Arkadaşlarim Motorumu Istediklerinde Onlari Kirmadan Nasil Hayir Diyebilirim???

Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
mindtrap' Alıntı:
Yazdiklarinizi okudum ve sizin arkadas secmeyi bilmediginiz gibi bir sonuca ulastim her onunuze gelene meraba demek tabi dogru degil :) Ama arkadasina motor muhabeti yapmakta dogru degil. Ben arkadaslarimi secerken genelde bana kazanclarini ve benden gotureceklerini goz onune alirim. Prons and Cons hesabini yaparim eger bos bir adamsa zararliysa selam vermem ama selam verdigim adamada asla materyal seylerin muhabetini yapmam.

Bana araba kullanmayi bir arkadasim ogretti kendisiyle beraber biraz dolastik sonra bana beraber Ankara yapalim mi dedi Ankaraya kadar arabayi ben surdum o yanda oturdu yolda durduk yemek yedik icecek etc. Sonra benim arabam oldu kendisinin bana kazandirdigi guvenle spor bmw aldim. Bende arkadaslarim araba kullanmayi bilmiyorum dediklerinde onlarla Ankara yaptim. Hem arkadas demek can demek araba nedir. Benim ne ilk ne son arabam nede kisa omrumde sahip oldugum en buyuk armagan.

Motorunu arkadasina vermeyen insanlarin sonunuda hep gordum cevremde. Benim neden arkam yok bu insanlar torpilli bak ne guzel is bulmus ben neden bulamiyorum. Senin her isin halloluveriyor benimkiler neden bole bekletiliyor. O sana selam veren adami nerden taniyorsun abi. Iki hafta sonra bir arkadasimin yanina hollandaya kalmaya gidecem bir baska arkadasima is bulduk hep istedigi isi yardimci oldum. Ben arkadasima degil arabami canimi emanet ederim :cat: Sizde oyle yapin tavsiyem pisman olmicaksiniz.

Değişik bi yorum :queen:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
367
veremem de bitsin bunda darılacak bişe yok benim malım kılmetlı dersin
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
422
bence acık söylemek daima iyidir bizim insanlarımızda hayır demek ayıp olur düşünürüz 1 ayıp olur 2 ayıp olur 3 ncüde kayıp olur :p yada kıramayacaksak sen acemisin hiç kullandın mı gibileirnden bir soru sormak ve gerekirse motorun arkasına senden binmek sartıyla tatlıya bağlanabilir ben ce
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
mindtrap' Alıntı:
Yazdiklarinizi okudum ve sizin arkadas secmeyi bilmediginiz gibi bir sonuca ulastim her onunuze gelene meraba demek tabi dogru degil :) Ama arkadasina motor muhabeti yapmakta dogru degil. Ben arkadaslarimi secerken genelde bana kazanclarini ve benden gotureceklerini goz onune alirim. Prons and Cons hesabini yaparim eger bos bir adamsa zararliysa selam vermem ama selam verdigim adamada asla materyal seylerin muhabetini yapmam.

Bana araba kullanmayi bir arkadasim ogretti kendisiyle beraber biraz dolastik sonra bana beraber Ankara yapalim mi dedi Ankaraya kadar arabayi ben surdum o yanda oturdu yolda durduk yemek yedik icecek etc. Sonra benim arabam oldu kendisinin bana kazandirdigi guvenle spor bmw aldim. Bende arkadaslarim araba kullanmayi bilmiyorum dediklerinde onlarla Ankara yaptim. Hem arkadas demek can demek araba nedir. Benim ne ilk ne son arabam nede kisa omrumde sahip oldugum en buyuk armagan.

Motorunu arkadasina vermeyen insanlarin sonunuda hep gordum cevremde. Benim neden arkam yok bu insanlar torpilli bak ne guzel is bulmus ben neden bulamiyorum. Senin her isin halloluveriyor benimkiler neden bole bekletiliyor. O sana selam veren adami nerden taniyorsun abi. Iki hafta sonra bir arkadasimin yanina hollandaya kalmaya gidecem bir baska arkadasima is bulduk hep istedigi isi yardimci oldum. Ben arkadasima degil arabami canimi emanet ederim :cat: Sizde oyle yapin tavsiyem pisman olmicaksiniz.

yok arkadasım sana katılmıorum.. cok güvenmedigin bi sürece kimseye motor vermeye veya baska bi şey vermeye gelmio... kendi malı değil yaa..nolcak dio basıo gidio...cok güvendigin kişi olur. zaten akıllı biridir o da size gore. ole bi hata yapıpda istemez zaten...çünkü sonucları cok feci olabilio onu düşünebilir...
 
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
114
ben motoru aldıgım ilk günden beri kimseye vermedim.cünkü birine versem digeri isteyecek ögrenci oldugun için işin içinden cıkılmayacak.ilk günden tavrımı koydum gelin gezdiriyim diyorum ama kimseye motoru emanet atmiyorum.alan adam motorun sınırlarını zorlayacak( malum filimlerde son sürat giden motorlara hayran hayran bakıyoruz ) motordan önce kendine zarar verecek ki zaten korumada takmıyolar.motor bu sakaya gelmez.
 
