Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Ocak 2014
Mesajlar
172
Ben yanlış anlamışım pardon bende şirinevlerde görmüştüm biraz kafa kısmı 500r dan farklıydı 250 gibi duruyodu ama pek dikkat etmedim hatta belki aynı motoru görmüşüzdür. Şeytan diyo git al siyaha boyat :p
 
Katılım
12 Mar 2014
Mesajlar
281
Arkadaslar bugun motordan düşenler grubuna katildim :) sacma bir kazaydi yokus asagi. Yerden kalktigimda ben nasil bunu yaptim lan diye kendime kizdim biraz. Biseyim yok sol bacagim zorlandi sanirim diz kapagim agriyo. Motor saga yatti halbu ki. Size sorum şu 15-20 km hizla giderken on teker 90 derece aciyla kaldirima vurdu arka teker yerden 10 cm havalandi ve motorla birlikte saga devrildik. Boyle bi hizda cbr250nin gidonu yamulmus olamaz dimi ? Kullandim ama bi fark goremedim. Bide arka fren pedali yamuldu. Bu pedalin kendiliginden frene basmasina neden olurmu ? 20km\h hiza cikip debriyaji sıktıgımda düz yolda saniyede 1-2km/h azaliyor motorun hizi ??
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
Arkadaslar bugun motordan düşenler grubuna katildim :) sacma bir kazaydi yokus asagi. Yerden kalktigimda ben nasil bunu yaptim lan diye kendime kizdim biraz. Biseyim yok sol bacagim zorlandi sanirim diz kapagim agriyo. Motor saga yatti halbu ki. Size sorum şu 15-20 km hizla giderken on teker 90 derece aciyla kaldirima vurdu arka teker yerden 10 cm havalandi ve motorla birlikte saga devrildik. Boyle bi hizda cbr250nin gidonu yamulmus olamaz dimi ? Kullandim ama bi fark goremedim. Bide arka fren pedali yamuldu. Bu pedalin kendiliginden frene basmasina neden olurmu ? 20km\h hiza cikip debriyaji sıktıgımda düz yolda saniyede 1-2km/h azaliyor motorun hizi ??
Dostum büyük geçmiş olsun. Gidonun yamulup yamulmadigini şöyle test edebilirsin. Saga dogru gidonu tamamen kir ve elcikle depo arasina kac parmak giriyo ona bak bide diger tarafa kır ve orayida ölç. Arada ki farka göre anlarsın. Frenin basıp basmadigini boşa alarak anlamaya çalış yada bi servise götür. On tekerle kaldırıma vurduysan diklemesine, belkide on tekerin rulmanlarinda sıkıntı olmuş olabilir. Diskte sürtüyor olabilir. Yani olabilirler uzar gider. En iyisi sen bir servise baktır. Için rahat etsin
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2014
Mesajlar
281
Dostum büyük geçmiş olsun. Gidonum yamulup yamulmadigini şöyle test edebilirsin. Saga dogru gidonu tamamen kir ve elcikle depo arasina kac parmak giriyo ona bak bide diger tarafa kır ve orayida ölç. Arada ki farka göre anlarsın. Frenin basıp basmadigini boşa alarak anlamaya çalış yada bi servise götür.

Hocam çok tesekkur ederim cevap icin. Gidonun yamulduguna pek ihtimal vermiyorum cunku ciddi anlamda yavas carptim. Sonra duz yolda baktigimda pek bi yamukluk sezmedim. Ama dediginiz gibi bakicam. Frende basiyosa bile cok cuzzi bi sekilde basiyodur cunku gidiste hicbir fark yok bosa alarak test ettim dedigim gibi cok 1km/h yavasliyo motor saniyede. Oda surtunmeden dolayidir.
 
Katılım
6 Şub 2014
Mesajlar
346
Aranızda CBR 250'ye kasko yaptıran var mı? Ben ciddi ciddi düşünmeye başladım bu kasko işini. Çalınma korkusu yüzünden gittiğim bir yerde rahat oturamaz oldum. Aklım hep motosiklette. Forumda okuduğum hırsızlık vakaları yüzünden ne kilitlere güvenim kaldı ne güvenlik kameralarına. Polislerin lakayıt tavırları ve hırsızların profesyonel işçilikleri(!) de kasko yaptırmam için beni iyice niyetlendiriyor.
Şair sigorta 1.280 TL fiyat verdi. Hırsızlıktan teröre kadar bir dünya ıvır zıvırı da kapsıyor. Yani ayda 130 TL'ye gönül rahatlığı satın almış olacağım.
Tabii diğer taraftan bakınca da 1.280 TL az para değil. İki ucu pis değnek. Ne yapsam bilemedim.:pale:
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
Aranızda CBR 250'ye kasko yaptıran var mı? Ben ciddi ciddi düşünmeye başladım bu kasko işini. Çalınma korkusu yüzünden gittiğim bir yerde rahat oturamaz oldum. Aklım hep motosiklette. Forumda okuduğum hırsızlık vakaları yüzünden ne kilitlere güvenim kaldı ne güvenlik kameralarına. Polislerin lakayıt tavırları ve hırsızların profesyonel işçilikleri(!) de kasko yaptırmam için beni iyice niyetlendiriyor.
Şair sigorta 1.280 TL fiyat verdi. Hırsızlıktan teröre kadar bir dünya ıvır zıvırı da kapsıyor. Yani ayda 130 TL'ye gönül rahatlığı satın almış olacağım.
Tabii diğer taraftan bakınca da 1.280 TL az para değil. İki ucu pis değnek. Ne yapsam bilemedim.:pale:
Benim bildiğim kaskoda çalınma olayı sadece "kapalı ve kilitli" bir yerden olursa diye. Yani caddeye direğe zincirlediginde çalındığı zaman geçerli degil. Yanlış hatırlıyorda olabilirim.
 
Katılım
6 Şub 2014
Mesajlar
346
Benim bildiğim kaskoda çalınma olayı sadece "kapalı ve kilitli" bir yerden olursa diye. Yani caddeye direğe zincirlediginde çalındığı zaman geçerli degil. Yanlış hatırlıyorda olabilirim.

Şair sigortanın poliçesinde diğer kaskoların aksine "Kilit altında veya garajda muhafaza edilmesi şartı yoktur" diye bir ibare var. Bu durum cadde için geçerli mi onu yarın soracağım.
 
Katılım
24 Şub 2014
Mesajlar
853
Şair sigortanın poliçesinde diğer kaskoların aksine "Kilit altında veya garajda muhafaza edilmesi şartı yoktur" diye bir ibare var. Bu durum cadde için geçerli mi onu yarın soracağım.
motor nerden çalınırsa çalınsın karşılıyolar sadece atm onunde uzerinde anahtar unutup çalıdırırsan %20 düşüyolar belirttiğin fiyattan birde kask ve mont içinde 2000 tl bedel biçiyolar ben kendi motorum için fiyat almıştım 1450 gibi bişeydi :)
 
Katılım
6 Şub 2014
Mesajlar
346
motor nerden çalınırsa çalınsın karşılıyolar sadece atm onunde uzerinde anahtar unutup çalıdırırsan %20 düşüyolar belirttiğin fiyattan birde kask ve mont içinde 2000 tl bedel biçiyolar ben kendi motorum için fiyat almıştım 1450 gibi bişeydi :)

CBR 250 için mi fiyat aldınız? Sanırım 30 yaş altında olduğunuz için biraz yüksek çıkmış size. Şu durumda aklımı kurcalayan tek nokta 250cc üstü motosiklet olması hususu. CBR 250 için "Kilit altında veya garajda muhafaza edilmesi şartı yoktur" derlerse yarın gidip yaptıracağım kaskoyu.
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Beyler Bayanlar Maaşallah demeyi unutmayın :) Lise Arkadaşımla Tesadüf Bu sitede Karşılaştık. Yıllar geçsede aradan hatırladık birbirimizi. Ankaradan Geldi. Biraz Turladık :) Onumu alalım bunumu alalım diye tartısmayın :) CBR 250 R ortada :)



 
Katılım
24 Şub 2014
Mesajlar
853
CBR 250 için mi fiyat aldınız? Sanırım 30 yaş altında olduğunuz için biraz yüksek çıkmış size. Şu durumda aklımı kurcalayan tek nokta 250cc üstü motosiklet olması hususu. CBR 250 için "Kilit altında veya garajda muhafaza edilmesi şartı yoktur" derlerse yarın gidip yaptıracağım kaskoyu.
evet cbr 250r motorum 28 yaşındayım ilk motorum bide ondan bu fiyat olmuş olabilir :) şair sigorta bu fiyatı avivasa dan verdi bana zaten bende özellikle sordum kilit otopark olayını ne olursa olsun karşılıyo anahtarı ustunde unutsan bile yani sadece dediğim gibi atm önünde caldırırsan yüzde 20 kesinti yapıyolar oda onların kamerasını izlemeye izinleri var sanırım :)
 
Katılım
6 Şub 2014
Mesajlar
346
evet cbr 250r motorum 28 yaşındayım ilk motorum bide ondan bu fiyat olmuş olabilir :) şair sigorta bu fiyatı avivasa dan verdi bana zaten bende özellikle sordum kilit otopark olayını ne olursa olsun karşılıyo anahtarı ustunde unutsan bile yani sadece dediğim gibi atm önünde caldırırsan yüzde 20 kesinti yapıyolar oda onların kamerasını izlemeye izinleri var sanırım :)

30 yaşına 3 gün önce girdim. Bu gibi sebepler yüzünden 30 yaş sendromu da yaşayamıyorum adam gibi:p Benim de ilk motorum. 70 liralık indirimi Honda Akademi'den randevu alıp kaydolduğum için aldım. Acaba başka indirimleri var mıdır bakmak lazım. Mesela forumdan birkaç kişi birlikte kasko alsak daha fazla indirim olur mu? Yarın konuya biraz daha eğileyim.

@cx571 maşallah, yeni motorun hayırlı olsun. Güle güle bin. Siyahın ayrı havası var. Ben de siyah istemiştim ama siyah gelmediği için kırmızı aldım.
 
Katılım
24 Şub 2014
Mesajlar
853
şuan yamaha yzf r25 videosunu izledim adamlar muhteşem bi tasarım yapmış ya cift far cift far die cbr 250 alan arkadaşlar bi baksın derim :) hondanın tasarımcılarıda baksında tasarım görsün helal olsun bu yamahaya :)
 
Katılım
6 Şub 2014
Mesajlar
346
ruhsatta 250cc yazıyor diye hatırlıyorum önemli olan ruhsatta yazan değil mi ?
Kardeş sen çok yaşa ya. Baktım şimdi ruhsata 250cc yazıyor. Otomobil ruhsatlarında hep 1 altı yazıldığı için otomatikman bu da öyledir dedim.

şuan yamaha yzf r25 videosunu izledim adamlar muhteşem bi tasarım yapmış ya cift far cift far die cbr 250 alan arkadaşlar bi baksın derim :) hondanın tasarımcılarıda baksında tasarım görsün helal olsun bu yamahaya :)

Açıkçası ben kendi motosikletimi daha çok beğendim. R125'i CBR250'den daha fazla beğeniyorum ama R25 olmamış bana göre. Tabii yakından görmek farklı oluyo. Yakından da görmek lazım.
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
30 yaşına 3 gün önce girdim. Bu gibi sebepler yüzünden 30 yaş sendromu da yaşayamıyorum adam gibi:p Benim de ilk motorum. 70 liralık indirimi Honda Akademi'den randevu alıp kaydolduğum için aldım. Acaba başka indirimleri var mıdır bakmak lazım. Mesela forumdan birkaç kişi birlikte kasko alsak daha fazla indirim olur mu? Yarın konuya biraz daha eğileyim.

@cx571 maşallah, yeni motorun hayırlı olsun. Güle güle bin. Siyahın ayrı havası var. Ben de siyah istemiştim ama siyah gelmediği için kırmızı aldım.

motor yenı değil ki :D motor 2013 den beri benım :D Lise arkadasımla bulustuk. Kobralar yan yana :)
 
Katılım
24 Şub 2014
Mesajlar
853
Kardeş sen çok yaşa ya. Baktım şimdi ruhsata 250cc yazıyor. Otomobil ruhsatlarında hep 1 altı yazıldığı için otomatikman bu da öyledir dedim.



Açıkçası ben kendi motosikletimi daha çok beğendim. R125'i CBR250'den daha fazla beğeniyorum ama R25 olmamış bana göre. Tabii yakından görmek farklı oluyo. Yakından da görmek lazım.

önemli olan beğenmek zaten hayırlı olsun diyim öncelikle :) ama ben yeni makyajı begenmedim bendeki tek far ben daha cok seviorum bu kasayı ama illede çift farsa r25 daha agresiv ve cift silindir bu bile bir artı benim için...
 
Katılım
6 Şub 2014
Mesajlar
346
motor yenı değil ki :D motor 2013 den beri benım :D Lise arkadasımla bulustuk. Kobralar yan yana :)

Ya ne bileyim maşallah deyin falan denilince yani alındı sandım :) Hem 2013 de eski sayılmaz yani.

Neyse bugün çok meşgul ettim sayfayı, varam gidem de altın elbiseli adam videoları izleyem ben...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst