Yol Kayıt Kask Kamerası (Action camera) sahipleri bilgi paylaşımı

Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
88
Söylediğin eskiden teyipte kasetten dinlerken duyduğumuz ses mi? Üstteki video'da ışık çok kötü. Bir de alttaki video'ya bakın. Hala görüntü hoşunuza gitmezse tabiki ona birşey söyliyemem. Benim beklentim çok fazla olmadığı için bana yetiyor :)

https://www.youtube.com/watch?v=YTzklLOOb0s&index=10&list=PL0LgS0E8DJaBoqBiRklFQPj4vHFnQthIv

Bu daha başarılı. Emeğinize sağlık.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:51 ----------

Bunlar da benden gelsin.

1. Time lapse (yaklaşık 3500 fotoğraftan oluşuyor):


2. Video derleme:

 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Arkadaşlar, flexible mount ı tekrar kullanmak için 3m in çift taraflı bantından nerden bulabilirim? Uzerinde gelen bant resmen araba çekecek güçte :) mazot ve wd-40 ile sökene kadar canımdan bezdirdi :) aynı güçte bant istiyorum ki kamera fırlayıp gitmesin.
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Arkadaşlar ben de ucuz bulunca kenarda dursun diye Codegen Falcon Aksiyon kamerası aldım. İncelemeyi yapınca buraya tekrar yazarım.
 
Katılım
25 Ocak 2015
Mesajlar
4
Arkadaşlar hatırlarsanız birkaç gün önce SjCam 4000 hakkındaki fikirlerimi yazmış ve bazı çekim videoları eklemiştim. Arada ürün incelemeleri de yaptığım bir bloğum var, bu gece üşenmedim kameranın fotoğraflarla ve videolar ile de desteklenmiş uzun bir incelemesini yazdım. Eminim yazıyı okuyan herkes kamera hakkında geniş bir bilgi sahibi olabilir. Faydalı olur diye inceleme linkimi buraya da atıyorum.

Yakında elimdeki diğer aksiyon kamerası olan Prestigio Roadrunner 710x hakkında da bir inceleme yapacağım. Onu da sizlerle paylaşırım. Sağlıcakla kalın. Tekeriniz düz bassın.

SJCAM DETAYLI İNCELEME: http://technoartman.blogspot.com.tr
 
Katılım
15 Tem 2014
Mesajlar
86
sj4000 satmak isteyen olursa normal fiyatlara alabilirim
kılcal çizikler önemli değil yeter li lensinde çizik olmasın istanbul içi olursa mükemmel olur
kazasız sürüşler
 
Katılım
8 Ocak 2015
Mesajlar
86
https://www.youtube.com/watch?v=jsCI7zLLIRI

Alibaba'dan sipariş verdiğim SJ5000 Wifi ile yaptığım deneme çekimini izleyebilirsiniz.
Cihaz 1080p 60fsp çekim yapıyor. Upload ederken youtube elden geçiriyor videoyu 720p ile izlenebilir.

Bu arada gümrükte takıldı gidip İkitelliden almak zorunda kaldım. Birde vergi kitlediler 80 tl kadar. Ptt memurlarının lakayık ve kaba tavırları da cabası oldu.

http://www.aliexpress.com/snapshot/6448426333.html ürün bu. Adres güncellemesi için satıcı ile kontak kurdum hemen yardımcı oldu. Satıcıdan memnunum yani. Almak isteyenler değerlendirebilir. Cihazla ilgili sormak istedikleriniz olursa cevaplayabilirim.
 
Katılım
26 Eyl 2005
Mesajlar
93
iyi akşamlar sjcam 4000 wifi modelini aliekspres den alma aşamasındayım. wifi özelliği ile akıllı telefondan ekran takip edilebiliyormu? deneyen varmı? tecrübeli arkadaşların bir önerisi varsa bilgi rica ediyorum. birde fiyatının 100 usd altında olmasımı gerekli gümrüğe takılmaması için
not: genel olarak forumu okuyarak bu model konusunda karar kıldım. başka önerilerede açığım
teşekkürler
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
342
iyi akşamlar sjcam 4000 wifi modelini aliekspres den alma aşamasındayım. wifi özelliği ile akıllı telefondan ekran takip edilebiliyormu? deneyen varmı? tecrübeli arkadaşların bir önerisi varsa bilgi rica ediyorum. birde fiyatının 100 usd altında olmasımı gerekli gümrüğe takılmaması için
not: genel olarak forumu okuyarak bu model konusunda karar kıldım. başka önerilerede açığım
teşekkürler
Evet telefondan android ve ios ikisindende kontrol edilebiliyor. Fiyat 100 dolar altı olursa gümrük sıkıntısı çıkmıyor. Bu fiyata alınabilecek ve gümrük sıkıntısı olmayacak en iyi alet bu bence. Eğer gümrük sorun değil derseniz SJcam SJ5000 Plus Ambarella alabilirsin çok güzel bir kamera. Alırken orjinal ürün almaya dikkat edin. Hatta direk kendi sitelerinden almak en güveniliri. http://www.sjcam.com/en/home/27-sjcam-sj4000-wifi-1080p-full-hd-action-camera-sport-dvr.html
 
Katılım
3 Şub 2015
Mesajlar
3
Arkadaşlar 2 ay önce sj4000 kask kamerası aldım.Bugüne kadar gayet memnundum kameradan.Kamerayı açtıgım zaman görüntü donuyor ve çizgi çizgi oluyor sebebi ne olabilir acaba 16 gb hafıza kartı var onumu desteklemiyor yoksa bataryadamı sorun var sebebi nedir acaba??
 
Katılım
15 Nis 2014
Mesajlar
197
Evet telefondan android ve ios ikisindende kontrol edilebiliyor. Fiyat 100 dolar altı olursa gümrük sıkıntısı çıkmıyor. Bu fiyata alınabilecek ve gümrük sıkıntısı olmayacak en iyi alet bu bence. Eğer gümrük sorun değil derseniz SJcam SJ5000 Plus Ambarella alabilirsin çok güzel bir kamera. Alırken orjinal ürün almaya dikkat edin. Hatta direk kendi sitelerinden almak en güveniliri. http://www.sjcam.com/en/home/27-sjcam-sj4000-wifi-1080p-full-hd-action-camera-sport-dvr.html

Limit 75 euro veya karşılığıdır.
Euro dolar paritesi son zamanlarda çok düştü
bugünkü kurla gümrüğe takılmama limiti aslında 86$'a denk geliyor.
Bu kameranın fiyatı da o civarda olsa gerek.
Ama 3-5 dolarlık fark için pek cızırtı da yapmazlar.
 
Katılım
3 Şub 2015
Mesajlar
3
arkadaşlar sj4000 wifi kameram var nasıl update edebilirim.Bilen birisi yardımcı olabilirmi acaba
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Katılım
19 Ocak 2015
Mesajlar
458
Motosikleti
BMW F650 GS (2006)
SJ4000 modelini banggood.com'dan almak istiyorum. (WiFi özellikli olanını)
Bu websitesi ya da ürünle ya da kargolama, gümrük vs. ile ilgili sıkıntı yaşanır mı?
(Daha önce internet üzerinden yurtdışından hiçbir şey satın almadım :( )
 
Katılım
28 Eki 2014
Mesajlar
615
Arkadaşlar bir sorum olacak; bilenler yada bir fikri olanlar cevap verirlerse çok sevinirim.
Şimdi ben sj4000 almayı düşünüyorum yada başka bi kamerada olabilir. Bunların bataryası hemen bittiği için [ özellikle uzun yolda ] tıpkı araç içinde çekim yapar gibi kamerayı depo üstüne sabitlediğimizde ve motorumuza da çakmaklık takarsak sürekli çekim yapabilir miyiz. Tabi şarjdayken çekim yapma özelliği varsa.
Birde 32 GB hafıza karına kaç saatlik çekim alıyor , 720 p ve 1080 pikseldeyken.

Teşekkürler.
 
Katılım
8 Ocak 2015
Mesajlar
86
Arkadaşlar bir sorum olacak; bilenler yada bir fikri olanlar cevap verirlerse çok sevinirim.
Şimdi ben sj4000 almayı düşünüyorum yada başka bi kamerada olabilir. Bunların bataryası hemen bittiği için [ özellikle uzun yolda ] tıpkı araç içinde çekim yapar gibi kamerayı depo üstüne sabitlediğimizde ve motorumuza da çakmaklık takarsak sürekli çekim yapabilir miyiz. Tabi şarjdayken çekim yapma özelliği varsa.
Birde 32 GB hafıza karına kaç saatlik çekim alıyor , 720 p ve 1080 pikseldeyken.

