Keşke direksiyon başına oturmadan eğitim almadan bi sınavagirip cıkarak hatta sınava bile girmeden ehliyet alan ve motor kullananalar kimler diye de bi şık olsaydı. Hani ehliyetsiz kasksız kullanımı nasla doğru bulmuyorum, fakat parası olanın ehliyet almasınıda doğru bulmuyorum.Bu ehliyetin yüksek sıtandartlarda eğitimler sonucunda, sadece yeterliliğini kanıtlamış kişilere verilmesi, en doğrusu.Ben parayı basıp, iki imzayla ehliyet alan cok insan biliyorum,şimdi bu adam hangi taşıtı kullanırsa kullansın tehlike ve tehdit demek toplum için.O nedenle Tencere Dibinkara Seninki Benden KAra , Aşağı Tükürsen Sakal Yukarı Tükürsen Bıyık..Gelinde siz cıkın bu işim içinden...