Yol Kayıt Kask Kamerası (Action camera) sahipleri bilgi paylaşımı

Katılım
13 Ocak 2014
Mesajlar
142
İlk seri sj4000 lerde logo yoktu ve çok iyi satıyordu.bunun üzerine sahteleri türedi.Buna karşı sjcam firması yeni seri kameralarına sjcam logosu ekledi.logolu sj4000 lerin sahtesi henüz bildiğimiz kadarıyla yok. Yani demek istediğim ucuz fiyata almadığınız ve güvenilir satıcılardan aldığınız logosuz kameralar orjinal olabilir.Tabi bunu anlamanın kesin ve en kolay yolu sahtesiyle karşılaştırmanız. Bu mesajı yazma amacımda logosuz sj4000 lerin hepsinin sahte sanılmasıydı.(Bende önceden öyle sanıyordum.)Sahte olmayabilirler.Yinede yeni kamera alacaksanız kesinlikle logolu olanlardan alınız.
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
İlk seri sj4000 lerde logo yoktu ve çok iyi satıyordu.bunun üzerine sahteleri türedi.Buna karşı sjcam firması yeni seri kameralarına sjcam logosu ekledi.logolu sj4000 lerin sahtesi henüz bildiğimiz kadarıyla yok. Yani demek istediğim ucuz fiyata almadığınız ve güvenilir satıcılardan aldığınız logosuz kameralar orjinal olabilir.Tabi bunu anlamanın kesin ve en kolay yolu sahtesiyle karşılaştırmanız. Bu mesajı yazma amacımda logosuz sj4000 lerin hepsinin sahte sanılmasıydı.(Bende önceden öyle sanıyordum.)Sahte olmayabilirler.Yinede yeni kamera alacaksanız kesinlikle logolu olanlardan alınız.

ben ebay'den sjcam sj4000-wifi modelini 105$'a aldım,tam 1 ayda elime ulaştı ve yaklaşık 20 gündür kullanıyorum hergün işe gidiş gelişlerimde.
Aldığım yerin linki:SjCam Sj4000WİFİ+ extrapil+ pil şarjaleti
Aynı ürünü aynı extralarıyla 100$'a da bulak mümkün.


Sj4000'lerde SJCAM yazısı orjinallerinde de olmayabiliyor. Daha sonra baktılar çok fazla çakması yapılıyor belli bir zamandan sonra üretilen sj4000'lere SJCAM diye yazdılar. Orjinal sjcam sj4000-wifi'ların ise hepsinde SJCAM yazısı var zaten.
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
arkadaşlar elimde oregon atc9k kamera ve nolan n86 kask var.bu kamerayı kaska nasıl sabitlerim fikri olan var mı?

215900_410_DET02_FR_14.JPG


oregon-scientific-atc9k-whats-included.jpg
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Katılım
25 Eyl 2014
Mesajlar
1,913
çift taraflı bantla 5 numarayı kaska yapıştırın (ama bant kaliteli olsun genelde 3M kullanılıyor sanırım), sonra 6 numara ile birleştirin
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
çift taraflı bantla 5 numarayı kaska yapıştırın (ama bant kaliteli olsun genelde 3M kullanılıyor sanırım), sonra 6 numara ile birleştirin

bant olayı aklıma geldi ama makum Ankara'da belediye pek çalışmıyor.her yer çukur engebeli düşer diye korkuyorum
 
Katılım
25 May 2013
Mesajlar
556
Arkadaslar gopro hero3 kamerasinin silver white blak modelleri arasinda video kayit kalitesi arasinda fark varmi?
Yada şöyle sorayım 2.el hero3 black edt fiyati ile hero3 white modelinin sifir fiyati ayni sayilir hangisini neden tercih etmeli?
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
342
Arkadaslar gopro hero3 kamerasinin silver white blak modelleri arasinda video kayit kalitesi arasinda fark varmi?
Yada şöyle sorayım 2.el hero3 black edt fiyati ile hero3 white modelinin sifir fiyati ayni sayilir hangisini neden tercih etmeli?

2. el black'ten yana kullanırdım ben tercihimi. Black mercek olarak 2 kat daha keskin. Görüş açısı 3 seçenekli geniş orta dar. silverda dar secenegi yok. Ve tabiki işlemci farkları var 1080pde 60fps çekebiliyor black silver 30 çekiyor vsvs 720p'de 120fps çekiyor black slow motionlar için fln çok uygun.
 
Katılım
25 Ocak 2015
Mesajlar
4
SJ 4000 ile gece yaptığım videoyu da ekliyorum arkadaşlar, https://www.youtube.com/watch?v=lEZZ-2oHm8w

Ayrıca açık hava çekimi https://www.youtube.com/watch?v=oUVFLw9Zafw

ve akvaryumda su geçirmezlik ve su altı kalite testi için de video: https://www.youtube.com/watch?v=wHSaR4TJmCA

Not: Videoların kalitesiyle oynanmamıştır, birebir yaptığım çekimlerdir. 1080p'de izlemenizi tavsiye ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:03 ----------

Gece çekimi için link atma varmış, şimdi gördüm, bir daha vereyim. http://https://www.youtube.com/watch?v=lEZZ-2oHm8w
 
Katılım
25 Ocak 2015
Mesajlar
4
Prestigio Roadrunner 710x'in gece çekimi berbat mesala ki o alet de o kadar ucuz sayılmaz, indirimden 260 TL.'ye aldım. Bu SJCAM 4000 WIFI fiyatına göre gerçekten çok başarılı bir alet.

---------- Mesajlar birleştirildi - 05:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:41 ----------

Prestigio Roadrunner 710x'in gece çekimi berbat mesala ki o alet de o kadar ucuz sayılmaz, indirimden 260 TL.'ye aldım. Bu SJCAM 4000 WIFI fiyatına göre gerçekten çok başarılı bir alet.

Hocam kanalınıza abone oldum, güzel çekimleriniz var. Bakıyorum şu an :)
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
bende artk 1 tane alsam iyi olcak, aslinda motosiklete sabit birsey olsa daha iyi olur arac kamerasi gibi onlu arkali gucude akuden yardim alsa bir sure sonra yer kalmadimi silse falan on numara bir sistem olur
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
Hiissss diye bi ses geliyor. Görüntü fena değil. Kalitesini sevmedim. Ama güzel yerlere girmişsiniz.

Söylediğin eskiden teyipte kasetten dinlerken duyduğumuz ses mi? Üstteki video'da ışık çok kötü. Bir de alttaki video'ya bakın. Hala görüntü hoşunuza gitmezse tabiki ona birşey söyliyemem. Benim beklentim çok fazla olmadığı için bana yetiyor :)

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst