Aramızda kendi motoru olup ehliyetsiz kullanan kaç kişi var acaba ??

EHLİYETSİZ SÜRÜCÜLER KİMLER?

  • EHLİYETİM VAR

    Oy: 840 73.0%
  • HAYIR YOK AMA MOTOR KULLANIYORUM

    Oy: 311 27.0%

  • Kullanılan toplam oy
    1,151
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
303
Motoru bugün teslim alıyorum. Ehliyet bir ay sonra :) binmeli mi garajda her gün sevmeli mi :)
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
1 sene kadar ehliyetsiz kullandım 15000 km civarı ama zevk amaçlı değil ihtiyaçtan malesef
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
2
Bendede aynı mevzu söz konusu yıllarca ehliyetsiz kullandım o zamanlar bariyerler pek yoktu yoldan çıkıp bahçelerden kaçardık.Şimdi öyle değil kaçmaya imkan yok .Yaşlandıkta zaten .Vücut bazen o heyecanı kaldıramayabiliyor
 
Katılım
23 May 2014
Mesajlar
3
bende yıllarca ehliyetsiz kulandım polis bir defa yakaladı yalvar yakar ceza kesmedi 1562 lira cezası var çok şükür ehliyetimi bu gün aldım :)polis korkusuyla motor kullanmak çok kötü bi duygu
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
bir kere ehliyetsiz polis çevirdi. iki motorduk ya benim cüzdan masadaydı sana al demiştim kanka almadın mı almıştın almamıştın falan muhabbeti yaptık. (diğer arkadaş ehliyetli)
polis de dedi "ya baksana bu motorlara biniyorlar (diğer motor da xr650r) bu adamlar evraksız olcak da ben mi olcam tamam abicim boşver dedi. plakayı sorgulattı biz de müsade istedik. şansıma bişe gelmedi. dosyam hazırdı o sırada ehliyeti almamıştım. zaman yaratmamak için bahaneler üretiyordum. sonrasında hemen hallettim ehliyet işini. :D

bu da böyle bir anımdır.
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
Ankete gore her 4umuzden 1i ehliyetsiz :) Polis cevirince ne yapiyorsunuz? Yermek icin soylemiyorum kendim de bedelli cikana kadar asker kacagi oldugum icin 32 yasima kadar ehliyetim olmadi, 60 bin km kadar oyle gezdim ve cok ceza yedim.

Simdi plakasiz(plaka depo ustu canta icinde) polislerin ustune ustune suruyorum ehliyeti aldigimdan beri daha ceviren durduran olmadi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:45 ----------

ne kadar ceza?

bende henüz alamadım motoru işe gidip gelriken kullanıyorum. arada sırada selimpaşa- tekirdağ/çorlu'ya da gidip geliyorum umarım bi gün piyango bize de vurmaz :S

Trakya polisi affedicidir basini hemen yakmaz ama mutlaka bir ehliyet edinin en kisa surede.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
aldığım gün ruhsatını çıkardım. kursa yazıldım fakat 2.5 ay süreç verdikleri için 02.12.2014 tarihinde alıyorum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst