Yol Kayıt Kask Kamerası (Action camera) sahipleri bilgi paylaşımı

Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
641
Gopro hero 3 Black edition'ı olan veya bu konu hakkında bilgi sahibi olan arkadaşlara bi sorum var..

Video kalitesinden memnunum ancak fotoğraf kalitesi pek hoşuma gitmiyor.. Tam ayarları mı yapamadım inanın hala emin değilim ama çoğu zaman en ufak harekette bulanık çıkarıyor.. Buna şimdilik şöyle bi çare buldum 12mp wide da çekim yaparken 3sps'de kullanıyorum yani tek basışta arka arkaya 3 fotoğraf çekiyor elbet biri daha temiz :mrgreen:

Önerisi olan varsa bekliyorum :)
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Merhaba,

Bir sorum olacak.
Sj4000 modelini almayı düşünüyorum,
en dikkat çekmeyen rengi nedir, alan, kullanan arkadaşlar yorum yapabilirler mi?

Siyah ile gri renk arasında kaldım.
Yardımcı olursanız sevinirim.
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
46
Bütçen varsa sony action cam tavsiye ederim. Ama hangisini alırsan al taksitsiz alacaksan ebay'e bir bak bence çok ucuz oluyor orda bu kameralar.
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Ben de Ebay'dan alacağım zaten.
300 lira çok @hergele93 hocam.
104 dolara yedek batarya +şarj aleti + monopod ile satıyor ebay'da bir satıcı.

Ben sadece renk konusunda tavsiye istemiştim açikcasi.
Siyah ya da gri.

Hangisi dikkat çekmez sizce?
 
Katılım
27 Şub 2013
Mesajlar
503
merhaba arkdaşlar geçen gün yaptığımız etkinliklerden bir video düzenledik sj4000 ile

buyrun


 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Ben de Ebay'dan alacağım zaten.
300 lira çok @hergele93 hocam.
104 dolara yedek batarya +şarj aleti + monopod ile satıyor ebay'da bir satıcı.

Ben sadece renk konusunda tavsiye istemiştim açikcasi.
Siyah ya da gri.

Hangisi dikkat çekmez sizce?

Kullanacağınız zamana, üstünüzdeki kıyafetin rengine taktığınız yere göre, kaska takacaksanız kaskın rengine göre değişir dikkat çekme olayı.

Almışken sj4000-wifi modelini alın derim. Ben wifi'li modelden şu ürünü sipariş ettim cumartesi günü, 105.99 $'a indirmişti satıcı 3 günlüğüne extra pil ve şarj aleti ile birlikte. Almadan önce iyi araştırın, en uygununu ama orjinal sjcam olanını bulun/alın derim.

Ben görünsün diye sarı renk istedim özellikle :D
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Kullanacağınız zamana, üstünüzdeki kıyafetin rengine taktığınız yere göre, kaska takacaksanız kaskın rengine göre değişir dikkat çekme olayı.

Almışken sj4000-wifi modelini alın derim. Ben wifi'li modelden şu ürünü sipariş ettim cumartesi günü, 105.99 $'a indirmişti satıcı 3 günlüğüne extra pil ve şarj aleti ile birlikte. Almadan önce iyi araştırın, en uygununu ama orjinal sjcam olanını bulun/alın derim.

Ben görünsün diye sarı renk istedim özellikle :D

Hayırlı olsun hocam. :)

Ben yaklaşık uç aydır takip ediyorum Sjcam'ı.
Sj1000 sonra 4000 en son da Wi-Fi modeli cikti hala alamadim. :)

Ben kamerayı kısa film veya motosiklet harici videolarda da kullanmak istiyorum.
Bu yüzden dikkat çekmemesi önemli,
asıl sorma maksadım buydu.

Başka bir satıcı $104 extra pil şarj aleti ve monopod ile satıyordu keske bilgim olsaydı linkini yollardım.
Hayırlı olsun tekrar. ;)
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
ilk deneme. sahtenin de sahtesi sj4000 ile :p


açı fazla aşağıda, kaydı izledikten sonra düzelttim. ilk çekimde olur o kadar.
movie maker sağolsun, ses kalibrasyonunu bozmuş.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
fazla kullanmadan sattım sj4000'i. galiba sahteydi zaten.

bana harici mikrofon girişi olan bir kamera önerebilir misiniz? wifi nfc gps özellikleri önemli değil. kaliteli olması önemli. azami 500tl. yurt içi-dışı alabilirim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:04 ----------

http://www.ebay.com/itm/S800-2-Sport-Camera-Action-Cam-60M-Underwater-1080P-170-Degree-WiFi-/351249450251?pt=Camcorders_Professional_Video_Cameras&hash=item51c819450b

linkteki kamera nasıldır?
 
Katılım
25 Ara 2013
Mesajlar
184
Sj4000 sipariş verdım hala elıme ulasmadı durum bu.Daha önce boyle bır seyle karsılasan varmı ?

 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Benim sj4000wifi da 10/12/14 16:04 tarihinde Singapur'dan yola çıkmış görünüyor, daha ülkeye girmedi. Bekliyoruz bakalım.
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
arkadaşlar trafikte çok işe yaradıgından sj4000 wifi almak istiyorum, ama taksitle alabilirim kredi kartı borcum çok direk 70 100 usd vermek istemiyorum. Ebay mı aliexpress ten mi alıyorsunuz toplam tutar ne kadar oluyor kaç surede hangı sureden elinize geçti taksitle vs. alan var mı bana yardımcı olabilir misiniz?
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Buda benim ilk videom sj4000 wifi ile. Sıkıcı yerleri hızlandırdım, farklı görüntüler ilave edip zevkli hale getirmeye çalıştım.Fakat acemiyim sonuçta öyle değerlendirin :) 1080 p de izlemenizi tavsiye ederim.

 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Beyler bu videoda aksiyon kamera olarak SJ4000'in ilk çıkan versiyonunu kullandım. Fikir edinmek için bakabilirsiniz. Epey bi açıdan kayıt var içinde.

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst