- Katılım
- 16 May 2006
- Mesajlar
- 2,633
- Konu Yazar
- #41
appleworm' Alıntı:Xmaxman tepkim baya bir sert oldu sonradan ama o an olayın soku ilee bisey demedim...Sonra baya bi aramadım konusmadım...adamda değilmis zatenn sonra aramadı bilee motoru ne yaptın ne kadar masraf varmıs bile demedii parasını vermese bilee nezaketen insan bi sorar değilmiii amaar:
yANİ HAKLısın arkadaşım... hadi yaptın oldu bitti..geçti ama nezaketende olsa sorması lazım bi... yok abim kafama koydum bundan sonra hayatta kimseye vermem motorumu... al işte hala beklioruz adam sanayıdeymıss..akuden hiç ses soluk cıkmıomus..ben o kadar zamandır sorunsuz kullanıorum hiç bişi olmuo. ama işte emanet malın bişeyi olmaz derler yaa ole işte aynından....