Cevap için teşekkür ederim, sizin de motorunuz hayırlı olsun.
Birşey sormak istiyorum genele hitaben, motoru şimdi almak yerine aralık-ocak gibi alsam acaba zam yer mi motor diye düşünüyorum. Bugün 2-3 bin liralık bir sağlık masrafı çıktı da saç dökülme sorunuma yönelik. Ben de kararsız kaldım.
Motoru şimdi alıp garajda yatırmak mı mantıklı olur yoksa 2-3 ay bekleyip alıp trafiğe çıkmak mı.
Çünkü motoru şimdi alırsam ekipman bütçeis için beklemek durumunda olacağım.
Birşey sormak istiyorum genele hitaben, motoru şimdi almak yerine aralık-ocak gibi alsam acaba zam yer mi motor diye düşünüyorum. Bugün 2-3 bin liralık bir sağlık masrafı çıktı da saç dökülme sorunuma yönelik. Ben de kararsız kaldım.
Motoru şimdi alıp garajda yatırmak mı mantıklı olur yoksa 2-3 ay bekleyip alıp trafiğe çıkmak mı.
Çünkü motoru şimdi alırsam ekipman bütçeis için beklemek durumunda olacağım.