Aramızda kendi motoru olup ehliyetsiz kullanan kaç kişi var acaba ??

EHLİYETSİZ SÜRÜCÜLER KİMLER?

  • EHLİYETİM VAR

    Oy: 840 73.0%
  • HAYIR YOK AMA MOTOR KULLANIYORUM

    Oy: 311 27.0%

  • Kullanılan toplam oy
    1,151
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şunu güncel yapalım bari ehliyeti takmayanlar yüzde kaç ben de merak ettim.
 
Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
775
Walla Ben 5 Ay Kadar Ehliyetsiz KUllandım Ondan Sonra Ehliyeti Elime Aldım Ehliyetsiz Kullanırkende Gezmek İçin Deil İşe Gidip Gelmek İçin Kullanıyorum Keyfi Deil Mecburiydi Yani.

Arkadaşlara Söylüyorum Ehliyetsiz Binmeyin Çok Büyük Riskleri War Ehliyeti Cebinize Koyun Ondan Sonra İstediğiniz Yapın.
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
632
2007 Ağustos'tan, 2010'un 5 Mayıs'ına kadar ehliyetsizdim.

Artık akıllandım, az olsa alkol alınca (0,52 ile yakalanmıştım) taksiye biniyorum, yada hanımı çağırıyorum (O'na araba kullanmasını öğrettim :) )
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
2004den beri motor kullanıyorum 13 yasında başladım 19 yasını doldurmak uzereyım 1.5 yıldır ehliyet sahıbıyım
babamın yaptıgı yanlışmış motoru bana vermemesı gerekırmış gercı cok vermedı ama genede kullandım delı cagımı o zamanlar yasadım ben karsıyım ehliyetsız bınılmesıne haa sunuda soyleyeyım ehlıyet alanların cogu bilmıyor bile motor surmesını bunun yanında ehliyetı olmayıp surmeyı bilen cok insan oldugu kanısındayım ama sonucunda hukuk devletınde yasıyoruz ilerde cocugum olursa ve motora ilgi duyarsa ehliyetsız izin vermeyecegım şimdiki babalara veya ehliyetsız motor kullanan arkadaşları uyarıyorum ehliyetsız motor surulmesıne karsı duralım
 
Katılım
14 Eki 2010
Mesajlar
131
Benimde yaklaşık iki aydır motorum var. Yeni aldım Motoru, motor şu anda kapalı bir mekanda bahara kadar beklicek. Ehliyet almadım almadan kullanmayı düşünmüyorum, Şubat ayındaki sonavlara girip alıcam kısmet olursa. Tabi full koruma ile kullanıcam.Ehliyetsiz korumasız sürüş yapmamamız lazım.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gözetmen eşliğinde stajyer ehliyet diye birşey var gelişmiş ülkelerde. Motosikletin küçük yaşlarda öğrenilmesi gerekir, tabi uygun güçlerde veya uygunsuz güç - pist şartlarında.

Otomobilden motosiklete geçmiş biri olarak araba kullanmayı 11 yaşımda gözetmenli-öğretmensiz kendim öğrenmiştim,13 yaşımda uzun yolda trafik çevirmesine yakalandım.Polis abi iyi işte pratik yapıyorsun deyip göndermişti.Sürekli sürdüm ehliyet alana kadar, şehir dışlarında direksiyon hep bendeydi. Ehliyeti aldığım gibi otomobil kullanmanın zevki falan kalmamıştı.
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
Çok sıkıcı bir başlık, sanki ehliyet olunca insanlar başkasına saygılı ve edepli kullanıyor..SAnki sürücü kursları süper eğitim veriyor, süper sınav vb yapılıyor da ehliyet kullananları burada tespit etmeye çalışıyoruz. Ehliyet sadece ve sadece polis çevirdiğinde veya bir kaza olduğunda hukuki boyut için gerekli. Bu arada benim ehliyetim var. Ehliyet hiçbir şey, önemli olan başkasına saygı göstererek araç kullanmak. Neticede aracı ehliyet değil insan kullanıyor. "Ehliyetsiz sürücü kaza yaptı", "ehliyetsiz motosiklet sürücüsü öldü" gibi akıldan noksan başlıkları atan gazete ve Tv, düşünmez mi hiç ehliyetliler de kaza yapar ve hatta kaza yapanların çoğu ehliyetlidir. Sanki bütün mesele ehliyetin olup olmaması gibi göstiriliyor. Belediyenin sulaması neticesinde kayıp ölen arkadaş ehliyetsiz miydi? Örnekler çoğaltılabilir. Bütün bunlar saçmalık.
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
2 Ay önce aldım :cherry:motor üzerinde yaklaşık 20 yıl geçirdikten sonra:wiinkk:
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
10
son 1 ay hariç 10 ay kullandım ama ehliyetim olduğu halde ehliyetsiz olarak
b+a2 b sınıfı istenmeyen olaylardan dolayı 2 yıllığına elden gidince a2 de peşine gitti ama az kaldı 2002 de aldım a2 yi inşallah 1 aya kadarda ehliyetimi geri alıcam amman sabahlar olmasın :cherry:
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Motorum var. Kursa yazildim. Sinav tarihini bekliyorum... Ama bu arada full korumali olarak geziyorum yalan degil.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:08 ----------

son 1 ay hariç 10 ay kullandım ama ehliyetim olduğu halde ehliyetsiz olarak
b+a2 b sınıfı istenmeyen olaylardan dolayı 2 yıllığına elden gidince a2 de peşine gitti ama az kaldı 2002 de aldım a2 yi inşallah 1 aya kadarda ehliyetimi geri alıcam amman sabahlar olmasın :cherry:

Arkadasim, aslinda yaptigin bir kusurdan dolayi B sinifi ehliyetin gittiyse A2 ehliyetini aslinda alamazlar. Cünkü kusurlu davranis B sinifini ilgilendiriyor. A2 ile devam edebilmen gerekir. Ama mahkeme falan bir sürü ugrasmak lazim sanirim.
 
Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
775
Motorum var. Kursa yazildim. Sinav tarihini bekliyorum... Ama bu arada full korumali olarak geziyorum yalan degil.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:08 ----------



Arkadasim, aslinda yaptigin bir kusurdan dolayi B sinifi ehliyetin gittiyse A2 ehliyetini aslinda alamazlar. Cünkü kusurlu davranis B sinifini ilgilendiriyor. A2 ile devam edebilmen gerekir. Ama mahkeme falan bir sürü ugrasmak lazim sanirim.

Bu Yüzden Önce A2 Aldım Bi Arada B Yi Alırım:mrgreen: Yani İkisininde Ayrı Ayrı Olması Mantıklı Olan...
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
yok o iş öyle değil :) ikisi aynı karta basılıyo yine aldılar mı ehliyetsiz kalıyosun ama "atiturhan"ın dediği gibi bi sistem varsa geçici ruhsat gibi geciçi a2 verebilirler sanırım...
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
2009/5 ten beri scooter kullanıyorum cok yakalandım ama allaha sukur b ıraktılar hep kısmetse 2011/2 sınavlara gireceğim kursa yazıldım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst