- Katılım
- 13 Ara 2004
- Mesajlar
- 13,918
Modifiyeden sonra hemen motoru çok mu zorladın, normalde düzde 110 yokuş aşağı 125 görmen lazım çok rahat. Bide 16 36 dişli çok zorlar 5'te yokuş çıkamazsın önü 15'e çek. 200'lük karbüratör de boğar motoru gereksiz olmuş 150'lik taksaydın keşke.arkadaşlar motorun hızlanması için ne yapmak lazım ön dişli 16, arka dişli 36, 150'lik silindir, 200'lük silindir kapağı,200'lük karburatör ve performans egzoz var ama 100 ü geçemiyorumr::silent:


