Aramızda kendi motoru olup ehliyetsiz kullanan kaç kişi var acaba ??

EHLİYETSİZ SÜRÜCÜLER KİMLER?

  • EHLİYETİM VAR

    Oy: 840 73.0%
  • HAYIR YOK AMA MOTOR KULLANIYORUM

    Oy: 311 27.0%

  • Kullanılan toplam oy
    1,151
Katılım
21 Eyl 2010
Mesajlar
57
Ehliyetsiz kullanmak gerçekten çok büyük risk. Kendinizi düşünmüyorsanız karşınızdakini düşünün..

Tabi birde ehliyeti olup da yinede kullanamayanları, kullanabilen ama trafik kurallarını hiçe sayan, kask takmayanlar var!
Önce insan olmak gerekir :)
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
141
Arkadaşlar 28 yaşındayım yaşım tuttuğu gün b yi hemen aldım.. daha sonra motora heves ettim ve bu sene 17 martta motorumu teslim aldım 18indede kursa yazildim tabi bu uzun bi süreç hemen alinmiyor :) böylece su ana kadar motorum 2200 km oldu :) ama nasib olursa haftaya elimde ehliyetim kurtuluyorum her polisten fare gibi kaçmaktan..
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
28 yaşında mı anladın yaşının tuttuğunu
 
Katılım
14 May 2012
Mesajlar
421
ehliyetim yok ama kursa başvurdum sadece trafiğe kapalı alanda eğitim için kullanıyorum, eğitim alanına da ehliyetli bir arkadaşım götürüyor beni.
 
Katılım
17 Tem 2012
Mesajlar
233
E sınıfı ehliyetim var fakat A2 ehliyetim yok..almayıda düşünmüyorum...e sınıfı otobüs ve otomobil kullanıyor fakat motorsiklet kullanamıyor..saçma değil mi? şimdi birde a2 almak için mi masraf yapacağım.......almayacağım.
 

c90

Katılım
15 Tem 2009
Mesajlar
813
ehliyetsiz motora binebilecek zengin olan özgürlüğünü sevmeyen kaç kişi var desek daha doğru olur
bu işin sonu ya trafik cezası yada ceza evi :farao::pale:
 
Katılım
14 Şub 2012
Mesajlar
822
E sınıfı ehliyetim var fakat A2 ehliyetim yok..almayıda düşünmüyorum...e sınıfı otobüs ve otomobil kullanıyor fakat motorsiklet kullanamıyor..saçma değil mi? şimdi birde a2 almak için mi masraf yapacağım.......almayacağım.

senin ben ehliyet almıyacam demen fayda etmiyor ki kardeşim zaten polise yakalanınca onlar senden ehliyetin parasını alıyor ama ehliyeti vermezler :) en iyisi ehliyetini alman niye kendine riske atıcaksınki ?
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
E sınıfı ehliyetim var fakat A2 ehliyetim yok..almayıda düşünmüyorum...e sınıfı otobüs ve otomobil kullanıyor fakat motorsiklet kullanamıyor..saçma değil mi? şimdi birde a2 almak için mi masraf yapacağım.......almayacağım.

pilotlar da E sınıfı ehliyet almasın o zaman...ne var tır kamyon sürmede...
 
Katılım
29 May 2012
Mesajlar
49
16 yaşındayım yaklaşık 6 ay ehliyetsiz activa kullandım 2 kere yakalandım neyseki polisler insaflı çıktı
 
Katılım
17 Tem 2012
Mesajlar
233
ARKADAŞLAR KASKINIZ FALANA VARSA POLİS PEK BİŞEY DEMİYOR....1000-2000 TL LİK SCOOTER A BİNİP E SINIFI EHLİYETİM OLDUĞU HALDE BİDE 500 TL A2 YE VERMEK BANA TERS GELİYOR ARKADAŞLAR....BANA DEVLETİN PARA KOPARMA OYUNUYMUŞ GİBİ GELİYOR....DEVLETİN NERELERDEN VERGİ V.B ŞEYLER ALDIĞINI BİLİYORUZ BUDA BANA ÖYLE GELİYOR....KOYUN GİBİ HER İSTENİLENİ YAPARSAK SONUMUZ KÖTÜ...ALMAYACAĞIM
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Kendi 46 glardoni mi
Ondan sonra 125 lik Çitamı
Arkadaşların motorlarını bi süre ehliyetsiz kullandım
Ama Ehliyet kursuna gittiksen sonra özelliklede Mt ile tanıştıkdan sonra bir daha asla ehliyetsiz kullanmadım
Polisede bi kere yakalanınca Hemen aldım ehliyetimi
 

c90

Katılım
15 Tem 2009
Mesajlar
813
ehliyeti olmayıpta motor süren kaç cahil cesaretli var olmalı idi bu konunu adı :farao:
 
Katılım
23 Şub 2012
Mesajlar
432
Beyler 2013 de trafik kanunları tamamen değişicekmiş bu sene aldınız aldınız yoksa 2 yılda alırsınız ehliyeti ama güzel bi düzenleme olucak bence bende eylüldeki sınava giricem :)
 
Katılım
26 Şub 2012
Mesajlar
212
Bu kafayla devam energy helal !!! İstersen uçak kullan motor ehliyetin o-la-cak milletin canini yakmazsin insallah girip birilerine.
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Motoru Ehliyetmı Kullanıyor? DİYE Düşünenleer lafım. Polis öyle demiyor yavru ceylanlar :) Al ehliyetı koy cebıne çık motorun tepesıne.
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
467
Motoru Ehliyetmı Kullanıyor? DİYE Düşünenleer lafım. Polis öyle demiyor yavru ceylanlar :) Al ehliyetı koy cebıne çık motorun tepesıne.

Harbiden motoru ehliyet kullanmıyormuş ehliyeti alalı iki yıl oldu ne araba var hala ne motor hala bisiklete talim..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst