Arkadaşlarim Motorumu Istediklerinde Onlari Kirmadan Nasil Hayir Diyebilirim???

Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
appleworm' Alıntı:
Xmaxman tepkim baya bir sert oldu sonradan ama o an olayın soku ilee bisey demedim...Sonra baya bi aramadım konusmadım...adamda değilmis zatenn sonra aramadı bilee motoru ne yaptın ne kadar masraf varmıs bile demedii parasını vermese bilee nezaketen insan bi sorar değilmiii amaa:pr:

yANİ HAKLısın arkadaşım... hadi yaptın oldu bitti..geçti ama nezaketende olsa sorması lazım bi... yok abim kafama koydum bundan sonra hayatta kimseye vermem motorumu... al işte hala beklioruz adam sanayıdeymıss..akuden hiç ses soluk cıkmıomus..ben o kadar zamandır sorunsuz kullanıorum hiç bişi olmuo. ama işte emanet malın bişeyi olmaz derler yaa ole işte aynından....:pr: :pr: :pr:
 
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
81
Nezakette bir yere kadar arkadaşlar motorunuzu verdiğiniz adamın ölümcül bir kazaya karıştığını düşünsenize...Vicdani sorumluluk,kanuni sorumluluk,manevi ve maddi sıkıntı.Buyrun birsürü üzülecek şey.Ben en basitinden isteyen arkadaşıma sana birşey olursa ben mahvolurum ne olur ısrar etme veremem beni bu sıkıntıya sokma diyorum.Anlayana artık
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
117
adam düşürdü yaptırdı. tamam oraya kadar ok.

peki o motorun artık kazalı olduğu acı gerçek değilmidir.

mal canın yongasıdır. Allah herkese nasip etsin ama motoru olmayan ve almak isteyen hayal eden çok kişi var. o kadar hayalini kur özen bözen al sonra kurda kuzuyu emanet et... olacak iş değil. vermem arkadaşş vermeeeemm..
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
117
SON BİŞİ YAZMAK İSTİYORUM BURAYA.

KİMSE APTAL CESARETİ GÖSTERMESİN.

MOTORUMU BENDEN DÜŞMANIM İSTESİN !!:cat: (EN AZ 150 YAPMAK ŞARTIYLA):p
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
ozkansava' Alıntı:
ya adamım verde kurtul şu motoru en iyisi bırak ne hali varsa görsün:queen:

yok adamım vermemde vermeyızde forumdakı arkadaşlar olarak... tabi bana motoru olmayan arkadaşlar katılmazlar ama olsun... onlarında elbet bi gün olurr.. Veriyosun motoru hep aklında. ne olup bitti.polisemi yakalandı kazamı yaptı. motorda bi sorun mu cıktı acaba acaba acaba.. valla 1 yaş daha yaşlandım.. hayat benı yaşlandırdı artık.. yasım 20 olsada sanbkı 40 yasındayım bu hayat ve kosullar yuzunden.. yok arkadasım kımseye motor falan yok... motora binmek isteyen gitsin yemesin içmesin ben gibi borç ödesinde gorelim bakalım....:pr: :pr: :pr: :salut: :salut: :salut:
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
bu işin mantığı at avrat silah teslim edilmez... motosiklet kullanmayı senden daha iyi bilsede sakın kişisel eşyanı özellikle motorunu vermemelisin... arkadasın dostun fark etmez bu işin kırılması çatlaması yok sorumluluk prensip herseyden daha önemli...
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
Abi direk yok lan manyakmısın diyceksin , temiz...

Bide şu ana kadar benden kimse istemedi motorumu, senden istemeleri de çok enteresan geldi bana.:p
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
60
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
myheart' Alıntı:
Arkadaş cok olunca her önüne gelen motorumu istiyo. Bende elimden bi şey gelmediği için vermek zorunda kalıyorum.Verdiğimde de hep aklım orda kalıo..Onları kırmadan mantıklı bi şekilde sizce nasıl kibarca hayır diyebilirim?? :salut: :salut: :silent: :silent:
KİMSENİN YORUMUNA BAKMADAN KAFADAN CEVAPLAMA İHTİYACI DUYDUM; AT; AVRAT , SİLAH .................................
 
Katılım
1 Kas 2005
Mesajlar
22
ben motorumu degil de, 3 sene kadar once bi kere arabami vermistim, sevdigim kızın en yakın arkadası olan bir kıza... araba daha bir haftalıktı. ve kesinlikle hayır diyemedim. sadece 100 metre gidip geri donecegini soylemisti. ilk sokaktan saga girdi. 5 dk sonra aglayarak geldi. koseyi doner donmez kaldırıma cıkıp bir cınar agacina carpmıs. 25 milyarlik arabada o donemin parasi 5 milyarlik hasar vardi, gerisini siz dusunun. (iyi ki kasko var) o olay o kadar iyi bir ders oldu ki. artik herkesi cok fena tersleyebiliyorum.

zaten cok sert tersleyince deli meli diyorlar, bi daha cesaret edemiyorlar. pek arkadasim kalmadi gerci cevremde:) ama olsun atalarımız ne demiş: "at, avrat, silah baskasina teslim edilmez" ona gore...
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
danger0' Alıntı:
Abi direk yok lan manyakmısın diyceksin , temiz...

Bide şu ana kadar benden kimse istemedi motorumu, senden istemeleri de çok enteresan geldi bana.:p


Abi senın motora baksana.. gören kaçar zaten... :wiinkk: :wiinkk: :wiinkk:

FasterPussyCat' Alıntı:
ben motorumu degil de, 3 sene kadar once bi kere arabami vermistim, sevdigim kızın en yakın arkadası olan bir kıza... araba daha bir haftalıktı. ve kesinlikle hayır diyemedim. sadece 100 metre gidip geri donecegini soylemisti. ilk sokaktan saga girdi. 5 dk sonra aglayarak geldi. koseyi doner donmez kaldırıma cıkıp bir cınar agacina carpmıs. 25 milyarlik arabada o donemin parasi 5 milyarlik hasar vardi, gerisini siz dusunun. (iyi ki kasko var) o olay o kadar iyi bir ders oldu ki. artik herkesi cok fena tersleyebiliyorum.

zaten cok sert tersleyince deli meli diyorlar, bi daha cesaret edemiyorlar. pek arkadasim kalmadi gerci cevremde:) ama olsun atalarımız ne demiş: "at, avrat, silah baskasina teslim edilmez" ona gore...


Cok kotu bi şey yaa.. Allah kımsenın basına vermesin ole bişey..:pale: :pale: :pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
415
Motosikleti
YAMAHA FZ6 N
benden 1000 kişi istediyse azdır ben çoğuna verdim motoru bilipte isteyenlere amenna diyorum veririm önemli değil bi tur falan neyse işte ama hiç kullanmayı bilmeden bi tur atayım ohoo ben eskiden ne motorlarla gezdim deyip motoru elli kere stop ettirdikten sonra benden laf yiyenlere gıcık oluyorum onlar gibi insanlar yüzünden debriyaj arızalandı sanırım artık motor titreyerek kalkış yapıyor :pr: :pr:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
43
asla motosiklet verilmez araba olsa neyse arabamı veririm motoru vermem kibarca kusura bakmayın diceksiniz, az ilerde düştü ne olacak uğraş dur parçaydı tamirdi masraftı parca yok parca bekle falan korkulu rüya görmektense vermem daha iyi 30 yıllık arkadaşım istedi bi bakayım dıye ben baktımda aldım dedim üzülmek ıstemıyorsanız asla motorunuzu vermeyın kırılcakmış kırılsın , gercek arkadas değilmıs demekkı zaten istememli o kişi emanet mal dıye ben şahsen ne bir arkadaşımın motorunu alırım bınerım nede teklif ederim .....
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,215
Aslında bu konu iki taraflı bir konu.
Mesela binmeyi hiç bilmediği halde ağabeyime motoru ben verdim. Boş bir otopark vardı orda vitesini debriyajını gösterdim şöyle bir dolan dedim oda yaptı sonuçta.
Bir arkadaşım vardı motoru çok istiyodu yaşıda benden küçüktür Git annenden yazılı imzalı izin kağıdı getir dedim.
Abi ne izni ya deyince
Bak şimdi kağıtta şöyle yazacak: Oğlumun motosiklete binmesine izin veriyorum düşüp kafasını gözünü yararsa yada biryerine birşey olursa tüm kabahatin oğlumda olduğunu biliyorum ve asla motosikletin sahibine beddua etmeyeceğim; dedim.
Böyle bir kağıdı anasından alabilecek varsa motoruda veririm napayım
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
- Tolga leyn
+ Buyur canım
- Şu motoru versene bi len bi tur atak
+ Neden ?
- Nasıl neden ?
+ Neden alıcaksın motoru ?
- Olm gezcez işte
+ Sen onu geçiceksin
- Neyi geçicem
+ O işi geçiceksin.Yalan olur.Hiç uğraşma
- Olm versene ne olucak bizden değerlimi ? Bişi olursa yaptırırız.
+ Anlat anlat heyecanlı oluyo.Sen o kadar para ediomusun leyn ?
- Çok pislik adamsın he.Yarın bi gün benimde olur ben sana vermem.
- Sen hala burdamısın ??


