İstanbul'da Ölümlü Motosiklet Kazası !!!

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
E-5 Edirnekapı mevkiinde otomobilin motosiklete çarpması sonucu motosiklet sürücüsü hayatını kaybederken, çarpan otomobil ise kayıplara karıştı. Kaza, Edirnekapı E-5 Karayolu Edirne istikametinde 04.00 sıralarında meydana geldi. Görgü tanıklarının iddiasına göre, aşırı süratli olan motosiklete aynı istikamette seyreden otomobil çarptı. Kaza sonucunda motosiklet sürücüsü Kahraman Hasan Ercan Kaza metrelerce sürüklenirken otomobil olay yerinden kaçtı.İhbar üzerine olay yerine polis ve 112 sağlık ekibi sevk edildi.Sağlık ekibi Kahraman Hasan Ercan'ın hayatını kaybettiğini belirledi. Kaza yerini inceleyen polis ekipleri yaptığı ölçümlerde motosikletin kaza sonrası 113 metre sürüklendikten sonra durabildiğini belirledi.Olay sonrası yoldan geçen bir görgü tanığı Mustafa Aslan, "Motoru Şişli'den tanıyorum. Sürücüsü lokanta sektöründe çalışıyordu. İş çıktıkça çalışıyordu. O kadar samimiyetim yok. Motosiklet sürücüsü süratliymiş öyle diyorlar" dedi.

http://www.haberturk.com/gundem/haber/988716-istanbulda-motosiklet-kazasi

Vy5aXZ.jpg
[/url][/IMG]
nGVMLV.jpg
[/url][/IMG]
vod5nz.jpg
[/url][/IMG]
Z1gkQG.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Allah rahmet eylesin.
Lütfen çok dikkatli bir şekilde motosikletlerimizi uzun yıllar kullanalım.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
motosikletlerin çoğu en çok sürati gece yaparlar,
sebebi ise trafiğin olmayışı,
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Allah rahmet eylesin .................................................
 
Katılım
4 Eyl 2014
Mesajlar
616
Allah kahretsin öyle insanları, belli ki motosiklete kasıtlı olarak çarpıp kaçmış.
öyle görgü tanığının da ben...
O motor süratli gidebilen bir motor değil ki zaten be, hiç mi vicdan yok bu şerefsizlerde
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
2 altın kural yada 2 altın yalan, ilki her motosiklet kazasında görgü tanıklarının ''motor çok hızlıydı 300 le gidiyodu 300 lee'' demesi, ben buna mobilette de denk geldim çinli agk da da.. yahu agk ile yada CUP ile kaza yapan adama ''çok hızlıydı 200 falan vardı'' diyen gördü tanıkları var memlekette. Yani motoru kullanıyorsan 50 ile de kaza yapsan ''çok hızlısın''

2. altın kural da çarpan araç şoforunun kaçması, hiç sekmez hiç değişmez mutlaka kaçar.. Hani lafa gelince hepimiz Yusuf Miroğluyuz,Mahir Karayız,Polat Alemdarız, öyle delikanlıyız,böyle delikanlıyız,süper müslümanız,hayırlı cumalar,kabenin resmini paylaşmayanın evi yansın vs diye face te atıp tutarız fakat nedense bu motosikletlere çarpan arabalar hep kaçıyor? eee nerde bu delikanlılar müslümanlar? Yahu trafikte ters yöne girsen motora çarpsan hatta kaldırıma çıkıp adam ezsen yine cezası yok.. kaçmak niye? nasıl bi vicdan bu?


Başımıza geldiğinden biliyoruz, devlet seni ölen kişinin ailesinden korumak için içeri atıyor, o da en fazla 6 ay.. ben daha 6 ay yatanıda görmedim.. Benim arkadaşımı öldüren adamı güç bela 5 ay yatırdık. ne yaptık ne ettiysek fazlasını beceremedik. Adam 60 küsür yaşında,sabıkalı,heryerden icralık,işitme cihazı vs kullanan ayakta zor duran, ailesinin bile terk ettiği pislik bi adam ve bir işyerinin servis şoforlugunu yapıyordu.. ucuz işçilik! ve bölünmüş yolda arada bir boşluk bulup servis minibüsüyle ordan ters yola daldığı için arkadaşım şuan mezarlıkta yatıyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Tem 2014
Mesajlar
25
Arkadaşlar Hepimiz illaki yolu boş görünce biraz daha gaza asılıyoruz ama lütfen 2 kat 5 kat 10 kat daha fazla dikkatli olalım motorsiklet güzel birşey hepimiz hastasıyız. tutkunuyuz ama unutmayalım ki şakası olmayan tek makina... Allah rahmet eylesin geride kalanlara sanır versin..


Göz Motosikletin dümenidir. Göz nereye bakarsa Motosiklet oraya gider..!
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
646
Allah rahmet eylesin.


2 altın kural yada 2 altın yalan, ilki her motosiklet kazasında görgü tanıklarının ''motor çok hızlıydı 300 le gidiyodu 300 lee'' demesi, ben buna mobilette de denk geldim çinli agk da da.. yahu agk ile yada CUP ile kaza yapan adama ''çok hızlıydı 200 falan vardı'' diyen gördü tanıkları var memlekette. Yani motoru kullanıyorsan 50 ile de kaza yapsan ''çok hızlısın''

2. altın kural da çarpan araç şoforunun kaçması, hiç sekmez hiç değişmez mutlaka kaçar.. Hani lafa gelince hepimiz Yusuf Miroğluyuz,Mahir Karayız,Polat Alemdarız, öyle delikanlıyız,böyle delikanlıyız,süper müslümanız,hayırlı cumalar,kabenin resmini paylaşmayanın evi yansın vs diye face te atıp tutarız fakat nedense bu motosikletlere çarpan arabalar hep kaçıyor? eee nerde bu delikanlılar müslümanlar? Yahu trafikte ters yöne girsen motora çarpsan hatta kaldırıma çıkıp adam ezsen yine cezası yok.. kaçmak niye? nasıl bi vicdan bu?


Başımıza geldiğinden biliyoruz, devlet seni ölen kişinin ailesinden korumak için içeri atıyor, o da en fazla 6 ay.. ben daha 6 ay yatanıda görmedim.. Benim arkadaşımı öldüren adamı güç bela 5 ay yatırdık. ne yaptık ne ettiysek fazlasını beceremedik. Adam 60 küsür yaşında,sabıkalı,heryerden icralık,işitme cihazı vs kullanan ayakta zor duran, ailesinin bile terk ettiği pislik bi adam ve bir işyerinin servis şoforlugunu yapıyordu.. ucuz işçilik! ve bölünmüş yolda arada bir boşluk bulup servis minibüsüyle ordan ters yola daldığı için arkadaşım şuan mezarlıkta yatıyor.

Seninde başın sağolsun kardeş.
 
Katılım
12 Nis 2014
Mesajlar
401
Allah kahretsin öyle insanları, belli ki motosiklete kasıtlı olarak çarpıp kaçmış.
öyle görgü tanığının da ben...
O motor süratli gidebilen bir motor değil ki zaten be, hiç mi vicdan yok bu şerefsizlerde

Motorumun önünde kamera var arkasına da alacağım.Allah kimsenin başına vermesin gerçekten çok üzüldüm. E5'te her yerde kamera olması gerek acaba kayıttalar mı ? Yoksa sadece ceza yazmaya mı yarıyorlar sormak gerek?

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:21 ----------

Arkadaşlar Hepimiz illaki yolu boş görünce biraz daha gaza asılıyoruz ama lütfen 2 kat 5 kat 10 kat daha fazla dikkatli olalım motorsiklet güzel birşey hepimiz hastasıyız. tutkunuyuz ama unutmayalım ki şakası olmayan tek makina... Allah rahmet eylesin geride kalanlara sanır versin..


Göz Motosikletin dümenidir. Göz nereye bakarsa Motosiklet oraya gider..!

Aynen katılıyorum geceleri bende kullanıyorum hem uykulu,hem alkollü, hem de aşırı süratli insanlar E5'te gece saatleri. Ayrıca bazen yola değil arkadan önden çıkacak herşeye temkinli olmak,dikkat etmek gerekiyor.
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
yaa arkadaş neden bu kaza haberlerinde AŞIRI SÜRATLİ OLAN MOTOR diye geçiyor. hiçmi yavaş kullanan olmuyor.
 
Katılım
18 Eki 2017
Mesajlar
2
Ya simdi bisey diyecem de cogu kisi kizacak bana. Seriat bu yuzden gelmeli. Seriat diyince herkesin kafasinda kelle ucurmak var. Ama oyle degil. Eger seriat hakim olsaydi kisasa kisas yapilir veya kan parasi alinir veya duruma gore gereken yapilirdi. Ama beseri sistem de adam got zoruyla 5 ay hapise sokulur sonra cikar baska birinin canina kiymak icin o koltuga oturup ters seride tekrar girer. Allah rahmet eylesin cok uzuldum arkadasiniza ya. Baya etkiledi beni. Inne lillahi ve inna ileyhi raciun..
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
Ya simdi bisey diyecem de cogu kisi kizacak bana. Seriat bu yuzden gelmeli. Seriat diyince herkesin kafasinda kelle ucurmak var. Ama oyle degil. Eger seriat hakim olsaydi kisasa kisas yapilir veya kan parasi alinir veya duruma gore gereken yapilirdi. Ama beseri sistem de adam got zoruyla 5 ay hapise sokulur sonra cikar baska birinin canina kiymak icin o koltuga oturup ters seride tekrar girer. Allah rahmet eylesin cok uzuldum arkadasiniza ya. Baya etkiledi beni. Inne lillahi ve inna ileyhi raciun..

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst