- Katılım
- 13 Ocak 2014
- Mesajlar
- 142
İlk seri sj4000 lerde logo yoktu ve çok iyi satıyordu.bunun üzerine sahteleri türedi.Buna karşı sjcam firması yeni seri kameralarına sjcam logosu ekledi.logolu sj4000 lerin sahtesi henüz bildiğimiz kadarıyla yok. Yani demek istediğim ucuz fiyata almadığınız ve güvenilir satıcılardan aldığınız logosuz kameralar orjinal olabilir.Tabi bunu anlamanın kesin ve en kolay yolu sahtesiyle karşılaştırmanız. Bu mesajı yazma amacımda logosuz sj4000 lerin hepsinin sahte sanılmasıydı.(Bende önceden öyle sanıyordum.)Sahte olmayabilirler.Yinede yeni kamera alacaksanız kesinlikle logolu olanlardan alınız.