- Katılım
- 6 Kas 2010
- Mesajlar
- 313
- Konu Yazar
- #1
ehliyetsiz motor kullanan kaç arkadaşımız var acaba sitede??
son 1 ay hariç 10 ay kullandım ama ehliyetim olduğu halde ehliyetsiz olarak
b+a2 b sınıfı istenmeyen olaylardan dolayı 2 yıllığına elden gidince a2 de peşine gitti ama az kaldı 2002 de aldım a2 yi inşallah 1 aya kadarda ehliyetimi geri alıcam amman sabahlar olmasın :cherry:
Motorum var. Kursa yazildim. Sinav tarihini bekliyorum... Ama bu arada full korumali olarak geziyorum yalan degil.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:08 ----------
Arkadasim, aslinda yaptigin bir kusurdan dolayi B sinifi ehliyetin gittiyse A2 ehliyetini aslinda alamazlar. Cünkü kusurlu davranis B sinifini ilgilendiriyor. A2 ile devam edebilmen gerekir. Ama mahkeme falan bir sürü ugrasmak lazim sanirim.
8.5 seneden beri ehliyetsizim((((((((((((((((
salut: