- Katılım
- 6 Şub 2008
- Mesajlar
- 75
Ben hem sahte hem gerçek sj4000kullandım. Kasa kalitesinde çok belirgin fark var. Çekim kalitesinde çok fark olmasada, sahte olana çok kaliteli kart takmanız lazım. Sahtenin 15dk kayıttan sonra şişip kaydı durdurduğu kart ile orjinal sjcam 40dk.lık parçalar halinde 95dk. Kayıt yaptı. Sahte olanda uzun çekimlerin sonlarına doğru ses senkronu 2 3 saniyeye kadar bozuluyor