28 yaşında mı anladın yaşının tuttuğunu
E sınıfı ehliyetim var fakat A2 ehliyetim yok..almayıda düşünmüyorum...e sınıfı otobüs ve otomobil kullanıyor fakat motorsiklet kullanamıyor..saçma değil mi? şimdi birde a2 almak için mi masraf yapacağım.......almayacağım.
E sınıfı ehliyetim var fakat A2 ehliyetim yok..almayıda düşünmüyorum...e sınıfı otobüs ve otomobil kullanıyor fakat motorsiklet kullanamıyor..saçma değil mi? şimdi birde a2 almak için mi masraf yapacağım.......almayacağım.
Motoru Ehliyetmı Kullanıyor? DİYE Düşünenleer lafım. Polis öyle demiyor yavru ceylanlarAl ehliyetı koy cebıne çık motorun tepesıne.
Motoru Ehliyetmı Kullanıyor? DİYE Düşünenleer lafım. Polis öyle demiyor yavru ceylanlarAl ehliyetı koy cebıne çık motorun tepesıne.