Honda Honda MSX 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Eyl 2016
Mesajlar
55
Cevap için teşekkür ederim, sizin de motorunuz hayırlı olsun.

Birşey sormak istiyorum genele hitaben, motoru şimdi almak yerine aralık-ocak gibi alsam acaba zam yer mi motor diye düşünüyorum. Bugün 2-3 bin liralık bir sağlık masrafı çıktı da saç dökülme sorunuma yönelik. Ben de kararsız kaldım.

Motoru şimdi alıp garajda yatırmak mı mantıklı olur yoksa 2-3 ay bekleyip alıp trafiğe çıkmak mı.

Çünkü motoru şimdi alırsam ekipman bütçeis için beklemek durumunda olacağım.
 
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
32
Zam kesin yer bence 6500 den yüzer ikiyüzer zam yiye yiye bu fiyatlara geldi şu an bu motor.
 
Katılım
29 Ocak 2015
Mesajlar
180
Motor hiç bir zaman 6500 olmadı.

Kaparo verip bekleyerek Haziran 2014 te 7200'e almıştım (7400 dü hatta ilk ve peşin alanlardan olduğum için 200 lira indirim almıştım)
 
Katılım
29 Ocak 2015
Mesajlar
180
5 mi 6 mı ne allen anahtarla egzozun üzerindeki siyah parçayı söküp 14 mü ney soketle egzozun asıldığı yer ve boğazından 5 dakkada söküp hevesini alabilirsin. katalizör olduğu için aşırı çirkin ses çıkarmıyor ama gayet küfür ettirici hoş boru sesi alıyorsun.
1-2 kullanıp hevesin geçerse standart devam et. Hadi bugün ses çıkatayım dediğim zaman sökmek 3-4 dakkamı alıyor :)

ancak 70 i geçemiyorsun o kadar ses çıkıyor ki devir yapmak istemezsin. Ama ara gazlar falan tam şehir içi :)
 
Katılım
7 Kas 2013
Mesajlar
100
Kredi kartı kullanmıyorum :) istanbulda nakit satan birini olsa iyi olur o egzozu kendim takamazmıyım taktıktan sonra bi ayar falan istiyo mu
Sirinevlerde motorcularda gordum ayni egzozdan ama fiyat olarak 300 gibi rakamlardan bahsediyorlar. Bende kendim takabilirmiyim diye dusundum ama elimde sokup takacak alet yoktu. Egzozun yaninda ara boruda almistim ondada islem yapilmasi gerekiyormus. Usta kesti kaynak falan yapti orjinali gibi kelepceli bir baglanti yapti. Bundan sonra istedigim zaman kendim sokup takabilirim. Ayar olarakta bende duydum enjeksiyon ayari gerekir falan diye ama hicbir fikrim yok onun hakkinda
 
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
446
Sirinevlerde motorcularda gordum ayni egzozdan ama fiyat olarak 300 gibi rakamlardan bahsediyorlar. Bende kendim takabilirmiyim diye dusundum ama elimde sokup takacak alet yoktu. Egzozun yaninda ara boruda almistim ondada islem yapilmasi gerekiyormus. Usta kesti kaynak falan yapti orjinali gibi kelepceli bir baglanti yapti. Bundan sonra istedigim zaman kendim sokup takabilirim. Ayar olarakta bende duydum enjeksiyon ayari gerekir falan diye ama hicbir fikrim yok onun hakkinda


Bi sure daha egzozsuz devam o zaman :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst