Yol Kayıt Kask Kamerası (Action camera) sahipleri bilgi paylaşımı

Katılım
11 Ocak 2011
Mesajlar
479
sj4000 almaya karar verdim, acemiliği bununla atalım bi iki yıla daha büyük cc geçeriz artık :)
Ama aliexpressden alışveriş yapanlara sormak istediğim bişey var,
sj4000 için önerebileceğiniz satıcı var mı? Maalesef geçmiş sayfadaki önerilerin çoğu gözükmüyor artık.
sj4000'le monopod da aldınız mı? Onu da önerebilirseniz çok makbul geçer.
Şu iyi duruyo :)

http://www.aliexpress.com/item/High-comfortalbe-elastic-belt-chest-mount-chest-strap-mount-for-Gopro-Hero3-Hero2-AEE-SD21-SD23/813891852.html

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:49 ----------

Bir de ilave olarak bisikletle uzun turlarda da kullanacağım, sarsıntılı inişlerde de, titrememesi için kamerayı üzerime almak istiyorum.
Kafaya bantla takılan aksesuar mı yoksa göğüse takılan aksesuar mı daha kullanışlı olur benim için? Tecrübe eden varsa şayet :)

Güncel .
 
Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
66
Turkiye gumruk siniri 75 euro
Getirenlere sorum gumruge takilmadi mi ?

http://m.aliexpress.com/item/1681520750.html

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:29 ----------

Sj4000 wifi aldim. On numara 5 yildiz. Telefona baglaniyor ve canli ne cekiyorsun goruntu tele aktariliyor ayrica telden kontrolleri yapiyorsun. Aliexpressden aldim 102 dolar. Gumruk yok


Gumruk siniri 75 euro sizinki nasil gecti ben siparis versem gecer mi aceba
 
Katılım
13 Ocak 2014
Mesajlar
142
Kayserili arkadaş ondan olsa gerek :D

Yok ondan değil :mrgreen: .Sadece Kayseri'de yaşıyorum .Yeri gelmişken söyleyeyim esnafından gerçekten uzak durun.Çoğu geçirebildiği kadar geçirir adama, haberiniz olmaz.Dikkat edin.Benim satma nedenimse, 2 tane vardı kullanmadığımı satıyordum.Aldığımda kur biraz yüksekti 240'a aldım.20 lirada get'li ilandan gidiyor.Alan kişiye göre ekstra batarya da veriyordum.Bana 10 lira falan kalıyor.3 günde kapında.Bozuk çıkma,gümrük derdi yok ,insan daha ne ister ki :)
 
Katılım
4 Haz 2004
Mesajlar
931
Gopro hero 3 black edition aldım, kayıtları çok beğeniyorum. Düzenleme yapmak için ise bilgisayarımın gücü yetmiyor.
 
Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
66
Yok ondan değil :mrgreen: .Sadece Kayseri'de yaşıyorum .Yeri gelmişken söyleyeyim esnafından gerçekten uzak durun.Çoğu geçirebildiği kadar geçirir adama, haberiniz olmaz.Dikkat edin.Benim satma nedenimse, 2 tane vardı kullanmadığımı satıyordum.Aldığımda kur biraz yüksekti 240'a aldım.20 lirada get'li ilandan gidiyor.Alan kişiye göre ekstra batarya da veriyordum.Bana 10 lira falan kalıyor.3 günde kapında.Bozuk çıkma,gümrük derdi yok ,insan daha ne ister ki :)

bende kayseri'de yaşıyorum.
http://www.aliexpress.com/item/2014-Hot-Sell-SJ4000-Mini-Sport-Action-Camera-Diving-Full-HD-DVR-DV-30M-Waterproof-extreme/1681520750.html burdan sipariş verdim :)

Bu arada kayseri'de motosiklet kullanan pek yok genelde kuryeler kullanıyor
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
sj4000 almak istiyorum ama muallakta kaldım;yurt dışı sitelerinden satın alabiliyoruz ve en uygun-güvenli banggood'dan almak lakin sahibinden.comda türkiyede satan arkadaşlar mevcut neredeyse aynı fiyata geliyor 230 tl yanında batarya,cam vantuz,araç şarj cıhazı ve monopot hatta daha uyguna bile geliyor.

sorum şu sizce burdan mı alsam yoksa yurtdışından mı?

sahibinden.comdaki satıcılar 2 hafta içinde hertürlü yazılımsal sorunda getir diyor bu kadar güveniyor..

bunlarda ilan linkleri;

http://www.banggood.com/SJ4000-Waterproof-HD-1_5-Inch-Car-DVR-Camera-Sport-DV-Novatek-1080P-p-917037.html

http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-fotograf-kamera-video-kamera-100-orjinal-sjcam-sj4000-plus-hediyeli-plusyurtdisi-fiyatina-turkiyede-189912118/detay/

hatta wifi'li olanı 250 tl:)
http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-fotograf-kamera-video-kamera-100-original-sjcam-sj4000-wifiiiiiiii-full-hediyeli-189873532/detay
 
Katılım
13 Ocak 2014
Mesajlar
142
bende kayseri'de yaşıyorum.
http://www.aliexpress.com/item/2014...DVR-DV-30M-Waterproof-extreme/1681520750.html burdan sipariş verdim :)

Bu arada kayseri'de motosiklet kullanan pek yok genelde kuryeler kullanıyor

Hayırlı olsun.Umarım sıkıntısız gelir.
Bu havada Kayseri'de motor kullanmak yürek ister :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:28 ----------

mücahit_89 sahibindendeki ilk ilandaki ürün sahte olanı sjcam logosu yok.ikinci ilandaki ürünün de bilgileri çalıntı.başka satıcının ilanından çalmış. Sakın bunlardan alma büyük ihtimal dolandırılırsın. banggood daki üründe sahte olanı .banggood'daki orjinal olan ürün bu http://www.banggood.com/SJcam-SJ4000-HD-1_5-Inch-Car-DVR-Camera-Sport-DV-p-942459.html .
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
Hamza,

http://tr.aliexpress.com/item/SJ1000-Full-HD-1080p-Sports-Action-Camera-Helmet-Bike-Camera-30m-Waterproof-For-Bike-Diving-Surfing/1824592573.html

150 TL ye getirebiliyorsun. vergiye kalmıyor
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Hayırlı olsun.Umarım sıkıntısız gelir.
Bu havada Kayseri'de motor kullanmak yürek ister :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:28 ----------

mücahit_89 sahibindendeki ilk ilandaki ürün sahte olanı sjcam logosu yok.ikinci ilandaki ürünün de bilgileri çalıntı.başka satıcının ilanından çalmış. Sakın bunlardan alma büyük ihtimal dolandırılırsın. banggood daki üründe sahte olanı .banggood'daki orjinal olan ürün bu http://www.banggood.com/SJcam-SJ4000-HD-1_5-Inch-Car-DVR-Camera-Sport-DV-p-942459.html .


eyw üstad,yanlız kafama takılan banggood'da bile sahtesi var acaba türkiyede sahibinden üzerinde gerçek olanını bulamam mı kargo ile uğraşmak istemiyorum...internette resimleri koymuşlar çakma ve gerçek diye ama bi adamın sahte dediği versiyona öbürü gerçek diyo karışık yani nasıl anlıyacağız?

cihazın orjinali sjcam logolu olan mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:09 ----------

birde bu ilan var orjinal sjcam diyor acaba orjinalmi?


http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-fotograf-kamera-video-kamera-sj4000-sjcam-12-mp-orjinal-ayni-gun-hizli-kargo-plus-hediyeli-190037602/detay
 
Katılım
11 Eyl 2009
Mesajlar
635
sj4000 almak istiyorum ama muallakta kaldım;yurt dışı sitelerinden satın alabiliyoruz ve en uygun-güvenli banggood'dan almak lakin sahibinden.comda türkiyede satan arkadaşlar mevcut neredeyse aynı fiyata geliyor 230 tl yanında batarya,cam vantuz,araç şarj cıhazı ve monopot hatta daha uyguna bile geliyor.

sorum şu sizce burdan mı alsam yoksa yurtdışından mı?

sahibinden.comdaki satıcılar 2 hafta içinde hertürlü yazılımsal sorunda getir diyor bu kadar güveniyor..

bunlarda ilan linkleri;

http://www.banggood.com/SJ4000-Waterproof-HD-1_5-Inch-Car-DVR-Camera-Sport-DV-Novatek-1080P-p-917037.html

http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-fotograf-kamera-video-kamera-100-orjinal-sjcam-sj4000-plus-hediyeli-plusyurtdisi-fiyatina-turkiyede-189912118/detay/

hatta wifi'li olanı 250 tl:)
http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-fotograf-kamera-video-kamera-100-original-sjcam-sj4000-wifiiiiiiii-full-hediyeli-189873532/detay

11 kasımda aliexpress üzerinden puhui digital'den aldım ürün 24ünde elimdeydi. sj4000 accesories diye aratırsan bir sürü set aksesuar satılıyor onlardan birini al hangisi daha iyi sen karar ver,nasıl olsa hepsi bir yerde kullanılır. ben bu ürünü 92 dolara aldım gümrük sıkıntısı yaşamadım ki zaten satıcı hem hediye işaretlemiş hem 15 dolar yazmış pakete ben söylemeden.http://www.aliexpress.com/store/product/SJCAM-Original-SJ4000-WIFI-Action-Camera-Diving-30M-Waterproof-Camera-1080P-Full-HD-Underwater-Sport-Camera/343737_2016716076.html
 
Katılım
13 Ocak 2014
Mesajlar
142
mücahit_89 orjinallerde sjcam logosu var.ayrıca sahtelerin batarya ve su geçirmez kılıfları da farklı. sahibindende orjinal satanlar var.Verdiğin linkteki ürün de orjinal.Satıcı da çokca satış yapmış.Olumsuz birşeyler var mı diye yorumlara bir göz at.Get'li satış yapıyor zaten,bu sayede beğenmezsen kolayca iade edersin.Ürünü almadan önce muhakkak satıcı ile iletişime geç merak ettiklerini ,kargo ücretini vs... sor ve indirim talep et belki bir güzellik yapar :)
 
Katılım
26 Eki 2013
Mesajlar
420
sj4000 wifili modelini almayı düşünüyorum. Elimde orjinal sj4000 var. Forumdan isteyen olursa aldığım fiyata bırakabilirim. 1 tane kask aparatı eksik. Onun haricinde kutu tam...
 
Katılım
3 Eyl 2014
Mesajlar
571
sj4000 alırken dikkat edin satıcının koyduğu resimlere bakın eğer kameranın üstünde sjcam logosu yoksa merceğin altında sahte oluyorlar görüntü kalitesi berbat oluyor aman diyim.
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
merhaba arkadaşlar. ebay'dan sj4000 kamera aldım. sandisk class 10 micro sd kart sipariş ettim ama o henüz gelmedi. 4gb class 4 lük kart ile deneme çekimi yaptım. yaklaşık 1 saat çekim yaptım motosiklet ile ama sadece 15dk kaydetmiş. aralıksız kayıt yaptım. kaydın ne başı ne sonu, ortalarında bir yeri kaydetmiş sadece. kamera mı arızalı yok karttan mı? class 4 olduğu için zorlanır diye 720p kayıt yaptım.
 
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
206
aynı ürün bende de var ama hd kayıtlar çok yer tutmakta 4 gb karta 15 dk çekim yapmanız normal hem class 10 hemde 16 gb dan aşağı kart takmamanız iyi olur.
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
doğru ama yaklaşık 40dk çekim süresi gösteriyordu. videonun boyutu 1.2gb. kart dolsa çekimin ilk 40 ya da son 40 dk'sını çeker diye düşünüyorum. ikisini de yapmamış, ortadan 15dk çekmiş bırakmış :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst