İyi akşamlar herkese. Sjcam 4000 wifi kullanıyorum.

Aksiyon kamerasını şuan için sadece masaüstü bilgisayar ve leptop'dan şarj ediyorum kendi orjinal usb kablosu ile.
Başka bir yöntemle şarj eden var mı ?:silent::silent:
Örneğin; Powerbank ya da bir aparat ile prize takarak sarj etme gibi ?:cyclopsan:cyclopsan
Son olarak birde ortalama ne kadar sürede boş bir bataryayı full olarak sarj ediyorsunuz ne kadar sürenizi alıyor ?:wiinkk::cat:
Cevaplarsanız çok memnun ve mutlu olurum.
Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim, tekeriniz düz bassın..:cat::rendeer::thumleft::king: