Allah bizi bunlarla karşılaştırmasın, amin.

Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
ne yazmışım ki utanacagım. eğlenmek degilde dalgınlıkla eylenmek yazdıgımdan mı utanacam. yok utanmam anadolu insanıyız. batı özentisi degiL. ayriyeten ben burada hiç kimsenin konuşamayacagı şekilde akıcı bir şekilde lucas arkadaşa cevabını verirdimde. şimdi gir hotmail e yeni hesap aç filan ugraşamam.

Kıvırma Afyonlu din kardeşiyiz.
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
514
Adama hücum edipte konuyu büyütmeyin ya.
Ona göre o haklı,size göre siz haklısınız.
Siz kendi düşüncenizi savundukça o adamda kendi düşüncesini savunuyor. Konuyu uzattıkça kısır döngü olur bu.
Böyle bir konuyuda nasıl savunuyor onada anlam veremedimde neyse..
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
368
Adama hücum edipte konuyu büyütmeyin ya.
Ona göre o haklı,size göre siz haklısınız.
Siz kendi düşüncenizi savundukça o adamda kendi düşüncesini savunuyor. Konuyu uzattıkça kısır döngü olur bu.
Böyle bir konuyuda nasıl savunuyor onada anlam veremedimde neyse..

Kusura bakma da söylemeden edemeyeceğim, adam verilen cevapları okuyup ciddi ciddi herkesin 'eylenmek' yazdığı için tepki verdiğini sanmış, verilen tepkinin yanlış yazdığı için olduğunu sanmış, daha da laf atmaya çalışmayalım bence.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
KArdeşim trafik te kurallar kaideler kanunlar nizamanlar var . Ona göresi buna göresi nedir yaa.
Kendi düşüncen diye bir lüksün yok.
Yanlış yanlıştır.
İhlal ihlaldir.
Salaklık salaklıktır.
Cahillik chilliktir.
Suç suçtur.
Trafik sorumluluktur.
İnsanlar sana verilen ehliyete ve senin bu ehliyeti alma sürecinde aldığın eğitimle trafikte olmanın sorumluluğunu kavramış olmana gövenerek hayatlarını ve sağlıklarını emanet ederek yolda yürüyor , durakta otobüs bekliyor , çocuğunu okula gönderiyor vs vs vs vs vs.
Bende buna güvenerek motosikletle bunların arasında dolaşamıyorum.

Bana göre sana göre diye bir lüks yok.
Bildiğin düşündüğün yanlış olabilir.
Buna direnmektense , kabullenip doğruyu benimsemek bu kadarmı zor.
Gururunamı dokunuyor insanların.

Sonra gel araç sürücülerinden anlayış , saygı bekle.
Burası motosiklet sitesi Allahtan
Anlatmaya çalıştığımız şeye bak !!!

Motosiklet kullanıcısı olarak birşeyler öğrenme imkanınız olan kaç tane site var.
Bi uslu olunda doğruyu savunmaya çalışanlar da bıkıp gitmesin.
Sonra körler sağırlar birbirini ağırlar tadında apaçiler forumuna dönüşmesin şuaralar.
Nerede 2007 mt si nerede 2014 mt si.
Yıllar geçip insanlar eğitim aldıkça gelişmesi gereken gençliğin durumu ortada.
Bu nasıl bir ters orantı.
Biz 1995 te motosiklete ilk bindiğimizde şu imkanların binde biri yoktu. Ama bu kadar salak hiç olmadık. Kusura bakmayında.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ocak 2011
Mesajlar
1,095
Anası babası bu arkadaşı imal ederken çok "eylenememişler" belli ki, aceleye gelmiş, olmamış bu çocuk...

malzemeden çalmışlar :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:42 ----------

bu da arkadaşın açtığı bir konu belirtmek istedim orada motorlara yapılan saçmalıklara apaçilik demiş burada bu şekilde araba kullanan kişilerin yaptığınaysa eğlence demiş kendi içinde bir ikilemde galiba bu arkadaş.
 
Katılım
4 Eyl 2014
Mesajlar
616
Anası babası bu arkadaşı imal ederken çok "eylenememişler" belli ki, aceleye gelmiş, olmamış bu çocuk...

Keşke anayı babayı özel hayatını karıştırmasaydın, bunu moderatör sıfatıyla yapman daha bi yakışıksız olmuş.
Gerçekden ayıp. Bi adamın yüzüne karşı istediğini söyle sonra kim kimi yerse, ama yine ana baba karıştırılmamalı, heleki bütün Türkiyenin okuduğu bi forumda böyle bişey hiç yazılmamalı.
O arkadaşın fikrini kınar bi mesajım 2. sayfa benim de var, sakın onun fikrini savunduğum sanılmasın.
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Aslında böylelerinin hafızasını falan silip herşeyi unutturmak lasım. Çeşitli yolları var bunun. For example 1:queen:

 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
bu konuya cevap yazanların kaçı sürat ihlali yap-mı-yor? tabelada 50 yazıyorsa 50 ıle gıden kac kısı var allah askına :) ya da sıkısık trafıkte kaçı "makas" atmıyor ? mal gıbı trafıkte mı beklıyorsunuz? son derece guzel "makas" atıyoruz hepımız. suratın onemı yok, sonucta "makas" makas'tır. gecılen sahısı tehlıkeye atmaktır. ki konuyu okuyanların neredeyse hepsının motoru "c180" ıle dalga gecer nıtelıkte.

ıronının dıbı olmuş bence bu konu. fena hem de. cunku araba koltugundan bızı ızleyen gozler de bızım arkamızdan fena saydırıyor. lakın burası motor forumu oldugu ıcın he bırde saf ve ergenlıgıne doyamayan bır arkadas bulundugu ıcın vur kırbacı pozısyonu olmuş.

tamam balta gıbı araba kullanan tonlarca adam var guzel ulkemde ve bunlar bız motorcuları öldürüp duruyor lakin,
hıcbırımız terTEMIZ degılız. bosuna "kendı"mızı kandırmayalım derim beyler.
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
arkada çalan şarkıya bakılırsa zevk seçiminden akıl yaşlarını çıkarmak zor olmadı.
 
Katılım
4 Eyl 2014
Mesajlar
616
bu konuya cevap yazanların kaçı sürat ihlali yap-mı-yor? tabelada 50 yazıyorsa 50 ıle gıden kac kısı var allah askına :) ya da sıkısık trafıkte kaçı "makas" atmıyor ? mal gıbı trafıkte mı beklıyorsunuz? son derece guzel "makas" atıyoruz hepımız. suratın onemı yok, sonucta "makas" makas'tır. gecılen sahısı tehlıkeye atmaktır. ki konuyu okuyanların neredeyse hepsının motoru "c180" ıle dalga gecer nıtelıkte.

ıronının dıbı olmuş bence bu konu. fena hem de. cunku araba koltugundan bızı ızleyen gozler de bızım arkamızdan fena saydırıyor. lakın burası motor forumu oldugu ıcın he bırde saf ve ergenlıgıne doyamayan bır arkadas bulundugu ıcın vur kırbacı pozısyonu olmuş.

tamam balta gıbı araba kullanan tonlarca adam var guzel ulkemde ve bunlar bız motorcuları öldürüp duruyor lakin,
hıcbırımız terTEMIZ degılız. bosuna "kendı"mızı kandırmayalım derim beyler.

Bunların yaptığı olayı fazla hafife almışsın, motosikletle yaptığın makas ile bunlarınki arsaındaki tehlike yaratma boyutunu bir daha düşün istersen.
Dikkat ettiysen yorum yazanların hiç biri de biz temiziz, biz asla ihlal yapmayız demiyor.
Bu videodaki serserilerin yaptığını kınıyor herkes, olay bundan ibaret.
Yorum yazan adamlardan tanıdığın vardır, onun bunlardan daha tehlikeli şeyler yaptığını görmüşsündür, ona dersin ki "arkadaş sen daha tehlikeli şeyler yapıyorsun, eleştirmeye hakkın yok"
Biz de motosikletle makas atıyoruz, aralara dalıyoruz diye bu sersileri alkışlasa mıydık ?
 
Katılım
13 Kas 2013
Mesajlar
118
bu konuya cevap yazanların kaçı sürat ihlali yap-mı-yor? tabelada 50 yazıyorsa 50 ıle gıden kac kısı var allah askına :) ya da sıkısık trafıkte kaçı "makas" atmıyor ? mal gıbı trafıkte mı beklıyorsunuz? son derece guzel "makas" atıyoruz hepımız. suratın onemı yok, sonucta "makas" makas'tır. gecılen sahısı tehlıkeye atmaktır. ki konuyu okuyanların neredeyse hepsının motoru "c180" ıle dalga gecer nıtelıkte.

ıronının dıbı olmuş bence bu konu. fena hem de. cunku araba koltugundan bızı ızleyen gozler de bızım arkamızdan fena saydırıyor. lakın burası motor forumu oldugu ıcın he bırde saf ve ergenlıgıne doyamayan bır arkadas bulundugu ıcın vur kırbacı pozısyonu olmuş.

tamam balta gıbı araba kullanan tonlarca adam var guzel ulkemde ve bunlar bız motorcuları öldürüp duruyor lakin,
hıcbırımız terTEMIZ degılız. bosuna "kendı"mızı kandırmayalım derim beyler.


Hem arabam var hem motorum ve ikisiyle trafik kurallarına uyuyorum. Makas atmıyorum, tehlikeli şerit değiştirmiyorum, hız sınırına uyuyorum. Var mı başka soru? Ayrıca büyük bir oranda kişilerin hatalı kullanıyor olması hatayı meşrulaştır mı? Çevrenizde , yakınınızda birilerini bu sebeplerden kaybetmeden ne derece önemli bi konu olduğunu algılamanız dileğiyle..
 
Katılım
11 Kas 2011
Mesajlar
56
YA BU FORUMUN KALİTESİ DÜŞMÜŞ AGA.. NEREDE O SAVAŞXXL LAR YA OFF... MUHABBETLERE BAK BİRİSİ "EYLENCE" NE OLACAK DER ÖTEKİSİ MAKAS MAKASTIR HA ARABAYLA HA MOTORLA DER Kİ BU ARKADAŞLAR O MAKAS ATAN ARABALARDAN Bİ ÖPÜCÜK YEMEMİŞLER ASFALT TADI BİLMİYORLAR SANIRSAM.. ZATEN KAZA YAPANA KADAR HERKES ROSSİ ... HERKES ÖLÜMSÜZ.. AFERİM SİZEEE.. PİSTLERİ ZATEN SÜS OLSUN DİYE YAPTILAR DİMİ ?? ÇOK DELİKANLISINIZ MANGAL GİBİ YÜREKLERİNİZ VAR KANINIZ FOKURDUYOR GİDİN KARDEŞİM PİSTLERE BAŞKASININ CANINA KASTETMEK NASIL Bİ LÜKSTÜR ?? NASIL BİR EĞLENCE OLABİLİYOR ?? BU TİPLERİ YETİŞTİREN ANA BABA NASIL TİPLER ?? ÇOK MERAK EDİYORUM CİDDEN.. ISRARLA ADAM EĞELENCE NE OLACAK.. MAKAS MAKASTIR HA ARABA HA MOTOSİKLET DİMİ ?? ARABAYLA BİSİNE ÇARPARSAN KAPORYA YAMULUYO DİMİ.. PEKİ MOTORLA Bİ YERE ÇARP BAKALIM ?? YA DA O EĞLENEN TİPLER SANA O MAKASI ATARKEN SADECE ARKADAN KÜÇÜK BİR ÖPÜCÜKLE GEÇSİNLER ( BAK ÇARPSINLAR DEMİYORUM ) BAK BAKALIM NELER OLUYOR..

KİMSE BURADA KİTABINA UYGUN SÜRÜYORUZ HEPİMİZ NİZAMİ FITI FITI SÜRMÜYORUZ MOTORU AMA ÖNCE KENDİ CANIMIZA SONRA BAŞKLARININ CANINA DA KASTETMİYORUZ ! BİLMEM ANLATABİLDİM Mİ...

BAK NE YAZIYO BURADA BAK O "EYLENEN" VE MAKAS MASKTIR DİYEN 2 TİP.. ÖZELLİKLE OKUSUN.. FORUMDA SÜRÜNGEN GİBİ GEZİNİYOSUNUZ YA BAK FORUMA NE YAZMIŞLAR Bİ OKUYUN BAKALIM.. VE BUNUN BAŞINIZA GELDİĞİNİ DÜŞÜNÜN..

http://www.haberturk.com/gundem/haber/988716-istanbulda-motosiklet-kazasi
http://www.motosiklet.net/forum/kaza-raporu/136336-istanbul%27da-olumlu-motosiklet-kazasi.html
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Arkadaşlar siz burada boşuna yazıyorsunuz, pek muhterem moderatör 30 küsür kişinin beğendiği, çoğumuzun sorununu dile getirdğim mesajımı silmiş birde bana uyarı vermiş =)

Bir sürü başlık altında gereksiz alaksız konularda ne küfürler okudum bu forumda.. misal tekerde düşen adam için ''motorun a.. koydu'' ''a.ını s..ti'' gibi.. bunlar görülmeyip benim mesai saaatimde vakit ayırıp yazdığım mesajım silinmiş =)


Uyarı veren kişi de alper tim, kendisi hani şu geleneksel yuvacık gezisi gibi buyuk bir organizasyona son seferinde 8-9 kişi toplayabilen moderatör..

Daha önce defalarca moderatörler hakkında sıkıntılarımı yazdım, sitede herşeyin PARA üzerine kurulduğunu ve buna rağmen PARA kazandıkları halde gerek forum gerek üyeler gerekse organizasyonlar ile yeteri kadar ilgilenilmediğini yazdım.


İnsan oğlu böyle,önce siteye üye gelsin diye bin bir türlü güler yüz yapmacık şirinlikler yapar, biti kanlanınca da padişah misali önüne gelenin boynunu vurdurur =)


Sinbo yeleği konusundaki tutumunuz olsun,reklamsız yelekler için olan fiyatlarınız olsun,yuvacık gezisine sürekli zam yapmanız olsun zaten neyin peşinde olduğunuzu ayan beyan ortaya koyuyor.

Bu sebeple ki daha önce 200 e yakın kişinin katıldığı gezide şaka gibi 8-9 kişi kalıyorsunuz.

Aynı geziyi yeni katılmış olduğum ki katılma sebebim tamamen buradaki modretörlerin karekteriyle ilgili (gerçi iyi de oldu) motordelisi grubu geçenlerde yuvacık organizasyonu yaptı ve Emin abi beni de Kocaeli kordinatörü yaptı. geziye 160 kişiye yakın katılım oldu. hava yağmurlu olmasına rağmen =)

Kimseyi tanımıyordum,hepsiyle yeni tanıştım,özellikle Emin abi defalarca kez teşekkür etti. Adam gibi adam, insan gibi insan Emin abi ve Md ekibinin kıymetini değerini şuan birkez daha anlıyorum.

2008 den beri üye olduğum, 2600 den fazla mesajım,653 beğenim bulanan bu siteden artık tiksiniyorum. Neden giriyorsun diyecek olursanız sebebi burada edindiğim birkaç dostum. Ama ne yazık ki şu vefasız,burnundan kıl aldırmayan,sorumsuz moderatörler yüzünden git gide daha çok tiksiniyorum forumdan.


konuyla çok alakasız bir atasözü de yazayım; Çingeneye beylik vermişler önce babasını kesmiş.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
116
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
trafikte insan hayatını tehlikeye atmaktan 36 ay kaza yapmışsa 360 ay alkollü ve uyuşturucu madde etkisindeyse idam edeceksin bu insan müsvettelerini hatta hic yargılamıyacaksın bile dur ihtiranı uymadılar ateş açtık diyeceksin bunları direk öldüreceksin
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
"
BAK NE YAZIYO BURADA BAK O "EYLENEN" VE MAKAS MASKTIR DİYEN 2 TİP.."


ben adamlarin yaptiginin hata olmadigini soylemedim. hepimizin ayni halti yerken baskalarina laf atmanin gereksiz oldugunu soyledim.


su tum trafik kurallarina uyan arkadasa ve kibrisa sevgiler. 4 saatlik bogazici kuyruguna bekleriz kendisini. 600cc motorla 4 saat piserek bogaz gecmesini dilerim birgun. sadece dilerim cunku yok oyle 1 dunya :)


komik olmayin. kaskin vizorunu indirdikten sonra hersey degisir. hepimiz boyleyiz. trafik kurallarina tamamen uyuyorum lafi tamamen fantazidir. bilmeden binlerce arabayi ve icindekileri tehlikeye atiyoruz. biraz ozelestiri yapabilecek ergenlige ulasin. klavye 31 i guzeldir. dayak yersin gelirsin burada millete kufur eder desarj olursun. ben de 13 yasindayken yapiodum ama siz artik yapmayin. komik oluyor.gereksiz sosyal mesaj vermek yerine motor kullanirken yaptiginiz hatalri minimize etmeye calisin.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Yine en büyük sorunlarımızdan birisi ; herşeyi kişiselleştiriyoruz.

Yazdım yazdım sildim.
Uzun lafın kısası.
Kendisini değiştirmeye eğitmeye gücü yetmeyenin başkasına hiç gücü yetmez. Bırak ötekileri kendini geliştir.
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
allah allah. ben hepımız yazıyorum, bız motorcular dıyorum adam kısısellestırmeden bahsedıyor.

uzun lafa gerek yok haklısın.

tek soru soruyorum.

en sagdakı emnıyet serıdı ya da sol barıyer ıle sol serıt arasındakı boslugu kullanıyor musun sıkısık trafıkte?

cevabın? :) yoksa sen de mı brutus? sen de mı serıdın ortasından ılerlıyorsun saatlerce? yaradan sana da sabır versın o halde. peygamber sabrı bıle yetmez gercı bızım ıstanbul trafıgıne.

dıyecegım su ki egıtımek-yeterlılık ı felan gecelım. motor kullanmamızın bır amacı da bu degıl mı zaten? rahat rahat gezıp tozabılmek, kopru trafıgıne bıle bakmadan yola cıkabılmek? ama bunu yaparken dahı aralardan sıvısırız en kötü ve trafıgı ıster ıstemez tehlıkeye sokarız. dıger orneklerı sız cogaltın bır zahmet. su elıt olma havasından cıkıp realıteye davet edıyorum sızı. yaptıgınız yanlıs-gerceklerı mesru kılma cabasından vazgecın. ve en onemlısı karsınızdakıne sen boksun derken ustunuzde sakın bok olmasın...
 
Katılım
4 Eyl 2014
Mesajlar
616
allah allah. ben hepımız yazıyorum, bız motorcular dıyorum adam kısısellestırmeden bahsedıyor.

uzun lafa gerek yok haklısın.

tek soru soruyorum.

en sagdakı emnıyet serıdı ya da sol barıyer ıle sol serıt arasındakı boslugu kullanıyor musun sıkısık trafıkte?

cevabın? :) yoksa sen de mı brutus? sen de mı serıdın ortasından ılerlıyorsun saatlerce? yaradan sana da sabır versın o halde. peygamber sabrı bıle yetmez gercı bızım ıstanbul trafıgıne.

dıyecegım su ki egıtımek-yeterlılık ı felan gecelım. motor kullanmamızın bır amacı da bu degıl mı zaten? rahat rahat gezıp tozabılmek, kopru trafıgıne bıle bakmadan yola cıkabılmek? ama bunu yaparken dahı aralardan sıvısırız en kötü ve trafıgı ıster ıstemez tehlıkeye sokarız. dıger orneklerı sız cogaltın bır zahmet. su elıt olma havasından cıkıp realıteye davet edıyorum sızı. yaptıgınız yanlıs-gerceklerı mesru kılma cabasından vazgecın. ve en onemlısı karsınızdakıne sen boksun derken ustunuzde sakın bok olmasın...

Birader sana çok güzel bi cevap var burda, bi daha oku belki anlarsın;
YA BU FORUMUN KALİTESİ DÜŞMÜŞ AGA.. NEREDE O SAVAŞXXL LAR YA OFF... MUHABBETLERE BAK BİRİSİ "EYLENCE" NE OLACAK DER ÖTEKİSİ MAKAS MAKASTIR HA ARABAYLA HA MOTORLA DER Kİ BU ARKADAŞLAR O MAKAS ATAN ARABALARDAN Bİ ÖPÜCÜK YEMEMİŞLER ASFALT TADI BİLMİYORLAR SANIRSAM.. ZATEN KAZA YAPANA KADAR HERKES ROSSİ ... HERKES ÖLÜMSÜZ.. AFERİM SİZEEE.. PİSTLERİ ZATEN SÜS OLSUN DİYE YAPTILAR DİMİ ?? ÇOK DELİKANLISINIZ MANGAL GİBİ YÜREKLERİNİZ VAR KANINIZ FOKURDUYOR GİDİN KARDEŞİM PİSTLERE BAŞKASININ CANINA KASTETMEK NASIL Bİ LÜKSTÜR ?? NASIL BİR EĞLENCE OLABİLİYOR ?? BU TİPLERİ YETİŞTİREN ANA BABA NASIL TİPLER ?? ÇOK MERAK EDİYORUM CİDDEN.. ISRARLA ADAM EĞELENCE NE OLACAK.. MAKAS MAKASTIR HA ARABA HA MOTOSİKLET DİMİ ?? ARABAYLA BİSİNE ÇARPARSAN KAPORYA YAMULUYO DİMİ.. PEKİ MOTORLA Bİ YERE ÇARP BAKALIM ?? YA DA O EĞLENEN TİPLER SANA O MAKASI ATARKEN SADECE ARKADAN KÜÇÜK BİR ÖPÜCÜKLE GEÇSİNLER ( BAK ÇARPSINLAR DEMİYORUM ) BAK BAKALIM NELER OLUYOR..

KİMSE BURADA KİTABINA UYGUN SÜRÜYORUZ HEPİMİZ NİZAMİ FITI FITI SÜRMÜYORUZ MOTORU AMA ÖNCE KENDİ CANIMIZA SONRA BAŞKLARININ CANINA DA KASTETMİYORUZ ! BİLMEM ANLATABİLDİM Mİ...

BAK NE YAZIYO BURADA BAK O "EYLENEN" VE MAKAS MASKTIR DİYEN 2 TİP.. ÖZELLİKLE OKUSUN.. FORUMDA SÜRÜNGEN GİBİ GEZİNİYOSUNUZ YA BAK FORUMA NE YAZMIŞLAR Bİ OKUYUN BAKALIM.. VE BUNUN BAŞINIZA GELDİĞİNİ DÜŞÜNÜN..

http://www.haberturk.com/gundem/haber/988716-istanbulda-motosiklet-kazasi
http://www.motosiklet.net/forum/kaza-raporu/136336-istanbul%27da-olumlu-motosiklet-kazasi.html

biraz ozelestiri yapabilecek ergenlige ulasin.

o 'ergenliğe' ulaşamadık daha biz, bir de dayak yeyip burada konuştuğumuz konusunda okadar emin olma sen,
hadi size iyi 'eylence'ler
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst