Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Şub 2014
Mesajlar
853
Arkadaşlar buradan da paylaşıyorum gören duyan olursa diye..
Sadece üzgünüm 40 ı bile çıkmamıştı .....

21/05/2014 tarihinde
Evimin onunden 02:30-04:00 arası

İnonü mahallesi yıldıray sok no 49
Sefaköy Küçükçekmece istanbul

34 UV 6746 plakalı motorum çalınmıştır.
Beyaz renk
2013 model
Kafa grenajının sağ tarafında sağa yatmadan dolayı çizik ve
Rüzgar siperliğinde belirgin bir çizik mevcuttur .
Şifreli Masterlock kilit zannederim ki açılmış ve kilit de motor ile
Birlikte götürülmüştür.
05338124086 numaralı telefona ulaşmalarını rica ederim


[url]http://img845.imageshack.us/img845/1481/8sjn6.jpg[/URL]
[url]http://img836.imageshack.us/img836/1703/g22z.jpg[/URL]
[url]http://img836.imageshack.us/img836/3487/ww97.jpg[/URL]
Cok gecmis olsun... umarim bi haber cikar...

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:24 ----------

Bu sabah ilk kazami yaptim arkadaslar... iki aracin arasindan bir anda firlayan plakasiz bir scooter a carpmama adina frenlere asildim lastikler kitlendi artcimla beraber saga yattik... artcimda hicbise yok bende ufak bikac siyrik motorumunda sag grenaj cizildi catladi fln :) olayin hararetiyle polis cagirmadim cagirsamda hakliydim cocuga allahindan bul dedim bide bana sen hatalisin dio dovermisin sabahami birakirsin misali hadi git dedim...
 
Katılım
17 Kas 2013
Mesajlar
242
Arkadaşlar buradan da paylaşıyorum gören duyan olursa diye..
Sadece üzgünüm 40 ı bile çıkmamıştı .....

21/05/2014 tarihinde
Evimin onunden 02:30-04:00 arası

İnonü mahallesi yıldıray sok no 49
Sefaköy Küçükçekmece istanbul

34 UV 6746 plakalı motorum çalınmıştır.
Beyaz renk
2013 model
Kafa grenajının sağ tarafında sağa yatmadan dolayı çizik ve
Rüzgar siperliğinde belirgin bir çizik mevcuttur .
Şifreli Masterlock kilit zannederim ki açılmış ve kilit de motor ile
Birlikte götürülmüştür.
05338124086 numaralı telefona ulaşmalarını rica ederim


[url]http://img845.imageshack.us/img845/1481/8sjn6.jpg[/URL]
[url]http://img836.imageshack.us/img836/1703/g22z.jpg[/URL]
[url]http://img836.imageshack.us/img836/3487/ww97.jpg[/URL]
Çok geçmiş olsun elimden geldiği kadar dikkat edeceğim beyaz motor görürsem.. Allah belasini versin ayrıca en okkalısindan.. Ayrıca park ve bahçeler müdürlüğü çimleri ve ağaçları sulamaya başladı özellikle viraj ve kavşaklarda yatmadan önce su olabilir diye olasılığı göz önünde bulundurun lütfen.. Fıt fıt fıt diye kaydım istemeden yanlayarak gittim.. 3-4 sn allahtan çok hızlı değildim yoksa asfalt ile ilişkiye girecektim.. :)
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
Cok gecmis olsun... umarim bi haber cikar...

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:24 ----------

Bu sabah ilk kazami yaptim arkadaslar... iki aracin arasindan bir anda firlayan plakasiz bir scooter a carpmama adina frenlere asildim lastikler kitlendi artcimla beraber saga yattik... artcimda hicbise yok bende ufak bikac siyrik motorumunda sag grenaj cizildi catladi fln :) olayin hararetiyle polis cagirmadim cagirsamda hakliydim cocuga allahindan bul dedim bide bana sen hatalisin dio dovermisin sabahami birakirsin misali hadi git dedim...
Şiddet çözüm değil ama keşke dövseymissin. Geçmiş olsun Allah bi daha yasatmasin. Şu da bi gerçek. Nezaman trafikte taciz olsun sıkıştırma olsun tehlike atlatayim yüzde 90i motosikletli kuryeler ve diğer motosiklet sürücüleri yüzünden. Bi yandanda araç sürücülerine hak veriyorum yakınmaları konusunda. Ya adama bi bakıyorum aynadan sağımda. Sinyal verip sola cekiliyorum sağımdan geçsin diye malak solumdan geçiyo sırf taciz için. Kuryeler desen aynada görünmesiyle yanindan geçmesi bir oluyo. Arkadaş bi selektor yap olmadı korna çal.
 
Katılım
17 Kas 2013
Mesajlar
242
arkadaşlar selamlar.. motul engine clean 200ml kullanan varmi önerir misiniz ? Nereden tedarik ettiniz? 12 bin bakım yaklaşıyor malum birde balata önerisi olan var mi ? Orjinal balata dan memnunum markasi nedir araştırdım ama bulamadım hep satış siteleri çıkıyor farklı farklı markalarda.. Teşekkürler şimdiden
 
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
233
Gecmis olsun Allah daha buyuk kaza bela vermesin,

Dün aldığım motorumun resmnini paylaşmıştım, bugun uzerindeki sticker ları söküp jantlara şerit çektim, yarın da photoshopta yaptığım şekilde bu değişiklikleri yapmayı düşünüyorum. tavsiyelerinizi beklerim :) yakında kuyruğu kaldırıp koltuğu da sarı yapmayı düsünüyorum, vaktim olursa photoshopta hazırlayıp yine paylaşırım :)

 
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
330
Arkadaşlar tam cbr250 almaya karar verdim; yamaha r25 çıkartmış onu beklemeye karar verdim :) inşallah bu yaz motorsuz kalmayız
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
evet arkadaşlar, motorumu saatım yeni motorumu aldım
tüm yardım eden, beni dinleyen arkadaşlara teşekkürlerimi sunuyorum, yine buralardayım kurtulduk sanmayın :) caner her yerde :p

QXPPaV.jpg
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
evet arkadaşlar, motorumu saatım yeni motorumu aldım
tüm yardım eden, beni dinleyen arkadaşlara teşekkürlerimi sunuyorum, yine buralardayım kurtulduk sanmayın :) caner her yerde :p

http://i.hizliresim.com/QXPPaV.jpg
hayırlısı olsun kazasız belasız sürüşler sıfır herhalde kaça aldın birde yakıt tüketimini ileride paylaşırsan sevinirim yalnız depo fulleyerek degilde işte örnek 1200 km de 42 lt gibi daha sağlıklı olduğuna inanıyorum ben öyle yapıyorum (motorumu sıfır aldım aldığım tüm benzinleri lt olarak yazıyorum)
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
hayırlısı olsun kazasız belasız sürüşler sıfır herhalde kaça aldın birde yakıt tüketimini ileride paylaşırsan sevinirim yalnız depo fulleyerek degilde işte örnek 1200 km de 42 lt gibi daha sağlıklı olduğuna inanıyorum ben öyle yapıyorum (motorumu sıfır aldım aldığım tüm benzinleri lt olarak yazıyorum)

teşekkürler arkadaşlar, yakıt tüketimini paylaşırım tabiki, motor sıfır henüz, plaka ruhsat derken bir iki haftaya 500 km yaparım sanırım, rodajdan sonra sağlıklı bir paylaşım yaparım burda, umarım başka arkadaşlar yanlış anlamaz..
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
teşekkürler arkadaşlar, yakıt tüketimini paylaşırım tabiki, motor sıfır henüz, plaka ruhsat derken bir iki haftaya 500 km yaparım sanırım, rodajdan sonra sağlıklı bir paylaşım yaparım burda, umarım başka arkadaşlar yanlış anlamaz..

ne yanlıs anlayacaz lem :) Paylaş belki Yedek olarak alırız bi sym Kaplanımın yanına :) kudur sinirden emi.
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Evet kanka'yı kandırdık wolf'ü aldıkdık oda kurt'landı artık :) Abim hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza bela keder göstermesin. :) Beraber çok gezeceğiz seninle :)


_

_

_

_

_

_



İkimizinde motorları çok taze henüz rodaj aşamasındayız. Ben bugün ilk 300 bakıma giricem, Caner abinin motorda 15-20 km civarında şuan. Ama sizlerle diğer kullanıcıların elde ettikleri yakıt tüketimlerini paylaşmak isterim mahsuru yoksa;

@biyeybaraküs

Direk kişinin kendi yorumu ve kullanma şeklini kopyalıyorum.

1 litre ile 38.45 km, kilometrede 12.5 krş, toplam 514.5 kmyi 13.38 lt benzin ile litre fiyatı 4.84 TL den gittim. 2.6 lt /100km yapıyor. Benzin ışığı hala yanmadı ama yeterli buldum ve bıraktım. Bir depo ile 500 km, 65 TLye, daha ne olsun.. İlk başlarda biraz daha ehven kullanabilirdim, kasmadan bu kadar oluyor. Zorlarsam 560 km yapar bence. 90-120 şehir dışı, 3. Vites şehiriçi kullanım. 85 kiloyum, çanta ile 100'ü buluyordur belki





Allah kimselere kaza bela göstermesin. Tekerimiz düz bassın Amin...
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ağu 2013
Mesajlar
86
merhabalar ortaya karışık bi şeyler de ben söyleyeyim,

Kaza yapan ve motoru çalınan arkadaşlara geçmiş olsun. yeni motor alan arkadaşlara da hayırlı olsun kazasız belasız inşallah.

Bir arkadaşın değindiği gibi yollara taşan sulama sularına aman dikkat.

SYM Wolf konusunda ise, geçen sene cbr 250 almadan bende baya bir araştırmıştım. alan arkadaşlara hayırlı olsun, gayet başarılı ve ekonomik bir motor. ben sadece ikinci elde sıkıntı olur mu endişesi ile vazgeçip cbr almıştım. bu sene de cbr yi satıp touring tarzı bi şeyler alayım dedim ama henüz satamadık makinayı. ikinci elde mi bir yavaşlık var yoksa bende mi bi uğursuzluk var anlamadım ya, bekleyeceğiz bakalım.
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
Evet kanka'yı kandırdık wolf'ü aldıkdık oda kurt'landı artık :) Abim hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza bela keder göstermesin. :) Beraber çok gezeceğiz seninle :)

[url]http://i.hizliresim.com/jJqDEL.jpg[/url]
_
[url]http://i.hizliresim.com/lYQDor.jpg[/url]
_
[url]http://i.hizliresim.com/1Ppo9N.jpg[/url]
_
[url]http://i.hizliresim.com/glPGNO.jpg[/url]
_
[url]http://i.hizliresim.com/oQdmLX.jpg[/url]
_
[url]http://i.hizliresim.com/VpQ7ZB.jpg[/url]
_
[url]http://i.hizliresim.com/1Ppo9B.jpg[/url]


İkimizinde motorları çok taze henüz rodaj aşamasındayız. Ben bugün ilk 300 bakıma giricem, Caner abinin motorda 15-20 km civarında şuan. Ama sizlerle diğer kullanıcıların elde ettikleri yakıt tüketimlerini paylaşmak isterim mahsuru yoksa;

@biyeybaraküs

Direk kişinin kendi yorumu ve kullanma şeklini kopyalıyorum.

1 litre ile 38.45 km, kilometrede 12.5 krş, toplam 514.5 kmyi 13.38 lt benzin ile litre fiyatı 4.84 TL den gittim. 2.6 lt /100km yapıyor. Benzin ışığı hala yanmadı ama yeterli buldum ve bıraktım. Bir depo ile 500 km, 65 TLye, daha ne olsun.. İlk başlarda biraz daha ehven kullanabilirdim, kasmadan bu kadar oluyor. Zorlarsam 560 km yapar bence. 90-120 şehir dışı, 3. Vites şehiriçi kullanım. 85 kiloyum, çanta ile 100'ü buluyordur belki


[url]http://i.hizliresim.com/glPGN0.jpg[/url]


Allah kimselere kaza bela göstermesin. Tekerimiz düz bassın Amin...


hepimize hayırlı olsun kardeşim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:29 ----------

merhabalar ortaya karışık bi şeyler de ben söyleyeyim,

Kaza yapan ve motoru çalınan arkadaşlara geçmiş olsun. yeni motor alan arkadaşlara da hayırlı olsun kazasız belasız inşallah.

Bir arkadaşın değindiği gibi yollara taşan sulama sularına aman dikkat.

SYM Wolf konusunda ise, geçen sene cbr 250 almadan bende baya bir araştırmıştım. alan arkadaşlara hayırlı olsun, gayet başarılı ve ekonomik bir motor. ben sadece ikinci elde sıkıntı olur mu endişesi ile vazgeçip cbr almıştım. bu sene de cbr yi satıp touring tarzı bi şeyler alayım dedim ama henüz satamadık makinayı. ikinci elde mi bir yavaşlık var yoksa bende mi bi uğursuzluk var anlamadım ya, bekleyeceğiz bakalım.

çok teşekkürler kardeşim iyi dileklerin için. maalesef yeni kasanın etkilerini ben hemen gördüm hocam, satarken bayağı bekledim istediğiminde altında verebildim aslında. Alanda arkadaşımdı zaten, ama çiçek gibi motordu hepimize hayırlı uğurlu olsun.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
merhabalar ortaya karışık bi şeyler de ben söyleyeyim,

Kaza yapan ve motoru çalınan arkadaşlara geçmiş olsun. yeni motor alan arkadaşlara da hayırlı olsun kazasız belasız inşallah.

Bir arkadaşın değindiği gibi yollara taşan sulama sularına aman dikkat.

SYM Wolf konusunda ise, geçen sene cbr 250 almadan bende baya bir araştırmıştım. alan arkadaşlara hayırlı olsun, gayet başarılı ve ekonomik bir motor. ben sadece ikinci elde sıkıntı olur mu endişesi ile vazgeçip cbr almıştım. bu sene de cbr yi satıp touring tarzı bi şeyler alayım dedim ama henüz satamadık makinayı. ikinci elde mi bir yavaşlık var yoksa bende mi bi uğursuzluk var anlamadım ya, bekleyeceğiz bakalım.


Honda'nın fiyat politikasında dolayı ikinci el motorlarımızda etkilenecek ne yazıkki . Her ay başı zam geliyor ve haziran ayında muhtemel bir artış daha gelecek ve ikinci el cbr piyasası iyice ölecek . Geçen sene 10500 den alan arkadaşlar şimdi sahibindene 11 12 bin tl gibi fiyat yazdıkları için kimse almak istemiyor . O parayı verene kadar bende olsam 13 verip sıfır alırdım ama 13 binde de sabit kalmayacak 14 15 bine doğru gidecek cbr'ın fiyatı :pr: Satmayı düşünüyorsanız bir an önce uygun fiyata satmanızı öneririm yoksa 2. el piyasası ölecek cbr'ın ...


Benim cbf'in sıfırıda 5670 tl oldu . İkinci el piyasası yavaşlamaya başladı bile . Fiyatlar arttıkça millet artık 2. el cbf'te almayacak :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst