Honda Honda MSX 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Kas 2013
Mesajlar
100
Benim motorda 1500 km de suan. Rodaji zorlamadan dikkatli bir sekilde tamamladim. Duz yolda 110 yaptim en cok
 
Katılım
29 Ocak 2015
Mesajlar
180
Ben mekanikten ayiptir soylemesi cok iyi anlarim motoman rodaji ingilce makaledir ve anladiginiz zaman dogru demekten baska bir sansiniz yok hele tek silindir kucuk makinalarda cidden fark ettirdigine şahidim. Bende motoman rodaji uyguladim ve 1000 km civari motul tam sentetik le devam ettim 5000 biseydi pek manasi yok detayinin. Bir ara ipone tam sentetik denedim bence yagin vites gecislerine etkisine gore tercih yapin ve 2000km yi gecirmeden tekrar degistirin. Ben oyle yapiyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:54 ----------

Ben evliyim bu arada esimle toplam 150kg civari ediyoruz duzde 105 e cikti gaz kestim. 100 kg 190 boyu olan arkadasimlada 100 gordum millet foto cekiyordu motosiklet gorunmediginden :)
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Merhaba arkadaslar 4.vites olması negatif etki yaratıyormu motorda ? 4 Vites de bagırma gibi bi etki
 
Katılım
12 Kas 2014
Mesajlar
51
Bugün bodrum honda kıvrakta 5000 km periyodik bakım uygulandı. Yağ olarak ipone 10W30 koydurdum. Israrla 800ml konması gerektiğini söylediler ama bende kitapçıkta yazan 900ml olan miktarın konmasını istedim. Bir bildikleri mi var bilmiyorum. İnşallah benim şu son hız problemi çözülür. Birde önceki sayfalarda 4.5 lt benzinle 250-300 km yol yaptığını yazanlar olmuş. Ben 200 km yaparsam öpüp başıma koyuyorum ki o da sakin kullanımla. Harbiden başlayacam böyle msx e de.
 
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
446
fazla takmayın benimde yakıt tüketimim o civarlarda 200 km de benzin isiğim yanıyo bazen 180 km de ışık yanmaya baslıyo

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:06 ----------

deposu küçük olduğu için hergün kullanıyosanız çok çabuk bitiyo gibi gelebilir
 
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
446
Herkese merhaba bugün hasanpaşadan riderdenimden motosiklet pantolonu aldım dün arkadasımla 150 km yol yaptım bugunde annemle 85 km yol yaptım ve sele inanılmaz ağrıttı şu seleye bi çözüm bulmam lazım
 
Katılım
7 Kas 2013
Mesajlar
100
Pantolon hayirli olsun. Hangi modelini aldin. Motorla daha uzun yol yapamadim ama kisa mesafelerde bile hafiften agri yapiyor sele. Yurt disinda satilan selelerden almayi dusunuyorum ben belki konfor olarak daha iyi olur. Egzoz aldim yurtdisindan onu bekliyorum bi gelsin sonrasinda sele getirtmeyi dusunuyorum
 
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
446
Pantolon hayirli olsun. Hangi modelini aldin. Motorla daha uzun yol yapamadim ama kisa mesafelerde bile hafiften agri yapiyor sele. Yurt disinda satilan selelerden almayi dusunuyorum ben belki konfor olarak daha iyi olur. Egzoz aldim yurtdisindan onu bekliyorum bi gelsin sonrasinda sele getirtmeyi dusunuyorum

Karayel modelini aldım hem kirli gözükmez çabuk kirlenmez diye karayel modelini seçtim :)sele için sirinevler motoaya gitmeyi düsünüyorum sele için belki yardımcı olabilirler.egzoz için bende arayıstayım yurtdısından pek esya almayı sevmiyorum istanbuldada ucuz yollu egzoz nerden bulabilirim bi fikrim yok ucuz egzoz takarsan sıkıntı cıkartır diyenler var fakat egzoz için fazla bütce artırmak istemiyorum bu egzoz için bi çözüm bulamadım :)
 
Katılım
2 Ağu 2014
Mesajlar
289
Herkese merhaba bugün hasanpaşadan riderdenimden motosiklet pantolonu aldım dün arkadasımla 150 km yol yaptım bugunde annemle 85 km yol yaptım ve sele inanılmaz ağrıttı şu seleye bi çözüm bulmam lazım
Gule gule kullanin. Ben de samyeli modelini ya da revit airwave modelini dusunuyorum. Fiyat ne odediniz mahsuru yoksa?
 
Katılım
7 Kas 2013
Mesajlar
100
Karayel modelini aldım hem kirli gözükmez çabuk kirlenmez diye karayel modelini seçtim :)sele için sirinevler motoaya gitmeyi düsünüyorum sele için belki yardımcı olabilirler.egzoz için bende arayıstayım yurtdısından pek esya almayı sevmiyorum istanbuldada ucuz yollu egzoz nerden bulabilirim bi fikrim yok ucuz egzoz takarsan sıkıntı cıkartır diyenler var fakat egzoz için fazla bütce artırmak istemiyorum bu egzoz için bi çözüm bulamadım :)

Benimde aklimda bu model bi gidip bakamadim. Egzoz meselesiyle cok ugrastim. Sadece son susturucuyu degistirmek istiyorum. En son 150 liraya guzel bi egzoz buldum onu alacaktim ama montaj ve ara boruya 400 lira fiyat cekince vazgectim :). Aliexpressten replika akrapoviclerden aldim ara borusuyla birlikte. Montaj icin iyi bir yer bulmam lazim simdi
 
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
446
Benimde aklimda bu model bi gidip bakamadim. Egzoz meselesiyle cok ugrastim. Sadece son susturucuyu degistirmek istiyorum. En son 150 liraya guzel bi egzoz buldum onu alacaktim ama montaj ve ara boruya 400 lira fiyat cekince vazgectim :). Aliexpressten replika akrapoviclerden aldim ara borusuyla birlikte. Montaj icin iyi bir yer bulmam lazim simdi

Guzel usta bulmakta zor is servise sorun belki takarlar su 150 iken 400 olma durumu kotuymus :)
 
Katılım
7 Kas 2013
Mesajlar
100
Hiç servisten baska ustaya gitmiyorum bende bi kere gittim baktım garip garip seyler söylüyo daha da gitmem :)

Tanidik bir usta olmadikca servise gitmek en garantisi :) Servistede iyi bir yer bulmak lazim. Ilk bakimi yaptirdigim yerden pek memnun kalmadim. Simdi tekrardan bakim zamani geldi. Senin gittigin servis hangisi ilgi alakalari nasil. 1000 bakimina gittigim zaman motoru aldilar hicbirsey soylemeden teslim ettiler. Ben sormasam neler yapildi birdaha ne zaman gelmem lazim falan diye bir bilgi vermeyeceklerdi. Agizlarindan resmen zorla laf aldim
 
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
446
Tanidik bir usta olmadikca servise gitmek en garantisi :) Servistede iyi bir yer bulmak lazim. Ilk bakimi yaptirdigim yerden pek memnun kalmadim. Simdi tekrardan bakim zamani geldi. Senin gittigin servis hangisi ilgi alakalari nasil. 1000 bakimina gittigim zaman motoru aldilar hicbirsey soylemeden teslim ettiler. Ben sormasam neler yapildi birdaha ne zaman gelmem lazim falan diye bir bilgi vermeyeceklerdi. Agizlarindan resmen zorla laf aldim

Şirinevler honda otosevere gidiyorum çok memnunum neler yapılmasını istediklerimi söylüyorum baska birsey varsan onlar söylüyo honda otoseveri tavsiye ederim işini biliyolar :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst