Benim De Öyle Bi Tanıdığım War 8 Senedir Ehliyeti Yok Adamın Gazete Dağıtıyor Bide Her Gün Daha 1 Kere Ceza Yememiş :queen::queen:
ehliyetsiz binmeyin arkadaşlar dün bir çocuğa çarptım aslında çocuk bana çarptı ama sonuçda siz çarpmış oluyorsunuz polis hastane falan derken 4 saat uğraştık herşey tamam ve suçsuz olmama rağmen aile de şikayetçi olmadı ufaklığında sadece burnu kanadı allah korudu gerçekten ama evraklar tam olmasa şahitler olmasa ne polisten kurtulabilirisniz ne çarptığınız kişinin ailesinden ona göre düşünün derim
ben varım2001 den beri kendi motorum ama 1 türlü nasip olmadı ehliyet x(
1994 doğumluyumkimse bukadar açık olmadı heralde.hadi taşlayın
![]()
ben varım2001 den beri kendi motorum ama 1 türlü nasip olmadı ehliyet x(
1994 doğumluyumkimse bukadar açık olmadı heralde.hadi taşlayın
![]()
Beni çok kere çevirdiler ancak nedense ehliyet sormadılar genelde bu motorun markası ne, km de ne kadar yakıyor, zor olmuyormu bunu kullanmak, sen musade ette bir resim cektirelim vb vb soruları gelıyor bana