Teşekkürler.

SJ5000 kullanıyorum şarj esnasında kayıt yapılmıyor. Alet USB portundan şarj oluyor motosiklette böyle bir aksam oluşturulursa yedek pil ünitesi ile şarj dolumu yapılabilir. Bataryaların değişimi gerekecek yolda. Ben 1080p çekim yapıyorum yaklaşık olarak 45 dklık bir çekim 5GB gibi bir boyuta yaklaşıyor. 16GB kart kullanıyorum her çekim sonrası kartı boşaltıyorum.

http://www.sjcam.com/en/accessories/22-battery-charger-for-sj4000-sport-camera.html batarya dolum ünitesi.
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
SJ5000 kullanıyorum şarj esnasında kayıt yapılmıyor. Alet USB portundan şarj oluyor motosiklette böyle bir aksam oluşturulursa yedek pil ünitesi ile şarj dolumu yapılabilir. Bataryaların değişimi gerekecek yolda. Ben 1080p çekim yapıyorum yaklaşık olarak 45 dklık bir çekim 5GB gibi bir boyuta yaklaşıyor. 16GB kart kullanıyorum her çekim sonrası kartı boşaltıyorum.

http://www.sjcam.com/en/accessories/22-battery-charger-for-sj4000-sport-camera.html batarya dolum ünitesi.

sj5000 kullanmadım, sjcam kendi sitesinde "araç içi kayıt modu" olduğu yazıyor. Bu da demektir ki ayarını yaptığınızda ve aleti çakmak güç girişine bağladığınızda,çakmaklığa elektrik geldiği anda çekime başlıyor, o arada da şarja bağlı olmuş oluyor tabiki. Yani şarja bağlıyken kayıt yapıyor olması gerek (orjinal sjcam sj5000'den bahsediyorum)

Kullandığım sjcam sj4000 wifi'de ise şarj ederken kayıt yapıyor. Bir sorun yok.

Arkadaşlar bir sorum olacak; bilenler yada bir fikri olanlar cevap verirlerse çok sevinirim.
Şimdi ben sj4000 almayı düşünüyorum yada başka bi kamerada olabilir. Bunların bataryası hemen bittiği için [ özellikle uzun yolda ] tıpkı araç içinde çekim yapar gibi kamerayı depo üstüne sabitlediğimizde ve motorumuza da çakmaklık takarsak sürekli çekim yapabilir miyiz. Tabi şarjdayken çekim yapma özelliği varsa.
Birde 32 GB hafıza karına kaç saatlik çekim alıyor , 720 p ve 1080 pikseldeyken.

Teşekkürler.

Aleti şarj ederken kullanabilirsiniz ancak seyahat sırasında bu aleti koruyucu kabıyla kullanmak isteyeceğiniz için şarj kablosunu o kabın içinden nasıl şarj (usb)girişine sokacaksınız onu bilemem. Hani ona yer yok da, bilesiniz. Ancak kabı delerseniz ya da el işçiliğiyle kablonun giriş kısmını biraz küçültebilirseniz olur. Ya da en rahatı korumasız (kapsız)olarak kullanmak olabilir. Ancak makinaya da lensine de yazık etmiş olursunuz.

sj4000 wifi 1080p-720p Çekim süresi hakkında önceki sayfalarda ben de bilgi vermiştim, bir kaç sayfa geriye doğru bakabilirsiniz.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eki 2014
Mesajlar
615
Cevaplar için teşekkürler.
Hiç durmdan zırt pırt batarya değiştirmek istemiyorum, gerekirse dış koruma kabında küçük bir delik açarak, motorda devamlı şarj halinde kullanabilirim. Artık yağmurlu havalarda da bir çaresine bakarız.
 
Katılım
6 Şub 2014
Mesajlar
346
Ben de motosiklette gün boyu kayıt yapmak için Sj4000 wifi siparişi verdim. GoPro'nun 64 gb'lık kartını kullanırım diyordum ama özelliklerinde "Support storage cards up to 32GB maximum" yazdığını yeni farkettim. 64 gb hafıza kartı ile ne gibi sorun çıkar acaba? 64 gb kart ile kamerayı deneyen olmuş mudur?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst