- Katılım
- 10 Ocak 2015
- Mesajlar
- 446
Yarın istanbul-edirne yapmayı düsünüyorum bakalım insallah msx yüzümü kara çıkarmaz 
okan nasıl gecti yolculuk![]()
Abi pazar günü istanbula vardığımda 650 km olmustuzevkli ama 125 cc motorla biraz riskli oluyo sıkıstıran cok oldu ama baya bi keyif aldım bi kaç kişiyle beraber yapılırsa çok daha rahat olabilir kücük motorlarda.Tek basımaydım ama bol bol müzik dinleyip etrafı seyrettim bi rahatlattı koltukta rahatsız etmedi yol genellikle seyir hızım 70-85arasında oldu ilk uzun yolumdu ama baya bi keyif aldım soğuktan korunmak içinde yağmurluklarımı giydim valla abi şöyle bi yolu uzattıkca uzatasım geldi
![]()


Helal olsun okan iyi yol yapmissingit gel tek gundemi yaptin 650 km yi? Koltugunda cok rahatsiz etmemesine sevindim. Ben bugun biraz yol yaptim bi sure sonra koltuk sanki tas oldu
birde yagmura yakalandim ustum basim batti. Orjinal camurluk olmasina ragmen kaska kadar firlatmis camurlari birde ayakkabilar su gibi oldu. Motorun batmasini soylemiyorum bile. Yagmurlu havalar icin on camurluk uzatma ve arka teker ustu camurluk sart gibi. Simdi zincir ve motorun temizligiyle ugrasiyorum
[url]http://i.hizliresim.com/Wbzjmq.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/oE5JB2.jpg[/url]
Valla cok güzel bend 1 günde 300km yaptım pert olmustum![]()
merhaba cok degerli msx kullanicilari ben araniza yeni katıldım. dogdugumdan beri motosiklet tutkunuyum ve bir bayan olarak tüm baskılara ragmen hayallerimin peşinden gidip msx aldım. 5 aydır kullaniyorum bu canavari ve dehşet mutluyum. 130 km kadarcık bir uzun yola çıkmayı düşünüyorum. uzun yolda sıkıntı cikarir mi? gidenlerin tavsiyelerini bekliyorum ve almam gereken önlemler nedir ne yapmam gerekiyor yardımcı olabilir misiniz? teşekkürler simdiden..
uzun derken şehirler arası olduğunu belirtmek istedimilk deneyimim olacak umarım bir sıkıntı olmadan gidip gelebilirim. teşekkür ederim
![]()
merhaba cok degerli msx kullanicilari ben araniza yeni katıldım. dogdugumdan beri motosiklet tutkunuyum ve bir bayan olarak tüm baskılara ragmen hayallerimin peşinden gidip msx aldım. 5 aydır kullaniyorum bu canavari ve dehşet mutluyum. 130 km kadarcık bir uzun yola çıkmayı düşünüyorum. uzun yolda sıkıntı cikarir mi? gidenlerin tavsiyelerini bekliyorum ve almam gereken önlemler nedir ne yapmam gerekiyor yardımcı olabilir misiniz? teşekkürler simdiden..
Herkese merhaba msx125 i satiyorum2015 model 8500 kmde 6300 den satmayi planliyorum pazarlik yapilabilir dusunen varsa detayli bilgi verebilirim
Arkadaşlar motora ne miktarda yağ koyuyorsunuz? 5000 bakımında ipone 10w30 yarı sentetik yağı klavuzda yazdığı üzere 0.9 lt olarak koydurdum ama servis 0.8 lt koyalım demişti ama ben klavuzu dinledim. Şuanda 5300 km'de ve inanılmaz fazla yakmaya başladı ve performansı düştü. Bundan öncede motul 5100 10w30 vardı, ipone deneyelim dedik böyle oldu. Servisin(honda kıvrak bodrum) dediğinin aslı astarı var mı yoksa ipone dan dolayı mı böyle oldu? Çok canımı sıktı bu durum.