Mondial Mondial 100 MG SuperBoy Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Nis 2014
Mesajlar
78
Arkadaşlar bir süperboyda ben alarak aranıza katılmış bulunuyorum yalnız benim motorun önünde disk var size bir sorum var bu motorun ciklesi konusunda bana bilgi verecek bir arkadaşa ihtiyacım var
 
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
nezaman açık nezaman kapalı

en aşağıda kapalı
bir üstte cikle 1. kademe
bir daha üstte cikle 2. kademe

ama egr olduğu için 2. kademe işe yaramıyor
silindirdeki egr (katalizör mü ne geçiyor adı) deliğini tıkayınca 2. kademe kullanılabiliyor


100 mg superboyun disklisi de mi var?
bir ara duymuştum

foto paylaşır mısın?
kaça aldın hayırlı olsun
kazasız belasız binmen dileklerimle
 
Katılım
4 Nis 2014
Mesajlar
78
Ekonomi kardeş ben aslında pirince modelini almaya gitmiştim süperboy modeli kampanalı oldugu için olmaz diyordum bajaj boxer motorumu yeni sattım kampanalı birbakdım hem süperboy 100 yazıyor hemde ön freni disk 2700 fiyat çektiler 2400 e dokuz taksitle kartlan aldım vergisiz vites göstergesi devir saati ne ararsan var bende motora alışmaya çalışıyorum beyaz aldım resim atmayı öğrenemedim istanbul eyuptan aldım iyi akşamlar şimdilik
 
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
Ekonomi kardeş ben aslında pirince modelini almaya gitmiştim süperboy modeli kampanalı oldugu için olmaz diyordum bajaj boxer motorumu yeni sattım kampanalı birbakdım hem süperboy 100 yazıyor hemde ön freni disk 2700 fiyat çektiler 2400 e dokuz taksitle kartlan aldım vergisiz vites göstergesi devir saati ne ararsan var bende motora alışmaya çalışıyorum beyaz aldım resim atmayı öğrenemedim istanbul eyuptan aldım iyi akşamlar şimdilik

Boxer dan superboy a geçmek nasil?
Hangisi rahat?

Foto eklemek için
Hizliresim veya buna benzer bir siteye fotoları ekliyorsun
Forum icin olan linki kopla
Mesaj yazma kismina yapistir

Hepsi bu

Foto bekleriz
 
Katılım
4 Nis 2014
Mesajlar
78
Boxer dan superboy a geçmek nasil?
Hangisi rahat?

Foto eklemek için
Hizliresim veya buna benzer bir siteye fotoları ekliyorsun
Forum icin olan linki kopla
Mesaj yazma kismina yapistir

Hepsi bu

Foto bekleriz
boxer özel bir motor güçlü torku arka süspansiyonu boxeri çok iyi bir motor bana göre galabalık şehir motoru değil dağda bayırda eski rus motoru pilanetlerin yerine sepetde bağlana bilir yokuş aşağı firene asılmya korkuyordum bir kere başıma geldi sade ön firenle durduramadım yana kaçmak zorunda galdım mondial 100 lük süperboy bana tek kişi birde ben 45 yaşaından sonra motora bulaşdım vites göstergesi devir saati lazım oluyor ilk motorum yebereyi onun için sattım yalnız yeni akü tırt çıkdı bu işde servisin uyanıklığı gibi geldi yeni akü lazım motoru pek servise götürmeye niyetim yok bir akü alıp kendim taksammı ayaklan çalışdırıp devamediyorum zaten emekli olduğum için iş için kullanmıyorum gezmeye markete mondialin sitesinde önü diskli süperboy 100 yok pirince var bende anlamadım bayiye ne zaman gelmiş selamlar

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:53 ----------

Boxer dan superboy a geçmek nasil?
Hangisi rahat?

Foto eklemek için
Hizliresim veya buna benzer bir siteye fotoları ekliyorsun
Forum icin olan linki kopla
Mesaj yazma kismina yapistir

Hepsi bu

Foto bekleriz
boxer özel bir motor güçlü torku arka süspansiyonu boxeri çok iyi bir motor bana göre galabalık şehir motoru değil dağda bayırda eski rus motoru pilanetlerin yerine sepetde bağlana bilir yokuş aşağı firene asılmya korkuyordum bir kere başıma geldi sade ön firenle durduramadım yana kaçmak zorunda galdım mondial 100 lük süperboy bana tek kişi birde ben 45 yaşaından sonra motora bulaşdım vites göstergesi devir saati lazım oluyor ilk motorum yebereyi onun için sattım yalnız yeni akü tırt çıkdı bu işde servisin uyanıklığı gibi geldi yeni akü lazım motoru pek servise götürmeye niyetim yok bir akü alıp kendim taksammı ayaklan çalışdırıp devamediyorum zaten emekli olduğum için iş için kullanmıyorum gezmeye markete mondialin sitesinde önü diskli süperboy 100 yok pirince var bende anlamadım bayiye ne zaman gelmiş selamlar

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:57 ----------

boxer özel bir motor güçlü torku arka süspansiyonu boxeri çok iyi bir motor bana göre galabalık şehir motoru değil dağda bayırda eski rus motoru pilanetlerin yerine sepetde bağlana bilir yokuş aşağı firene asılmya korkuyordum bir kere başıma geldi sade ön firenle durduramadım yana kaçmak zorunda galdım mondial 100 lük süperboy bana tek kişi birde ben 45 yaşaından sonra motora bulaşdım vites göstergesi devir saati lazım oluyor ilk motorum yebereyi onun için sattım yalnız yeni akü tırt çıkdı bu işde servisin uyanıklığı gibi geldi yeni akü lazım motoru pek servise götürmeye niyetim yok bir akü alıp kendim taksammı ayaklan çalışdırıp devamediyorum zaten emekli olduğum için iş için kullanmıyorum gezmeye markete mondialin sitesinde önü diskli süperboy 100 yok pirince var bende anlamadım bayiye ne zaman gelmiş selamlar

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:53 ----------


boxer özel bir motor güçlü torku arka süspansiyonu boxeri çok iyi bir motor bana göre galabalık şehir motoru değil dağda bayırda eski rus motoru pilanetlerin yerine sepetde bağlana bilir yokuş aşağı firene asılmya korkuyordum bir kere başıma geldi sade ön firenle durduramadım yana kaçmak zorunda galdım mondial 100 lük süperboy bana tek kişi birde ben 45 yaşaından sonra motora bulaşdım vites göstergesi devir saati lazım oluyor ilk motorum yebereyi onun için sattım yalnız yeni akü tırt çıkdı bu işde servisin uyanıklığı gibi geldi yeni akü lazım motoru pek servise götürmeye niyetim yok bir akü alıp kendim taksammı ayaklan çalışdırıp devamediyorum zaten emekli olduğum için iş için kullanmıyorum gezmeye markete mondialin sitesinde önü diskli süperboy 100 yok pirince var bende anlamadım bayiye ne zaman gelmiş selamlar

<a href="http://hizliresim.com/qYdQWD"><img src="http://i.hizliresim.com/qYdQWD.jpg" /></a>

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:02 ----------

resim yüklemeye çalışdım ama beceremedim arkadaşlar gusüre bakmayın
 
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
qYdQWD.jpg


Onceden de duymuştum superboy disk frenlisini
Ozel uretim gibi bise
Sitesinde falan yok bu model

Belki bölgeye özgüdür
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Şub 2015
Mesajlar
113
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Superboy 100 ya da 150 alıcam kafamda Xcg de vardı ama üç beş kronik sıkıntısını okuyunca vazgeçtim. Disk fren çok kafamı karıştırıyor. Gerçekten var mı tüm 2015 modellerinden disk fren? Bir de sele boyu aynı mı ki Superboy 100 ve 150'nin? Bu arada 150'ye aklım kaymasının tek sebebi kafa tasarımı diyebilirim. :)
 
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
Arka amortisor degistiren oldu mu?
Tavsiye eder misiniz?

Cifte atıyor en ufak tumsekte

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:54 ----------

Arka amortisor degistiren oldu mu?
Tavsiye eder misiniz?

Cifte atıyor en ufak tumsekte

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:09 ----------

Arka amortisor degistiren oldu mu?
Tavsiye eder misiniz?

Cifte atıyor en ufak tumsekte
 
Katılım
10 Ara 2005
Mesajlar
276
ben prince kullanıyorum disk frenden memnunum sadece lastikler kalitesiz olduğu için bir kere dönüşte kaydırdı.Herhangi başka bir kronik sorunu yok.Ekonomi kardeşim ben değiştirmedim.Ama değiştirenler olmuştu ybr amortisörü takan duymuştum yanlış hatırlamıyorsam....
 
Katılım
18 Tem 2014
Mesajlar
17
arkadaşlar merhaba lastik değiştiren varmı yada önerisi olan varsa paylaşabilirmi bide şu disk frenli bizim burdada satılıyo 2015 modeli öyle gelmiş
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
adaylara eğitim verirken genelde yokuşlu bölgelerde çok sıkıntı yapıyordu çekmıyordu arka dişliyi buyulttuk ben test edemedim kaza gecırdıgım ıcın ama usta yokuslarda 3 le bıle gıdıyor ıkı kısıyle 2 de gidersınız dedı ama vıtes araları daraldı ve 60 ı gecme dedi çabuk tekere gelıyor alısana kadar dıkkat et dedı sımdı bunun ıcın cc yukseltsek bu 125 yada 150 lık yapsak vıtes araları uzarmı yada 60 km den daha fazla hızda gıdermı bu degısıklıklerı keyfe keder yapmadık zorundayız cunku yokuslarda ıkı kısıyle buyuk sıkıntılar yasıyoruz ve debrıjayı yıyerek anca cıkıyorduk suan ıstedıgımız kıvamda oldu fakat hız konusunda ıyılestırme yapsak tadından yenmez olacak 80-90 olsa yeterde artar bıze
 
Katılım
18 Nis 2015
Mesajlar
16
Abiler superboyu 125 veya 150 cc yapmak icin kac tl gerekiyo. Hangi parcalar degisiR yardim ederseniz seviniriz
 
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
100 mg prince motorum satlik
İlgilenen arkadaşlar ozelden yazabilir
2014 çıkışlı
2013 model
5200 km de
Ilk sahibinden

1800 tl

Adana
 
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
2015 model superboy lar ön fren diskli
bizim burda bayide gördüm
peşin 2.950 tl fiyat çektiler


2. el satlık prince var arkadaşlar
ilgilenenlere duyrulur
1800 tl
adana
 
Katılım
12 Ağu 2015
Mesajlar
1
S.a aranıza yeni katıldım arkadaslar 150 mg superboy x aldım suan 200 yaptım bu arka amortüsörler biraz zıplatıyor birde arka tekerleğini ön tekerleğini genişletme imkanı varmı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst