Yol Kayıt Kask Kamerası (Action camera) sahipleri bilgi paylaşımı

Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
benım kameram bugün geldi. orijinal sjcam logolu. 24 aralıkta sipariş verdim, 25 aralıkta kargoya vermişler, 7 ocakta istanbula girmiş, 8 ocakta trabzona göndermişler,ilçede olduğum için ve haftasonuna denk geldiği için bugün elime ulaştı. İstanbulda olsaydım 15 gün olmadan elime ulaşmış olacaktı.
Tranhowe Store isimli satıcıdan aldım. 100.92 dolar. kafa bandı + 1 yedek pil + masaüstü şarjı + araç vantuzu hediyeleri.

bende 25 aralıkta sipariş vermiştim dün gelmiş fakat dağıtıma çıkartmamışlar bu gün gidip kendim aldım dağıtım müdürlüğünden :)

benim aldığım ürün toplam 3 bataryalı olan ekipmandı fakat 2 tane çıktı içerisinden. biraz can sıkıcı olabilir ama satıcı yüksek yıldızlı ve oranlı olduğundan diğer bataryayı da gönderecektir mesaj attım az önce kendisine.

10479702_908691889171764_7325690057959381689_n.jpg
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
184
Bende bir tane SJ4000 aldım. Fakat housing içerisinde ses kaydı çok az oluyor. Bu sorunu aşabilen yada bir çözümü olan var mı ?
Gerekirse kutuyu delmeyi planlıyorum :D
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
Bende bir tane SJ4000 aldım. Fakat housing içerisinde ses kaydı çok az oluyor. Bu sorunu aşabilen yada bir çözümü olan var mı ?
Gerekirse kutuyu delmeyi planlıyorum :D

@tian housing içine sesi az alıyor. Ama bunun bir alternatifi var. Pakette Housing'in arka kapağının yanları açık olanından da yolluyorlar. Denize vs girmeyeceksen bu kapağı takıp sesin daha fazla gelmesini sağlayabilirsin.
 
Katılım
9 Ara 2014
Mesajlar
429
Sony Action cam alıcaklara dikkat etmeleri gereken bir kaç tavsiyem var.ürünü kask bağlantı aparatıyla tanıtıyorlar.içinden başka bir bağlantı aparatı çıkıyor ve kaska bağlayamıyorsunuz.(motosiklet sürenler için geçerli kayak yapan bağlar)
Dikkat edin kutunu zaten alt bölümü kapalı içinden sadece usb kablo ve garip bir bağlantı aparatı çıkıyor.gerekli olan herşey ayriyetten satılıyor ve almak zorunda kalıyorsunuz..

DİKKAT edin..

Sj 4000 e gelince bol miktarda aksesuar mevcut ve görüntüyü arka ekrandan izleyebiliyorsunuz.sony gibî bileklik almaya gerek yok.aralarındada pek bir görüntü farkı yok bilginîze arkadaşlar...
 
Katılım
11 Ocak 2011
Mesajlar
479
Ses sorunu anca delinince çözülür sanırım.
Ben housingdeki görüntüden memnun kalmadım, resimdeki vidalı kısmı söktüm altında üç kuruşluk bi plastik daireyle karşılaştım, ne bi silikon ne bi yapıştırma contanın üstünde öylece duruyor :) bu kadar basit bi düzeneğe güvenip dalışlarda kullanmak biraz kumar gibi..
Neyse tanıdığım saatçi bi abime gittim, saatlerde kullandığı camlardan çıkardı, 340mm'lik olan tam olarak oturdu.
Orjinalindeki plastik taktığımız camın yanında gözle görülür bi şekilde mat kalıyor.
Camı takmadan önce de contaya ıslak macun gibi bişey sürdü kurumuyormuş, camla değiştirecek olursanız onu da tavsiye ederim.
SJCAM_8-600x591.jpg
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
bence bu kadar dandik olsa bu kadar yüksek sayılarda satılmazdı diye düşünüyorum :) tabi bu benim fikrim
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
çok fazla sualtı çekim örneği var. yazdığı gibi 30 metreye kadar olmasa da, 10 metre dayanır. ben en fazla yağmur altında kullandım. :)
 
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
735
selam arkadaşlar.birkaç sorum var. batarya ortalama 60 dakika gidiyor dendi bu doğrumudur? araç şarjı ile motor daki çakmak soketinden şarj ederek kayda devam eder mi? son olarak 1080p de kayıt 32gb kartı kaç dakikada doldurur?
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
selam arkadaşlar.birkaç sorum var. batarya ortalama 60 dakika gidiyor dendi bu doğrumudur? araç şarjı ile motor daki çakmak soketinden şarj ederek kayda devam eder mi? son olarak 1080p de kayıt 32gb kartı kaç dakikada doldurur?

sj4000 için soruyorsan 105dk kayıt yapıyor. çözünürülüğü düşürürsen daha uzayabilir. şarj olurken kayıda devam edebiliyor, onun ayrı modu var. 32gb karta 6 saat kadar kayıt yapabilir.
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
selam arkadaşlar.birkaç sorum var. batarya ortalama 60 dakika gidiyor dendi bu doğrumudur? araç şarjı ile motor daki çakmak soketinden şarj ederek kayda devam eder mi? son olarak 1080p de kayıt 32gb kartı kaç dakikada doldurur?

SjCam markalı Sj4000 wifi'da 1080p çekim için konuşursak gündüz çekiminde her 10 dakikalık parça 1.11GB(1169Mb) kadar tutuyor.
1080p Akşam çekimlerinde her 3 dakikalık parça 343 MB tutuyor.

720p'de 3 dakikalık gündüz çekimi 167Mb tutuyor.

Batarya kitapçığa göre 80 dakika kadar gidiyor. Ama ben daha tek parça halinde tam dolu şarjdan tam boş şarja kadar çekim yapmadım.
Bu bahsettiğim değerler SJCAM marka sj4000 wifi için benim aldığım sonuçlar, sjcam çakması diğer benzer ürünler için farklı olacaktır sanırım.

Alet sürekli şarj ederek kayda devam edebiliyor, hatta pili olmasa da direkt elektrikten çalışabiliyor. Onun için elektrik verdiğiniz sürece kayıt yapabilir. Yalnız pili tamamen bitik iken ya da pili çıkarılmış olduğunuzda ve bu şekilde elektrik kaynağına bağladığınızda elektrik kaynağını aniden kapatırsanız(arabanın kontağını kapatmak gibi) son çekilen kaydı tamamlayamayabilir ve o kaydı elde edemeyebilirsiniz. Onu için mutlaka pil içinde olarak kullanın ya da çekimi durdurup öyle elektriği çekin. Pil içindeyken bunun olma riski çok çok düşük.
 
Katılım
1 Haz 2011
Mesajlar
398
bilmiyorum bunun illa wifi olmasına takılanlar varmıdır ama bence sj4000 serisinin en büyük eksiği external mikrofon girişinin olmayışıdır.
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
bilmiyorum bunun illa wifi olmasına takılanlar varmıdır ama bence sj4000 serisinin en büyük eksiği external mikrofon girişinin olmayışıdır.

Wifi olması büyük kolaylık, kamerayı kasktan çıkarmadan/ kaskı kafanızdan çıkarmadan telefonunuzla tüm her şeyi halledebiliyorsunuz, kameranıın nereyi çektiğini de rahatlıkla ayarlayabiliyorsunuz böylece. Emin olun rahat oluyor. Haa, mikrofon girişi de olsaydı "dadından yenmezdi", o da ayrı :D

hafıza kartı olarak hangisini kullanıyorsunuz arkadaşlar?
32gb class10 kart alacağım ama 1080p videolar için yazma hızı kaç olmalı en az, ne öneririsiniz?


http://www.hizlial.com/toshiba-32gb-uhs-1-class-10-profesyonel-micro-sd-kart-bellek/10157654
bunun için yazma hızı 30mb/s demiş yeterli olur mu..

Class10 olması yeterli, yani en az 10mb/s yazma hızı. Ben 32GB sandisk ultra kullanıyorum, klas 10. Daha hızlı olması bir şey kazandırmaz. Uygun fiyata Class 10 düzgün marka düzgün bir kart alın yeter. Verdiğiniz linkteki ürün uygun görünüyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
bu akşam ufak tefek çekimler yaptım ben 720p 30fps hızında 2gb karta 42dk kayıt yapabilir gösteriyor. ama bazı özellikler fine veya en iyi durumda değil iken.
 
Katılım
8 Eki 2014
Mesajlar
212
normal çekimde ne kadar gidiyor şarjı?mesela uzun yol yaptığınızda tamamen alabiliyormu seyahati.uzun yoldan kastım 250 km civarı 3 saat gibi.
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
normal çekimde ne kadar gidiyor şarjı?mesela uzun yol yaptığınızda tamamen alabiliyormu seyahati.uzun yoldan kastım 250 km civarı 3 saat gibi.

Önceki mesajları da okuyun bizahmet. Zaten cevap verildi. Hem de sadece birkaç mesaj üstte sadece.

bilmiyorum bunun illa wifi olmasına takılanlar varmıdır ama bence sj4000 serisinin en büyük eksiği external mikrofon girişinin olmayışıdır.

sj4000'e mikrofon girişi takma vidyosu :D

.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst