Honda Honda MSX 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
446
okan nasıl gecti yolculuk :)

Abi pazar günü istanbula vardığımda 650 km olmustu :) zevkli ama 125 cc motorla biraz riskli oluyo sıkıstıran cok oldu ama baya bi keyif aldım bi kaç kişiyle beraber yapılırsa çok daha rahat olabilir kücük motorlarda.Tek basımaydım ama bol bol müzik dinleyip etrafı seyrettim bi rahatlattı koltukta rahatsız etmedi yol genellikle seyir hızım 70-85arasında oldu ilk uzun yolumdu ama baya bi keyif aldım soğuktan korunmak içinde yağmurluklarımı giydim valla abi şöyle bi yolu uzattıkca uzatasım geldi :)
 
Katılım
7 Kas 2013
Mesajlar
100
Abi pazar günü istanbula vardığımda 650 km olmustu :) zevkli ama 125 cc motorla biraz riskli oluyo sıkıstıran cok oldu ama baya bi keyif aldım bi kaç kişiyle beraber yapılırsa çok daha rahat olabilir kücük motorlarda.Tek basımaydım ama bol bol müzik dinleyip etrafı seyrettim bi rahatlattı koltukta rahatsız etmedi yol genellikle seyir hızım 70-85arasında oldu ilk uzun yolumdu ama baya bi keyif aldım soğuktan korunmak içinde yağmurluklarımı giydim valla abi şöyle bi yolu uzattıkca uzatasım geldi :)

Helal olsun okan iyi yol yapmissin :) git gel tek gundemi yaptin 650 km yi? Koltugunda cok rahatsiz etmemesine sevindim. Ben bugun biraz yol yaptim bi sure sonra koltuk sanki tas oldu :) birde yagmura yakalandim ustum basim batti. Orjinal camurluk olmasina ragmen kaska kadar firlatmis camurlari birde ayakkabilar su gibi oldu. Motorun batmasini soylemiyorum bile. Yagmurlu havalar icin on camurluk uzatma ve arka teker ustu camurluk sart gibi. Simdi zincir ve motorun temizligiyle ugrasiyorum :)

 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
446
Helal olsun okan iyi yol yapmissin :) git gel tek gundemi yaptin 650 km yi? Koltugunda cok rahatsiz etmemesine sevindim. Ben bugun biraz yol yaptim bi sure sonra koltuk sanki tas oldu :) birde yagmura yakalandim ustum basim batti. Orjinal camurluk olmasina ragmen kaska kadar firlatmis camurlari birde ayakkabilar su gibi oldu. Motorun batmasini soylemiyorum bile. Yagmurlu havalar icin on camurluk uzatma ve arka teker ustu camurluk sart gibi. Simdi zincir ve motorun temizligiyle ugrasiyorum :)
[url]http://i.hizliresim.com/Wbzjmq.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/oE5JB2.jpg[/url]

Eyvallah sağolasın iki günde yaptım cumartesi sabah çtan cıktım pazar 6 gibi istanbuldaydım motosiklet botu tavsiye ederim :)
 
Katılım
14 Tem 2016
Mesajlar
3
merhaba cok degerli msx kullanicilari ben araniza yeni katıldım. dogdugumdan beri motosiklet tutkunuyum ve bir bayan olarak tüm baskılara ragmen hayallerimin peşinden gidip msx aldım. 5 aydır kullaniyorum bu canavari ve dehşet mutluyum. 130 km kadarcık bir uzun yola çıkmayı düşünüyorum. uzun yolda sıkıntı cikarir mi? gidenlerin tavsiyelerini bekliyorum ve almam gereken önlemler nedir ne yapmam gerekiyor yardımcı olabilir misiniz? teşekkürler simdiden..
 
Katılım
17 Eki 2014
Mesajlar
159
merhaba cok degerli msx kullanicilari ben araniza yeni katıldım. dogdugumdan beri motosiklet tutkunuyum ve bir bayan olarak tüm baskılara ragmen hayallerimin peşinden gidip msx aldım. 5 aydır kullaniyorum bu canavari ve dehşet mutluyum. 130 km kadarcık bir uzun yola çıkmayı düşünüyorum. uzun yolda sıkıntı cikarir mi? gidenlerin tavsiyelerini bekliyorum ve almam gereken önlemler nedir ne yapmam gerekiyor yardımcı olabilir misiniz? teşekkürler simdiden..

Çok uzun değilmiş.Zincirin yağsızsa, yağla tamamdır Hayırlı yolculuklar.:)
 
Katılım
14 Tem 2016
Mesajlar
3
uzun derken şehirler arası olduğunu belirtmek istedim:) ilk deneyimim olacak umarım bir sıkıntı olmadan gidip gelebilirim. teşekkür ederim :)
 
Katılım
22 Eki 2016
Mesajlar
1
Arkadaşlar merhaba. Birkaç hafta önce 2.el fakat 3000 km yapmış bir MSX alarak aranıza katıldım. Bugün yağını değiştirdim. MOTUL 5100 10W30 kullandım. Başka tavsiyeleriniz var mıdır?

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:14 ----------

Arkadaşlar sormak istediğim bir şey var? Daha çok motor sıcakken 1. vitesten boşa geçirmekte zorlanıyorum. 2 ye geçiyor... O yüzden hep 2. vitesten boşa geçiyorum. Varmı bu sorunu yaşayan. Bugün motorayağımıda değiştirdim fakat değişiklik yok. Acaba debriyajda mı sorun var???
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
merhaba cok degerli msx kullanicilari ben araniza yeni katıldım. dogdugumdan beri motosiklet tutkunuyum ve bir bayan olarak tüm baskılara ragmen hayallerimin peşinden gidip msx aldım. 5 aydır kullaniyorum bu canavari ve dehşet mutluyum. 130 km kadarcık bir uzun yola çıkmayı düşünüyorum. uzun yolda sıkıntı cikarir mi? gidenlerin tavsiyelerini bekliyorum ve almam gereken önlemler nedir ne yapmam gerekiyor yardımcı olabilir misiniz? teşekkürler simdiden..

130 km 'kadarcık' bi 'uzun' yolda sanmam sıkıntı çıkarsın. dua edin abdestinizi alın çıkın
 
Katılım
3 Tem 2015
Mesajlar
115
Honda dan mesaj geldi. 2013-2014 MSX 125 için yakıt pompası değişikliği gerekliymiş.

Değerli 2013 model yılı NSS300 ve 2013-2014 model yılı MSX125 model Honda Motosiklet Kullanıcımız,
Honda nın sürekli kalite izleme faaliyetlerinin bir sonucu olarak, motorunuzun yakıt pompası giriş kapağı şişme problemi dolayısıyla, yakıt pompasının yenisiyle değişmesi gerektiği saptanmıştır. Motorunuzda tamamen ücretsiz olarak uygulanacak olan bu önemli parça değişimi için en kısa sürede Honda yetkili servisinizle irtibata geçmenizi rica ederiz. Honda motorunuzu, sürekli olarak emniyetli bir şekilde kullanmanız için yapılan bu uygulamaya göstermiş olduğunuz anlayış için teşekkür ederiz.
 
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
446
Herkese merhaba msx125 i satiyorum2015 model 8500 kmde 6300 den satmayi planliyorum pazarlik yapilabilir dusunen varsa detayli bilgi verebilirim
 
Katılım
12 Kas 2014
Mesajlar
51
Arkadaşlar motora ne miktarda yağ koyuyorsunuz? 5000 bakımında ipone 10w30 yarı sentetik yağı klavuzda yazdığı üzere 0.9 lt olarak koydurdum ama servis 0.8 lt koyalım demişti ama ben klavuzu dinledim. Şuanda 5300 km'de ve inanılmaz fazla yakmaya başladı ve performansı düştü. Bundan öncede motul 5100 10w30 vardı, ipone deneyelim dedik böyle oldu. Servisin(honda kıvrak bodrum) dediğinin aslı astarı var mı yoksa ipone dan dolayı mı böyle oldu? Çok canımı sıktı bu durum.
 
Katılım
18 Eyl 2016
Mesajlar
55
Kısmetse önümüzdeki hafta alıyorum. Daha önceden de konuya yazmıştım almalı mı beklemeli mi diye. 300tl zam gelmiş, 2017 de fiyatı iyice uçmadan alıp garaja koyayım dedim.

Aldığım gibi orjinal lastikleri city grip ile değiştireceğim. Başka tavsiyesi olan var mı ilk etapta. :)
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
1,003
Arkadaşlar motora ne miktarda yağ koyuyorsunuz? 5000 bakımında ipone 10w30 yarı sentetik yağı klavuzda yazdığı üzere 0.9 lt olarak koydurdum ama servis 0.8 lt koyalım demişti ama ben klavuzu dinledim. Şuanda 5300 km'de ve inanılmaz fazla yakmaya başladı ve performansı düştü. Bundan öncede motul 5100 10w30 vardı, ipone deneyelim dedik böyle oldu. Servisin(honda kıvrak bodrum) dediğinin aslı astarı var mı yoksa ipone dan dolayı mı böyle oldu? Çok canımı sıktı bu durum.

10w30 yağın çok ince olduğunu değerlendiriyorum. BU yağ yüksek ısılarda su gibi incelir ve motorun daha fazla ısınmasına yol açar ve bu da fazla yakıt demektir. Motorunuz hava soğutmalı olduğundan 10w50 ya da 10w60 yağ kullanmanız daha uygun olacaktır. Buna itiraz eden de olabilir saygı duyarım. Denemekte zarar yok en fazla 1 lt yağ zararınız olur.

İyi günler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst