Ses sorunu anca delinince çözülür sanırım.
Ben housingdeki görüntüden memnun kalmadım, resimdeki vidalı kısmı söktüm altında üç kuruşluk bi plastik daireyle karşılaştım, ne bi silikon ne bi yapıştırma contanın üstünde öylece duruyor

bu kadar basit bi düzeneğe güvenip dalışlarda kullanmak biraz kumar gibi..
Neyse tanıdığım saatçi bi abime gittim, saatlerde kullandığı camlardan çıkardı, 340mm'lik olan tam olarak oturdu.
Orjinalindeki plastik taktığımız camın yanında gözle görülür bi şekilde mat kalıyor.
Camı takmadan önce de contaya ıslak macun gibi bişey sürdü kurumuyormuş, camla değiştirecek olursanız onu da tavsiye ederim.