4 ay sonra gene ufak ufak bin tl bin tl minik minik zamlarla olması gereken 18-19 bandına getirirler düşüncesindeyim.. çünkü maliyetler ortada avrupa rakamları ortada..

Bizde 650nk nın o 22 bin olmasının nedenide bence ellerinde kalan eski motorlar olması yani zamanında zaten düşük kurdan almışlarsa şu anda bir zararları yoktur ama şayet yeni 650nk çekerlerse onların fiyatlarınında yeni kur sistemi üstünden 30 bin tl lerden aşağı olucağını hiç sanmıyorum..
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
13 bin diyen arkadaşlarda ÖTV hep %8 zaten.

Yurtdışı fiyatlarında 650 ile 400 arasında bu kadar az fark olması aslında aynı teknoloji ve silindir sayısındaki motorlarda maliyet farkının çok az olmasından ileri geliyor. Hani bizde yüksek cc motorun iki katı fiyatı hak ettiğini düşünüyorlar ya akıllı distribütörler, işte o iş öyle değil. Bizden çok daha etik ve hakkaniyetli satış yapan Avrupa'ya bakınca neyin ne olduğunu çok daha iyi görebiliyoruz. Bakın Yamaha'nın İngiltere'deki satış fiyatlarına baktım :

XMax 250 ABS : 4499 £
XMax 300 : 4949 £

Türkiye fiyatları şöyle :

XMax 250 ABS : 15600 TL = 3513 £
XMax 300 : 26900 TL = 6058 £

Bu farkı sadece vergiyle açıklayabilir misiniz ? Vergileri de katsanız arada en az 1000 £'luk bir fark var. Bu da 4500 TL yapıyor ki bu rakamlar oradaki müşteriye satış fiyatı üzerinden hesaplanmış rakamlar.

Kymco Downtown 350 bizde 27 bin TL = 7100 €, Fransa'da 5200 € = 19760 TL

Bunun adına ticaret denmez kusura bakmayın. Kendini kazıklatmak isteyen gidip onlara para dökebilir. Bense fiyat / performans ürünlerinden devam edeceğim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:41 ----------

Bir ilave daha yapayım da gülün biraz. Bizde Xciting 400i'nin fiyatı 23100 TL. Yani Downtown 350i'den 3500 TL daha ucuz, Fransa'da ile 5599 € yani olması gerektiği gibi Downtown'dan daha pahalı (400 € pahalı). Yani bizdeki satış fiyatları bazılarının sandığı gibi bazı satış pazarlama dehalarının çok ince hesaplarıyla değil "tutturabildiğine" şeklinde belirleniyor. Birkaç ay sabrederseniz bayilerin elinde patlayacak Downtown 350'leri 20 bin TL altına alabilirsiniz.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
bajaj dominar fiyatı açıklandı 18 bin tl sanırım cf400 ünde o aralıklara gelir.. daha önce dediğim rakamlar..

aslında en güzeli motor getirten firmalarda işi bilen olucak gidicek kardeşim çine yada işte hangi firmadan motor getirtiyorlarsa misal 400c.c lik 600c.c lik motora 150 yada 250 c.c lik silindir hacminde strok boyunda piston koyucaklar olucak 400 lük 600 lük motor 150 yada 250 c.c ..

türkiyede isteyen orjinal parçalarla gene silindir strok hacmini orjinal boyutlarına yani 400 yada 600 lük hacimlerine getirebilicek..vatandaşın insiyatifinde olucak.. isteyende orjinal halinde kullanıcak ..
 
Katılım
25 Kas 2009
Mesajlar
76
Bu moturun fiyatını 15bin civarında olursa piyasada tutulur, ama Bajaj400 gibi 18bin den millete satmaya kalkarlarsa bunada pamuk tıkarlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
bajaj dominar fiyatı açıklandı 18 bin tl sanırım cf400 ünde o aralıklara gelir.. daha önce dediğim rakamlar..

aslında en güzeli motor getirten firmalarda işi bilen olucak gidicek kardeşim çine yada işte hangi firmadan motor getirtiyorlarsa misal 400c.c lik 600c.c lik motora 150 yada 250 c.c lik silindir hacminde strok boyunda piston koyucaklar olucak 400 lük 600 lük motor 150 yada 250 c.c ..

türkiyede isteyen orjinal parçalarla gene silindir strok hacmini orjinal boyutlarına yani 400 yada 600 lük hacimlerine getirebilicek..vatandaşın insiyatifinde olucak.. isteyende orjinal halinde kullanıcak ..

güzel fikir ama ha..

yurtdışından getirilen 150 cc bir motor isteğe bağlı olarak 600 cc'ye kadar yükseltilebilmeli. kişinin inisiyatifi ya da paşa gönlü hangi cc'yi isterse ona göre hareket etsin canım...
 
Katılım
25 Şub 2017
Mesajlar
20
Bunu Nazilli'de bi abim test etti. Çok beğenmiş. Alacağını söyledi.

Ayrıca bende bugün bu motorun 150liğini test ettim. Malzeme kalitesi kötü değil. Ayrıca göstergesi evlere şenlik. Yok yok, vallahi yok yok yani.
Performansına bakamadım hiç. Sadece boşa geçme sıkıntisi vardı. Ters ön amörtisör falan vardi gayet hoşuma gitti benim.
Bide mod vardı. 150lik motorda. Tuhaf. :)

Motoru genel anlamda beğendiniz mi ? pulsar 150 ns le kıyaslama şansınız oldumu hiç ? ben teknık olarak biraz karşılaştırdım ama reel olarak ne olur bilmiyorum sizce bu karşılaştırmam nasıl olmuş (linki kopyalayıp bakabılırsınız )

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/175506-arkadaslar-baslangic-motoru-icin-goruslerinizi-alabilirmiyim-forumda-yeniyim.html

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:06 ----------

16 bin bandındaysa muhteşem fiyat demektir. İnşallah öyle olur.

Oturup incelemeye gerek yok 150NK'nın kalitesini herkes biliyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:24 ----------



Ben biliyorum kimlerin alacağını. Hatta R25 bundan daha iyi gider diye iddia bile ederler.

Dostum ben başlangıç olarak 150 nk almayı dusunuyorum. Siz kalite ile ilgili net birşey yazmamışsınız bir bilginiz varsa paylaşırmısınız ?. Ben araştırmalarıma gore pulsar 150ns ten cok daha ıyı bır motor ama yıne de ne alacagım konusunda net bır sonuca varamadım ( 200 ns e param pek yetmıyor yenılerıde 11300 tl olmuş zaten. Bir de başlangıç için 150cc ve dusuk topspeed iyidir bana 120-130 yetecegı ıcın nk150 dusunuyorm. )son olarak naked dusunuyorum commuter pek sevmıyorum. Sizce ne yapmalıyım ?
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
150NK'yi al, parasını sonuna kadar hak ediyor. Bu arada NS160 da gelecek, ben olsam onun fiyatını da beklerim.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Ben de dün aynı şeyi düşündüm. Fiyatı belli değil ve siteye koyulmadığına göre bence getirtmekten vazgeçtiler. Mart ayı bitiyor bu saate kadar her şeyinin açıklanması gerekirdi.
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
128
Aklima soyle bisey geliyor.dominarin yani rakibinin fiyatina inmesi.rekabet etmesi imkansiz bi fiyatla geleceginden iptal olmus olabilir.yani "maliyeti kurtarmiyo ablaa"
:)))
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
128
400 nk nin fiyatini bilmeden boyle bi kanıya varamiyorum.ybr bile 10 bin tl olmusken
...
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
ne belli değil bende onu anlamıyorum bu motorun avrupa satış fiyatı belli. aşağıda avustralya satış fiyatı..

400NK

http://www.cfmoto.com.au/400NK

400NK Abs

http://www.cfmoto.com.au/400nk-abs

motobike writer dergisinde de verilen fiyatlar aynı PRICE (ride away): $5490, $5990 (ABS)

https://motorbikewriter.com/cfmoto-400nk-learner-lineup/

hatta kıyaslama için örnekde koyıyım matematiği kesiri hesaplaması iyi olan kuvetli olan burdan denklemi yapıp türkiye fiyatını 400nk için çok net çıkarır.. hemde noktası virgülüne kadar..

150Nk Türkiye fiyatı

http://www.cfmoto.com.tr/model/touring/150-nk


150Nk avustralya fiyatı

http://www.cfmoto.com.au/150nk

burdan aradaki oranı çıkartan avusturalya fiyatı üstünden 400 nk nın türkiye fiyatınıda net nokta vuruşu çıkartır.
 
Katılım
23 May 2014
Mesajlar
779
ne belli değil bende onu anlamıyorum bu motorun avrupa satış fiyatı belli. aşağıda avustralya satış fiyatı..

400NK

http://www.cfmoto.com.au/400NK

400NK Abs

http://www.cfmoto.com.au/400nk-abs

motobike writer dergisinde de verilen fiyatlar aynı PRICE (ride away): $5490, $5990 (ABS)

https://motorbikewriter.com/cfmoto-400nk-learner-lineup/

hatta kıyaslama için örnekde koyıyım matematiği kesiri hesaplaması iyi olan kuvetli olan burdan denklemi yapıp türkiye fiyatını 400nk için çok net çıkarır.. hemde noktası virgülüne kadar..

150Nk Türkiye fiyatı

http://www.cfmoto.com.tr/model/touring/150-nk


150Nk avustralya fiyatı

http://www.cfmoto.com.au/150nk

burdan aradaki oranı çıkartan avusturalya fiyatı üstünden 400 nk nın türkiye fiyatınıda net nokta vuruşu çıkartır.

yanlışım varsa düzeltin. oradaki nk400 fiyatı nk150 fiyatının 1,82 katı. burada nk150 8900. 8900*1,82=16200. amaaa %37 ötv gibi bir olay da var tabi. karışır buralar :D bi de nk650 abs ile nk400 abs fiyatı arasında 500 dolar var sadece. nk650abs burada 21700. nk650 nk400 fiyat oranına bakarsak nk400 burada 20000 çıkıyor :D
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2014
Mesajlar
16
Avusturalya fiyatından hesap yapmak mantıklı değil bence, her pazarda fiyatlandırmalar aynı olacak diye bir kaide yok, ayrıca vergiler de farklı olabilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst