- Katılım
- 23 Haz 2011
- Mesajlar
- 2,782
baska bır baslıkta bır yazı gordum bu baslıkta mesaj atan arkadaslardan bırı bakın ne yazmıs 
neyse daha cok kasmayacagım. hepımız herseyı bılıyoruz, sadece duruma gore toplum ıcınde ornek ADAM olma buyusune kapılıyoruz . hepınıze hayatta basarılar, kazasız belasız surusler.
siz istanbulda motosiklet kullanırken şeritte tek araç olacak şekilde mi kullanıyorsunuz?
bu nasıl yorumdur? hangimiz yoğun trafikte aralara dalmıyoruz, tek şeritte ikinci araç olmuyoruz?