Yol Kayıt Kask Kamerası (Action camera) sahipleri bilgi paylaşımı

Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
75
Ben hem sahte hem gerçek sj4000kullandım. Kasa kalitesinde çok belirgin fark var. Çekim kalitesinde çok fark olmasada, sahte olana çok kaliteli kart takmanız lazım. Sahtenin 15dk kayıttan sonra şişip kaydı durdurduğu kart ile orjinal sjcam 40dk.lık parçalar halinde 95dk. Kayıt yaptı. Sahte olanda uzun çekimlerin sonlarına doğru ses senkronu 2 3 saniyeye kadar bozuluyor
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
bende geçtiğimiz ay sj4000 wifi modelini sipariş verdim

sormak istediğim bir konu var
herhangi alan biri siparişinden dolayı vergi ödedi mi ? yurt dışı siparişleri için 75€ sınırı var buda 90$-95$ arası bir rakama tekabül ediyor.
kameralar zaten 110$ civarlarında

merak ettiğim için konuyu özellikle sordum
ben yanında bir kaç ürün daha sipariş ettiğimden vantuz kafa bandı vs vs konuyu özellikle danışmak istedim. tüm parçalar tek bir pakette gönderildiğinden satın alma rakamı daha yüksek görünüyor.
 
Katılım
4 Haz 2004
Mesajlar
931
Gopro her0 3+ black var bende. Videoları ne editleyebiliyorum, ne de bilgisayarda açabiliyorum. Kendi programı bile unsupoorted hatası veriyor videolarda.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
hafıza kartına baktın mı sistem dosyaları bazen hata verdirebiliyor veya kartta bozulmuş olabilir ?
 
Katılım
27 Şub 2013
Mesajlar
503
Geçen hafta sonu izmirde Yamaha mt07 kullanan 4 arkadaş bir araya gelip güzel bir etkimlik ve tanışma sürüşü yaptık arkadaşlar

ilk sürüş olmasından dolayı biraz aksaklıklar çıktı ama çok keyifliydi

özellikle akssuarlı gri MT07 ( Burak abinin ) baya ilgimizi çekti

kuyruk iptali ve katlanır plakalı yapan kırmız MT07 ( göktuğun makina ) oda acayip şekildi

ama her türlü en güzeli olan RaceBlue 'lar ( benimki ve Eymen nin ki )inanılmaz yakışiklıydılar

İyi SEYİRLERR

 
Katılım
16 Ara 2014
Mesajlar
127
bende geçtiğimiz ay sj4000 wifi modelini sipariş verdim

sormak istediğim bir konu var
herhangi alan biri siparişinden dolayı vergi ödedi mi ? yurt dışı siparişleri için 75€ sınırı var buda 90$-95$ arası bir rakama tekabül ediyor.
kameralar zaten 110$ civarlarında

merak ettiğim için konuyu özellikle sordum
ben yanında bir kaç ürün daha sipariş ettiğimden vantuz kafa bandı vs vs konuyu özellikle danışmak istedim. tüm parçalar tek bir pakette gönderildiğinden satın alma rakamı daha yüksek görünüyor.

Gectigimiz ay mi verdin? Gelmedi mi henuz... ben de banggood.com adresinden siparis verdim, 22 aralik'ta... 1 yil oldu hala gelmedi :)
 
Katılım
15 Eyl 2014
Mesajlar
19
bende 30 aralıkta banggood dan sipariş verdim sizce ne zamana gelir?
Bir full face birde open face kaskım var içindeki aksesuarlı yeterlımıdır 2 kask için yoksa kask aparatı almalımıyım ?
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
481
Merhabalar yaza girmeden aksiyon kamerası almak istiyorum. İlk 6 sayfayı falan okudum herkes sj4000 den bahsediyor. Sanirim bir kaç kişi gece cekim yapması sıkıntılı falan yazmiş ?? Ben motora akşamları bine biliyorum işten dolayı. Bide aklımda bi kamera var Oregon atc9k hakkında pek bilgi toplayadım internette bilen birileri yardımcı olursa sevinirim.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Gectigimiz ay mi verdin? Gelmedi mi henuz... ben de banggood.com adresinden siparis verdim, 22 aralik'ta... 1 yil oldu hala gelmedi :)

Az önce baktığımda bu gün dağıtımda görünüyordu postacı henüz gelmedi ama yarın yada çarşamba elimde olur en geç fotoğraf paylaşırım o zaman

Çantada almıştım onun için başka bir ebay satıcısından ama takip numarası vermedi o 3$ daha vermem gerekiyormuş onun için baştan söylemem gerekiyormuş oda bu ay içerisinde gelir diye düşünüyorum bakalım kısmet :)

Ben 3 şarjlı olan wifi ürününü almıştım sj4000 in ama ek olarak araç şarjı ayrı bir şarj aparatı ve kafa bandı (snowboard için) yanında sipariş vermiştim bakalım gelsinler önce :)
 
Katılım
26 Ağu 2014
Mesajlar
77
https://www.youtube.com/watch?v=g3lqH5Q4uoI
yukarıdaki video ve https://www.youtube.com/channel/UCILt-5RDZhrmi4uxkb2k-LA bu kullanıcı daki video ları
mıdland actıon kamerayla çektim 720 hp bakın bence fena degil seyrederken 720 hp izleyin yanılmamak adına ve bazıları sd formatın da onlar sizi yanıltmasın
bana göre artıları fiyatı ve bu fiyata süper çekim şekli yedek batarya ve batarya ömrü süper havzing süper
eksileri mikrofon girişi yok moto blok hazırlamayı yada yapmayı düşünüyorum sony 100 alıcam
ama şu bir gerçek bir sürü motor kullanan insan var kameralar deli paralar basit kafa karıştırmayan ve ucuz yaptığı işin hakkını veren bir kamera gerekiyorsa budur yeni çıkan basitleştirilmiş goproyla aynı özelliklerde j400 çok kafa karıştırıyor menü vs kaska tak düğmeyi ileri it bitti
https://www.youtube.com/channel/UCILt-5RDZhrmi4uxkb2k-LA
https://www.youtube.com/watch?v=g3lqH5Q4uoI
https://www.youtube.com/watch?v=FjUu2DknZbk
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
1,141
Motosikleti
Honda Crf250L
benım kameram bugün geldi. orijinal sjcam logolu. 24 aralıkta sipariş verdim, 25 aralıkta kargoya vermişler, 7 ocakta istanbula girmiş, 8 ocakta trabzona göndermişler,ilçede olduğum için ve haftasonuna denk geldiği için bugün elime ulaştı. İstanbulda olsaydım 15 gün olmadan elime ulaşmış olacaktı.
Tranhowe Store isimli satıcıdan aldım. 100.92 dolar. kafa bandı + 1 yedek pil + masaüstü şarjı + araç vantuzu hediyeleri.
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
481
benım kameram bugün geldi. orijinal sjcam logolu. 24 aralıkta sipariş verdim, 25 aralıkta kargoya vermişler, 7 ocakta istanbula girmiş, 8 ocakta trabzona göndermişler,ilçede olduğum için ve haftasonuna denk geldiği için bugün elime ulaştı. İstanbulda olsaydım 15 gün olmadan elime ulaşmış olacaktı.
Tranhowe Store isimli satıcıdan aldım. 100.92 dolar. kafa bandı + 1 yedek pil + masaüstü şarjı + araç vantuzu hediyeleri.

Link atabilir misin hocam ?
 
Katılım
21 Haz 2014
Mesajlar
441
Arkadaşlar bu sj4000'nin kendi sitesinde de sipariş veriliyor sanırım. Böyle bişi varsa neden herkes farklı sitelerden sipariş veriyor?
 
Katılım
13 Ocak 2014
Mesajlar
142
Arkadaşlar bu sj4000'nin kendi sitesinde de sipariş veriliyor sanırım. Böyle bişi varsa neden herkes farklı sitelerden sipariş veriyor?

Kendi sitesi diğer sitelere göre biraz pahalı.Bu yüzden genelde aliexpress,ebay gibi sitelerden alıyoruz. Benim aliexpress den sipariş ettiğim son kamera bozuk çıktı.5 gündür para iadesi almaya çalışıyorum. Satıcıda parayı vermemek için her şeyi yapıyor. bu ve benzeri sıkıntılar olmaması için kendi sitesinden almanızı öneririm
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst