- Katılım
- 20 Tem 2014
- Mesajlar
- 1,040
Elektirikli yi saymassak
300 500 mt atm dükkan arasınıda saymassak Kullanmadım.
daha yeni yakalandım![]()
ne kadar ceza?
bende henüz alamadım motoru işe gidip gelriken kullanıyorum. arada sırada selimpaşa- tekirdağ/çorlu'ya da gidip geliyorum umarım bi gün piyango bize de vurmaz :S
Öyle şey olur mu :queen:
Ehliyet var motor yok konuya tam olarak zıtım![]()
ehliyet yok ama motoru fazla kullamıyorum 15 ay sonra cbryle birlikte alcam