- Katılım
- 14 Kas 2008
- Mesajlar
- 3,169
Ağır konuşmak vaktidir.. Sizin ben eğlence anlayışınızı dikeyim, götünüz yiyorsa çıkın pistte eğlenin,sizin o yaptığınız görmemişlik, mallık,egonuzu tatmin etme çabalarınızı buradaki herkes yapabilir hatta çok daha iyisini de yapabilir.. ama adamlar birine sebep olmamak için yapmıyorlar, sizin gibi salaklarda beceremediklerinden yapmıyorlar sanıyorlar.
O kadar salaksınız,o kadar cahilsiniz ki miğdem bulanıyor. Gecenin o saatinde motosikletiniz arızalansa emniyet şeridine girseniz, bu babası belli olmayan yaratık makas atarken sizi altına alsa parçalasa o zaman da eğlenirmiydin acaba?
At yaprağına bak ya, işte bu tipler görmemiş,hayatına sevgili eli tutmamış, yol kenarı travestilerini zengin eden, bonzai içen,amcasının teyzesinin kızına hallenen,denyo,kro tipler.. maldonado bunlar.. ulan 50.000 tl lik araba var altımda,kaç hava yastığı olduğunu ben bile bilmiyorum, kaskosu da var, direk denize uçsam parasını gider alırım, makas mı? ESP var anasını aglatırım ama yapmıyorum.. neden? çünkü kimseye sebep olmak istemiyorum!
Hani hergün haberlerde izliyoruz ya ''motorlu gence çarptı kaçtı,motorlu genci öldüren araç bulunamadı'' diye, işte o katiller bunlar, tam olarak bu hıyarlar işte. Babalarının arabasıyla,annelerinden aldıkları harçlıklarla benzin alıp gazlayan dingiller. vatan haini i..neler, terörist şerefsizler.
Eğlence anlayışı insandan insana değişiyor işte, sanırım bunlar araba bulamayınca birbirini düdükleyerek eğleniyorlar..
O kadar salaksınız,o kadar cahilsiniz ki miğdem bulanıyor. Gecenin o saatinde motosikletiniz arızalansa emniyet şeridine girseniz, bu babası belli olmayan yaratık makas atarken sizi altına alsa parçalasa o zaman da eğlenirmiydin acaba?
At yaprağına bak ya, işte bu tipler görmemiş,hayatına sevgili eli tutmamış, yol kenarı travestilerini zengin eden, bonzai içen,amcasının teyzesinin kızına hallenen,denyo,kro tipler.. maldonado bunlar.. ulan 50.000 tl lik araba var altımda,kaç hava yastığı olduğunu ben bile bilmiyorum, kaskosu da var, direk denize uçsam parasını gider alırım, makas mı? ESP var anasını aglatırım ama yapmıyorum.. neden? çünkü kimseye sebep olmak istemiyorum!
Hani hergün haberlerde izliyoruz ya ''motorlu gence çarptı kaçtı,motorlu genci öldüren araç bulunamadı'' diye, işte o katiller bunlar, tam olarak bu hıyarlar işte. Babalarının arabasıyla,annelerinden aldıkları harçlıklarla benzin alıp gazlayan dingiller. vatan haini i..neler, terörist şerefsizler.
Eğlence anlayışı insandan insana değişiyor işte, sanırım bunlar araba bulamayınca birbirini düdükleyerek eğleniyorlar..