Katılım
3 Ara 2005
Mesajlar
105
2 seçeneğin var;

1- Motoru vereceksin; ya ehliyetsiz olduğu için yakalanacak ceza yiyeceksin, ya düşüp kıracak çizecek masraf ödeyeceksin. Bu masrafları isteyeceksin. Arkadaşın versede vermesede KÖTÜ OLACAKSIN.

2- Veremem diyeceksin. KÖTÜ OLACAKSIN.

Sonuçta vermeyerek kötü olacaksın. Kazancın; temiz ve sorunsuz motorun olacak.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
664
Yapacağın pek bi şey yok ya işim var diyip kaçacaksın ya da kırmayıp vereceksin

:bounce: ::gleam:: _ _ _ İskenderunlu _ KILIÇ _ _ _ ::gleam:: :bounce:
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
vermeyi bir kenara bırak, istenmemesi gerekir.
karşındaki kişinin cep telefon numarasını istememek gibi çünki sonuçta kişiye özel, bedeli çok ağır olabilir.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
vermeyi bir kenara bırak, istenmemesi gerekir.
karşındaki kişinin cep telefon numarasını istememek gibi çünki sonuçta kişiye özel, bedeli çok ağır olabilir.

HAKLISIN ARKADAŞIM..SONUCLARI COK FECİ OLABİLİR..BU SAATTEN SONRA KİMSEYE VERMIYORUM ZATEN...Bi tek bizim muhasebeci hariç...
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
vermiyecen abi .... size bir olay anlatayım
babam zamanında biriktirdiği para ile 96 yılında 94 model SERÇE marka bir araç aldı... fethiye ye gittik... bir akşam gezmeden akrabalarımızın yanına dönüyoruz.. direksiyonun başına DAYIM geçti... ve 3-4 dk sonra bizi 80 km hızla sulama kanalına uçurdu..... daha gün gibi aklımda MIH gibi çakılmış beynime... sonra mı noldu? ekonomik yönden 4-5 sene geriye düştük araca yaptığımız masraf cabası birde 2-3 ay arabasız rezil olduk ve dayım masrafı ödemeyi bırak yarısını bile göndermedi vede aramadı ki o yıllarda subay olup ii b para kazandığı halde .... işte böyle
emanet atın canı burnunda olurmuş ben kimseden motor istemiyorum istememde kimsede benden istemesin sadece motor değil acil olmadıkça kimseden hiçbir şey almamaya dikkat ediyorum ..........
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
116
"başkası bindiğinde huysuzlanıyor benim kaplan, atar üstünden seni" de korksun
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
404
Arkadaş
- Baba ver iki tur atayım senin şu yavruyla bee

Ben

- Sen kullanamazsın bunu

:queen: :queen: :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaş:ver şunu iki turlayım:cherry:
selçuk:eek:lur ama müsait bir zamanda
motosiklet:vıınnn vııınn vıııııııııın
 
Katılım
21 Şub 2006
Mesajlar
92
Büyük motorumu isteyemezler zaten bende arada "benden motor isteyen ....milyar parayı önüme koyacak sonra anahtarı benden alabilir" diyorum vermeyeceğimi açık bir dille ifade ediyorum. Küçük motoru (Kanuni Hussar) onu verebilirim ama çok kısa aralıklı yani acil bir durum olur veririm yoksa vermem Bir defasında bir arkadaşım askerden izine gelmişti ona verdim 2 gün gezdi geldi.
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
arkadaşlar genelde çevemdeki insanlar anlayışlı insanlar olduğu için benden motorumu isterlerken her zaman 'müsade var mı' , 'binebilir miyim' , ' bi sakıncası var mı' vb.. vb.. benzer cümleler kuruyorlar..bende eğer güvendiğim biriyse veririm ama öyle önüme gelene de vermem..dediğin gibi isteyen çok oluyor ama bazen kırıyorum üzgünüm yapacağım bi şey yok..ben bu motoru zar zor aldım bi taraflarım çıktı ödeyeceğim diye..gidip yatırıverecekler motoru ondan sonra 'kusura bakma bi ara hallederiz' yemezzzzlerrrrrr..kimse kusura bakmasın....
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
580
Benim bu siteden öğrendiğim bir bilgi var, tıpkı "At sahibine göre kişner" sözü gibi her motorunda yalnızca sahibi tarafından kullanılacağıdır. Belki otomobil için bu durum böyle değil ama motosiklet için katılıyorum buna. Henüz alamadım ama, alırsam yakın akrabalarım dahil arka koltuk dışında motora bindirmeyi düşünmüyorum, herşeydeh önce başına birşey gelse binenin sorumlu hisseder insan kendini. Kaldı ki, kedinizin düşürüp çizmesi ile bi başkasının bunu yapması da aynı şey değil.
 
Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
68
bende motorumu motor sürdüğünü bildiğim bi kişiye anca veririm ama geçen senin gibi arkaş çok ısrar etti sanki anadan doğma motor süre biliyomuş gibi bindi ve bizim garajda çarpmak için kolon beğeniyodu sanki vallah bana ders oldu vallahi kaza yapsa ne motoru yaprabilir nede kendini düzelte bilirdi aartık kim istersen kırılsın kırılmasın vermiyeceğim motor çok istisna kişiler hariç... ama bana sorar motorunu kimseye vermemen en mantıklısı:cat: valla bak beni dinle kimseye verme sende bahene uydur arka fren tutmuyo benzin yok babam aradı acil gitmem gerek bi şey uydur sende verme motoru :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst