Arkadaşlarim Motorumu Istediklerinde Onlari Kirmadan Nasil Hayir Diyebilirim???

Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
bende motorumu motor sürdüğünü bildiğim bi kişiye anca veririm ama geçen senin gibi arkaş çok ısrar etti sanki anadan doğma motor süre biliyomuş gibi bindi ve bizim garajda çarpmak için kolon beğeniyodu sanki vallah bana ders oldu vallahi kaza yapsa ne motoru yaprabilir nede kendini düzelte bilirdi aartık kim istersen kırılsın kırılmasın vermiyeceğim motor çok istisna kişiler hariç... ama bana sorar motorunu kimseye vermemen en mantıklısı:cat: valla bak beni dinle kimseye verme sende bahene uydur arka fren tutmuyo benzin yok babam aradı acil gitmem gerek bi şey uydur sende verme motoru :cat:

Haklısın arkadaşım ama o bahaneleri artık millet yutmuo ya.. Benzin yok desem ver ben koyarım diyo.. Annem babam çağırıo desem yine olmuo.Çalışıorum çünkü...Gözümün onunde dursun die her gün motorumla geliorum işe. ama isteyen bitmio.. Neyse şu anda sadece bizim muhasebeci var.ona veriyorum..Ee elimiz mahkum onada.. Sigorta falan :wiinkk: Hem de iyi bi cocuk.. Gecen motorla kırmızı ısıkda geçmiş. Polisler durdurmus. ama allahtan bi şey dememişler..sonra geldi bi daha istemem artık motoru dedi. ama ertesi gün yine geldi... Yine vermek zorunda kaldım...:pr: :pr: Neyse bi sorun cıkmasında hayırlısı olsun ya ne diyim...
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
bi motoru vermedi diye küsecekse gitsin zaten ben isteyemem motoru başkasaından olacağı var 4 tekerin biri vurdu sana sen haklısın ama kazadır gelde bunu motoru aldığın arkadaşına anlat.
vakti zamanında Ertuğrul_öz(Akira) abimizin babası motoru komşusuna vermiştide adam motoru pert etmişti. sonradan adam yeni motoru aldı almasına ama bu zaman zarfında çekilen sıkıntının haddi hesabı olamaz. maalesef bende hayır diyemeyenlerdenim ALLAH sonumuzu hayır etsin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bir kaç kişiyi terslersen kimse gelip istemez bu etkili bir yöntem:
benim motorumda bir çizik var duruyor hala kapattırmıcam çünkü verdiğim bir arkadaşım duvara sürttü kendi bacağı da yara oldu isteyene onu gösteriyorum.

benim derdim motor değil binip düşecekler başlarına birşey gelicek.olabildiğince kibarca veya prensiplerin olduğu konusunda uyararak vermemeye çalış unutma birine verirsen arkası gelir
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
demekki anLamıyanLarın hepsi Eşşşşekk :p :queen:

:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:

:pr: :wiinkk: :pr: :wiinkk: :pr: :wiinkk:

Oda doğru ne diyim artık....:wiinkk: :wiinkk: :wiinkk:

(Loft kardeş 100. mesajını bana yazdın saolasın....)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
ne dimek sen saol
laught16.gif
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Merhaba,

Evet hepimizin yaşadığı ortak sorunlardan birtanesi de Motosikletin '' Bir '' tur için istenmesi.

Samimi ve A2 sürücü belgesine sahip bir arkadşım ise veriyorum ama onun dışında kimse alamaz.

Arkadaşlarımızında belirttiği gibi, Gerçek dost, arkadaş kesinlikle alınmamalı ve alınıyorsa da kusura bakmasın.

Önce Can sonra Canan!!!

Selamlar,
Özer
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
546
valla benden motorumu isteyecek babayiğidin bir sürü vasfa sahip olması lazım. öncelikle ehliyeti, kendine ait motoru, düşürürse fln tamiratı yaptırabilecek parası...

kısaca vermem diyorum, genelde motor sürmeyi bilmeyen arkadaşlar istiyor. motoru olanlar da nadiren denemek için istiyorlar ve "kırarsan ödersin" diyerek uzatıyorum anahtarı.

çok özel bir şey bu kardeşim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2004
Mesajlar
123
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçen sene Kawasaki motoru aldığımda bizim bir akraba var. Hemen yanımda bitiverdi ve dedi ki:

-Ver bir tur atayım... Mahalledeki kızlara karşı havamız olsun...

"Hayatında hiç motor kullandın mı ?" dedim..

--Ohoo kullanmaz olur muyum ? Jawasından tut da Harleyine kadar..

Tamamen sallıyor.. Vermedim neticede motoru.


Adam bana küstü..

-İstediğin kadar küs kardeşim vermem... Bu konuda kararlıyım.. dedim..

Tavrımı böyle baştan net koyunca etkili oluyor. Şimdi gördüğü yerde "cimri" diyor bana..

Desin.. Hiç de umurumda değil..!

Vermiş olsaydım adam şimdi kesin sakat -kötürüm vaziyette koltuk değneği veya sakat arabası ile rezil olacaktı.. Bu anlamda doğru yaptım !

Ama en çok da bu milletin deli cesaretine hayret ediyorum...

Birisi bizim millete dese ki:

"Al kardeşim uçak, kullanmak istermisin?"

hemen atlayacaklar :queen:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
Ama en çok da bu milletin deli cesaretine hayret ediyorum...

Birisi bizim millete dese ki:

"Al kardeşim uçak, kullanmak istermisin?"

hemen atlayacaklar :queen:



Gerçekten cok haklısın....:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
287
Evet bu başkasının malından istifade maalesef her alanda var. Bırakın motosikleti... Malumunuz ben yönetmenim dişimden tırnağımdan arttırıp bir arriflex 35 mm film çeken kamera almıştım. Evde duruyordu... Annem dayanamamış vermiş bizim bir akrabaya düğünü çeksin diye... Ne bilsin kadıncağız video kamera gibi basacak düğmesine çekecek.. sanmışlar herhalde ben mekan bakmaktan geldiğimde Kamera bıraktığım gibi değil... Hemen sandığını açtım kameranın baktım negatifler açıkta... Belgesel için çekmiştim tabii yandı o sahneler... Benim belgeselde 1.90 yere serildi. Hadi neyse emekler boşa gitti dedik sineye çektik. Benim üstüne titrediğim ve orjinal beşik amortisör şaftlı bir motorum vardı İngiliz malı Horex marka... Harley ayarında bir motor. Yine belgesel için araştırma yapmaya gittiğimin dönüşü baktım motor yok... Anne motor ne oldu? ... Şey oğlum hani şu haşmet abin vardı ya ... eee tamam var... İşte o bir yere gidip gelecekti aldı motoru... eee getirmedimi? getir di de... Motoru park ettiği yerde bir kamyon geri geri manevra yaparken... Benim başımdan aşağı kaynar sular indi tabii... Benim motor hurdaya dönmüş... Yapılacak gibi değil kolay mı üzerinden kamyon geçmiş... Tabii hurdaya... Hele bi de haşmet abi parası neyse verelim... Boş ver başka motor alırsın demez mi ? ben aynısını istiyorum... Ya aynısı yada hiç... Hala o motoru arattırıyor... Yok olduğunu biliyorum... Çünkü ben o motoru özel yaptırtmıştım... İngiltereden polonya ya oradan da dönüş yaparken Türkiye ye getirmiştim... İşte emanet motor hikayeleri böyledir. Bence hiç vermemek ama eğer paran çoksa başkalarının bozduğunu yaptıracak paran varsa verirsin... ben şimdi şunu yapıyorum... Ben seni bırakayım... Yada motor arızalı servise kadar iterek götürüp yaptır ondan sonra bin diyorum vaz geçiyorlar... Bilemiyorum ki en iyi insanlara bazı konularda hayır demesini öğrenmek galiba ne dersiniz...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
benden motor istdikleri zaman şöyle diyorum .sen düşünce,sana çarpan olursa.allah göstermesin eğer kaza yaparsan zararı karşılayacak maddi durumum yok.oyüzden motoru sana veremem.eğer anlarsa gülerek yanımdan gidiyor.eğer kızmışsa hiç konuşmadan yanımdan gidiyor.bende pek kafama takmıyorum.beni tanıyan herkes paraya veya manaviyata önem vermediğimi çok iyi bilir. birisi benden bi şey isterse tekrar onu alacak kadar durumum varsa hiç düşünmeden kendisine yardımcı olurum.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
ümmet perkitan;391335' Alıntı:
benden motor istdikleri zaman şöyle diyorum .sen düşünce,sana çarpan olursa.allah göstermesin eğer kaza yaparsan zararı karşılayacak maddi durumum yok.oyüzden motoru sana veremem.eğer anlarsa gülerek yanımdan gidiyor.eğer kızmışsa hiç konuşmadan yanımdan gidiyor.bende pek kafama takmıyorum.beni tanıyan herkes paraya veya manaviyata önem vermediğimi çok iyi bilir. birisi benden bi şey isterse tekrar onu alacak kadar durumum varsa hiç düşünmeden kendisine yardımcı olurum.

Güzel bi laf abim saolasın... Ama verdigin kişi kaza yaptı..Paran varda.Yenısını alacaksın.. Ya polislerle ugrasmalar..o kadar sıkıntı. hem carpan için hemde senın için...Bi sürü dert açılacak dertsiz basına...

Bi şey sorcam...Sen su Mondialle türkiye turuna cıkan abim misin yoksa :S:S
http://www.mondialmotor.com.tr/ana....r_detay&incsol=kurumsal/temel_sol&icerikid=19
15_k.JPG


( Tabi ya hemde Tam kendisi... Abim valla helal olsun bee)
 
Katılım
5 Ara 2006
Mesajlar
35
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abi En Güzeli Motor önemli Diil Ama Sana Bişi Olursa Vidan Azabi çekerim Demek Bence O Yüzden Prensip Kimseye Vermiorum Hatta Sikarsin Bide Falancanin Başina şöle Bi Olay Geldi Die Tamam Işte
Daha Da Kiriliosa...........
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
bir tek Babama vermem. ,
3 defa verdim üçünde de düştü motorla :cherry:
3. düşüşü komikti bi pazar sabah erkenden anahtarı kaçırmış benmim odadan
vın turizim yolcuları sonuç öğlen döndüğünde hali komik her tarafı ot çim
içinde dizi kanıyor eyvah babamı öle görüce motor gitti dedim tabi babam bana
bağrıyor şu motoru bi kullanmasını öğretmedin diye bu arada babam bisikletede
binmesini bilmez nasıl kullancak meşhul
motorun hali direksiyon yamuk egsoz yamuk nasıl düştüyse söylemiyorda motor ot içinde bide o halde nasıl geldin be kardeşim eve kadar direksiyon yamuk gelmiş büyük başarıı :queen: :queen: :queen:

(2 konu var ikisinede aynısını yazdım)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst