- Katılım
- 16 May 2006
- Mesajlar
- 2,633
- Konu Yazar
- #81
bende motorumu motor sürdüğünü bildiğim bi kişiye anca veririm ama geçen senin gibi arkaş çok ısrar etti sanki anadan doğma motor süre biliyomuş gibi bindi ve bizim garajda çarpmak için kolon beğeniyodu sanki vallah bana ders oldu vallahi kaza yapsa ne motoru yaprabilir nede kendini düzelte bilirdi aartık kim istersen kırılsın kırılmasın vermiyeceğim motor çok istisna kişiler hariç... ama bana sorar motorunu kimseye vermemen en mantıklısı:cat: valla bak beni dinle kimseye verme sende bahene uydur arka fren tutmuyo benzin yok babam aradı acil gitmem gerek bi şey uydur sende verme motoru :cat:
Haklısın arkadaşım ama o bahaneleri artık millet yutmuo ya.. Benzin yok desem ver ben koyarım diyo.. Annem babam çağırıo desem yine olmuo.Çalışıorum çünkü...Gözümün onunde dursun die her gün motorumla geliorum işe. ama isteyen bitmio.. Neyse şu anda sadece bizim muhasebeci var.ona veriyorum..Ee elimiz mahkum onada.. Sigorta falan :wiinkk: Hem de iyi bi cocuk.. Gecen motorla kırmızı ısıkda geçmiş. Polisler durdurmus. ama allahtan bi şey dememişler..sonra geldi bi daha istemem artık motoru dedi. ama ertesi gün yine geldi... Yine vermek zorunda kaldım...