Aramızda kendi motoru olup ehliyetsiz kullanan kaç kişi var acaba ??

EHLİYETSİZ SÜRÜCÜLER KİMLER?

  • EHLİYETİM VAR

    Oy: 840 73.0%
  • HAYIR YOK AMA MOTOR KULLANIYORUM

    Oy: 311 27.0%

  • Kullanılan toplam oy
    1,151
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
ehliyet sınavına girdim bu cumartesi günü. arkamdaki bi abiye yardımcı oldum sorularında.adam 8yıldır motorlu kuryelik yapıyo ehliyeti yokmuş sonunda bu sene almaya karar vermiş :queen:
 
Katılım
17 Ağu 2009
Mesajlar
55
Benim De Öyle Bi Tanıdığım War 8 Senedir Ehliyeti Yok Adamın Gazete Dağıtıyor Bide Her Gün Daha 1 Kere Ceza Yememiş :queen::queen:


Beni çok kere çevirdiler ancak nedense ehliyet sormadılar genelde bu motorun markası ne, km de ne kadar yakıyor, zor olmuyormu bunu kullanmak, sen musade ette bir resim cektirelim vb vb soruları gelıyor bana
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,292
Kiminin ehliyeti olmaz motosikleti olur bende de tam tersi.. :)) Ehliyet var motosiklet yok.. Ama alacağım OLACAK :))) Ocak ayını sabırsızlıkla bekliyorum..
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Anket Sonuçlarını Göster: EHLİYETSİZ SÜRÜCÜLER KİMLER?
EHLİYETİM VAR 79 - 78,22%
HAYIR YOK AMA MOTOR KULLANIYORUM 22 - 21,78%
Katılımcı sayısı: 101. Siz bu Ankette oyunuzu kullanmışsınız

Bu akete katılanların dürüst olduğunu varsayıyorum...Çok düşündürücü bir tablo:pale:
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
ehliyetsiz binmeyin arkadaşlar dün bir çocuğa çarptım aslında çocuk bana çarptı ama sonuçda siz çarpmış oluyorsunuz polis hastane falan derken 4 saat uğraştık herşey tamam ve suçsuz olmama rağmen aile de şikayetçi olmadı ufaklığında sadece burnu kanadı allah korudu gerçekten ama evraklar tam olmasa şahitler olmasa ne polisten kurtulabilirisniz ne çarptığınız kişinin ailesinden ona göre düşünün derim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ara 2010
Mesajlar
37
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ehliyetsiz binmeyin arkadaşlar dün bir çocuğa çarptım aslında çocuk bana çarptı ama sonuçda siz çarpmış oluyorsunuz polis hastane falan derken 4 saat uğraştık herşey tamam ve suçsuz olmama rağmen aile de şikayetçi olmadı ufaklığında sadece burnu kanadı allah korudu gerçekten ama evraklar tam olmasa şahitler olmasa ne polisten kurtulabilirisniz ne çarptığınız kişinin ailesinden ona göre düşünün derim

::plus1:: bişeyler daha eklemek istiorum eğer her uyarıya karşı ben kullanırım dıyosanız tabi polis çevirmeye felan kalkarsa telaş yapıp kaçmayın mazallah çok daha kötü şeyler olabılır yapılabilecek en mantıklı şey polisi ikna etmek olsun lütfen . ( Zaten kötü niyetli biri deilse halden anlar )%90 ı da ses çıkarmaz bence

bizim dükkanın önünde denk geldi 17 18 yaşlarında bi genç polis çevirmesine yakalanmıştı çocukdan ehliyet isteyince çocuk o ankı heycandan tabi motorla kaçim derken 15 20 metre ya gitti ya gitmedi kaza yaptı .

demek istediğim hani derler ya kaz gelecek yerden tavuk esirgenmez diye işte dikkat edin o tavuk da elinizden gitmesin
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eyl 2010
Mesajlar
287
4-5 senedir ehliyetsiz sürüyorum geçen babamın polis arkadaşı git al dedi söz alcam abi dedim bi gitti bütün masraflarla 500 tlden fazla masraf çıkardılar orda sürücü kursunu dağıtasım geldi. bende yazın parayı bulunca hem motor hem araba ehliyeti alıcam zaten trafiğe pek çıkmıyorum hafta sonları dağ bayır : )
 
Katılım
4 Ara 2010
Mesajlar
447
Ağustostan beri motorum var ama ben beni bildiğimden beri ehliyetim yok :D Ama girdim yazılı sınava, bugün yarın açıklanır.sonra dreksiyon vee ardından emniyet sonraaa ehliyet...korkarak sürmek çok keyifsiz.uzun yola çıkamıyorum.kesinlikle şart ehliyet
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
3 senedir ehliyetim var..
Ehliyetsiz 2 sene kadar kullandım..Talihsiz bi kaza geçirdikten sonra 2 sene ara verip ehliyet almayı bekledim..

eğitim şart,belge şart!
 
Katılım
9 Eyl 2010
Mesajlar
372
valla benim de ehliyetim var alali 10 seneyi gecti.2009 dan beri yurtdisinda oldugum icin henuz ehliyet icin basvuru yapmadim burda.zaten basvuru yapsam bile dil yetersizliginden kaliriz sinavda 3 yanlis yapma hakkimiz var 4 uncu yanlis sinavi gecirttirmiyor.bizde koyduk turk ehliyetini cebimize polis durdurunca hic ispanyolca konusmuyom veriyom evraklari.sagolsunlar hicbirsey demiyorlar gec git seninle mi ugrascaz gibisinden yani.ama tirsiyorum allah kaza bela vermesin bi karissak kazaya nasil ayiklariz kendimizi bilemiyorum.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
334
ben varım :p 2001 den beri kendi motorum ama 1 türlü nasip olmadı ehliyet x(
1994 doğumluyum :p kimse bukadar açık olmadı heralde.hadi taşlayın :p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
334
yok şuanda runner kullanmıyorum :D cbf 150 aldım :)
 
Katılım
1 Nis 2009
Mesajlar
150
Beni çok kere çevirdiler ancak nedense ehliyet sormadılar genelde bu motorun markası ne, km de ne kadar yakıyor, zor olmuyormu bunu kullanmak, sen musade ette bir resim cektirelim vb vb soruları gelıyor bana

İyi sallamışsın tebrikler, bedava nasıl olsa sallama, at at dur milleti de yanlış yönlendir. Bir polis seni çevirecek ve motorunla resim çektirmek isteyecek öyle mi? hangi ülke burası söyle biz de gidelim.
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
146
Allah korusun ama bir kaza olursa ardından yaşanacaklar;

Ehliyeti olan kazazededir, geçmiş olsun derler,
Ehliyeti olmayan katildir, beter olsun derler.
 
Katılım
28 Tem 2009
Mesajlar
52
çevirmelerde gerçekten de motorla resim çekinen harbiden 300 basıyomu diyen çok kişi duymuştum bende :p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
334
anil89tas.ewt dediğin gibi 7 yaşındaydım ve mobiletimde ayaklarım yere deymiyordu.kaldırım olmayan sokakta duramıyordum.yani anlıyacağın ben yaşıtlarımdan biraz farklı büyüdüm ;)
yaşıtlarım 3 tekerli plastik motorlara binerken ben kafama gözüme dikiş attırıyordum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst