bu konuya cevap yazanların kaçı sürat ihlali yap-mı-yor? tabelada 50 yazıyorsa 50 ıle gıden kac kısı var allah askına

ya da sıkısık trafıkte kaçı "makas" atmıyor ? mal gıbı trafıkte mı beklıyorsunuz? son derece guzel "makas" atıyoruz hepımız. suratın onemı yok, sonucta "makas" makas'tır. gecılen sahısı tehlıkeye atmaktır. ki konuyu okuyanların neredeyse hepsının motoru "c180" ıle dalga gecer nıtelıkte.
ıronının dıbı olmuş bence bu konu. fena hem de. cunku araba koltugundan bızı ızleyen gozler de bızım arkamızdan fena saydırıyor. lakın burası motor forumu oldugu ıcın he bırde saf ve ergenlıgıne doyamayan bır arkadas bulundugu ıcın vur kırbacı pozısyonu olmuş.
tamam balta gıbı araba kullanan tonlarca adam var guzel ulkemde ve bunlar bız motorcuları öldürüp duruyor lakin,
hıcbırımız terTEMIZ degılız. bosuna "kendı"mızı kandırmayalım derim beyler.