İşte tamamen eksiksiz yaşadığım dialog.

Oyuncular :

" - " Ben
" + " Motorumu isteyen şahıs
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
FutureShock' Alıntı:
- Tolga leyn
+ Buyur canım
- Şu motoru versene bi len bi tur atak
+ Neden ?
- Nasıl neden ?
+ Neden alıcaksın motoru ?
- Olm gezcez işte
+ Sen onu geçiceksin
- Neyi geçicem
+ O işi geçiceksin.Yalan olur.Hiç uğraşma
- Olm versene ne olucak bizden değerlimi ? Bişi olursa yaptırırız.
+ Anlat anlat heyecanlı oluyo.Sen o kadar para ediomusun leyn ?
- Çok pislik adamsın he.Yarın bi gün benimde olur ben sana vermem.
- Sen hala burdamısın ??

İşte tamamen eksiksiz yaşadığım dialog.

Oyuncular :

" - " Ben
" + " Motorumu isteyen şahıs


hARİKASIN DOSTUM YAAA:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
ben motorumu çok yakın arkadaşlarım arasında iyi motor kullananlara veririm. onlar da kendi motoru gibi dikkatli kullanan kişilerdir.yakın arkadaşlarıma verdiğim için motora bişey olsa ben önce arkadaşlarımı düşünürüm.

acemi ya da samimi olmadığım kişileri motorun üstüne bile oturtmam.
 
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
60
Yazdiklarinizi okudum ve sizin arkadas secmeyi bilmediginiz gibi bir sonuca ulastim her onunuze gelene meraba demek tabi dogru degil :) Ama arkadasina motor muhabeti yapmakta dogru degil. Ben arkadaslarimi secerken genelde bana kazanclarini ve benden gotureceklerini goz onune alirim. Prons and Cons hesabini yaparim eger bos bir adamsa zararliysa selam vermem ama selam verdigim adamada asla materyal seylerin muhabetini yapmam.

Bana araba kullanmayi bir arkadasim ogretti kendisiyle beraber biraz dolastik sonra bana beraber Ankara yapalim mi dedi Ankaraya kadar arabayi ben surdum o yanda oturdu yolda durduk yemek yedik icecek etc. Sonra benim arabam oldu kendisinin bana kazandirdigi guvenle spor bmw aldim. Bende arkadaslarim araba kullanmayi bilmiyorum dediklerinde onlarla Ankara yaptim. Hem arkadas demek can demek araba nedir. Benim ne ilk ne son arabam nede kisa omrumde sahip oldugum en buyuk armagan.

Motorunu arkadasina vermeyen insanlarin sonunuda hep gordum cevremde. Benim neden arkam yok bu insanlar torpilli bak ne guzel is bulmus ben neden bulamiyorum. Senin her isin halloluveriyor benimkiler neden bole bekletiliyor. O sana selam veren adami nerden taniyorsun abi. Iki hafta sonra bir arkadasimin yanina hollandaya kalmaya gidecem bir baska arkadasima is bulduk hep istedigi isi yardimci oldum. Ben arkadasima degil arabami canimi emanet ederim :cat: Sizde oyle yapin tavsiyem pisman olmicaksiniz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst