Pantolon hayirli olsun. Hangi modelini aldin. Motorla daha uzun yol yapamadim ama kisa mesafelerde bile hafiften agri yapiyor sele. Yurt disinda satilan selelerden almayi dusunuyorum ben belki konfor olarak daha iyi olur. Egzoz aldim yurtdisindan onu bekliyorum bi gelsin sonrasinda sele getirtmeyi dusunuyorum
Gule gule kullanin. Ben de samyeli modelini ya da revit airwave modelini dusunuyorum. Fiyat ne odediniz mahsuru yoksa?Herkese merhaba bugün hasanpaşadan riderdenimden motosiklet pantolonu aldım dün arkadasımla 150 km yol yaptım bugunde annemle 85 km yol yaptım ve sele inanılmaz ağrıttı şu seleye bi çözüm bulmam lazım
Gule gule kullanin. Ben de samyeli modelini ya da revit airwave modelini dusunuyorum. Fiyat ne odediniz mahsuru yoksa?
Karayel modelini aldım hem kirli gözükmez çabuk kirlenmez diye karayel modelini seçtimsele için sirinevler motoaya gitmeyi düsünüyorum sele için belki yardımcı olabilirler.egzoz için bende arayıstayım yurtdısından pek esya almayı sevmiyorum istanbuldada ucuz yollu egzoz nerden bulabilirim bi fikrim yok ucuz egzoz takarsan sıkıntı cıkartır diyenler var fakat egzoz için fazla bütce artırmak istemiyorum bu egzoz için bi çözüm bulamadım
![]()
Benimde aklimda bu model bi gidip bakamadim. Egzoz meselesiyle cok ugrastim. Sadece son susturucuyu degistirmek istiyorum. En son 150 liraya guzel bi egzoz buldum onu alacaktim ama montaj ve ara boruya 400 lira fiyat cekince vazgectim. Aliexpressten replika akrapoviclerden aldim ara borusuyla birlikte. Montaj icin iyi bir yer bulmam lazim simdi
Guzel usta bulmakta zor is servise sorun belki takarlar su 150 iken 400 olma durumu kotuymus![]()
Bakima servise gidince sormustum motor garantiden cikar biz montajini yapmayiz demislerdi. Avrupa yakasinda iyi bir egzoz ustasi bulmam lazim
Hiç servisten baska ustaya gitmiyorum bende bi kere gittim baktım garip garip seyler söylüyo daha da gitmem![]()
Tanidik bir usta olmadikca servise gitmek en garantisiServistede iyi bir yer bulmak lazim. Ilk bakimi yaptirdigim yerden pek memnun kalmadim. Simdi tekrardan bakim zamani geldi. Senin gittigin servis hangisi ilgi alakalari nasil. 1000 bakimina gittigim zaman motoru aldilar hicbirsey soylemeden teslim ettiler. Ben sormasam neler yapildi birdaha ne zaman gelmem lazim falan diye bir bilgi vermeyeceklerdi. Agizlarindan resmen zorla laf aldim
Şirinevler honda otosevere gidiyorum çok memnunum neler yapılmasını istediklerimi söylüyorum baska birsey varsan onlar söylüyo honda otoseveri tavsiye ederim işini biliyolar![]()
Eyvallah sagolasin simdiki bakimda birde orayi deneyeyim![]()
Gelirsen motoayada bir bak sele konusunda![]()