Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
113
Çanta için motoplus ta hein gericke çantaya da bakın.Ben kullanıyorum arada.Daha geniş hem kuyruğa takılıyor hem depo üstü(mıknatıslı)
Önceki mesajlarımdan birinde foto koydum diye hatırlıyorum ama link ölmüş olabilir.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
641
Doğrudur. Her ne kadar dik bir oturuş olduğu düşünülsede az bir eğimli şekilde oturduğumuz aşikar. Bundan dolayı şöyle 250 - 300 km yol yaptıktan sonra bel - bacak ve oradan aldığımız güç kalmayıncada kollara doğru yük binmeye başlamasıyla bileklerde ağrıyor. Haliyle deneme yanılma yoluyla kendi tecrübemle her 100 km de bir mola vermek (ortalama saatte 100 km hızla) yani 1 saatte bir durup molalarda esnemelerle gayet rahat yol alınabiliyor...

Uzun yolda benim hayvan :D (kaçakçı katırı gibi)

http://i.imgur.com/nPtEHg5.jpg

inmek binmek zor değilmi ya :cyclopsan ayaklığa basıp mı binmeye çalışıyorsunuz?
Ben file içine çanta ve kask koydum ayağımı kaldırıcam diye bacaklarım koptu :mrgreen:
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
inmek binmek zor değilmi ya :cyclopsan ayaklığa basıp mı binmeye çalışıyorsunuz?
Ben file içine çanta ve kask koydum ayağımı kaldırıcam diye bacaklarım koptu :mrgreen:
Valla hiç zorlandığım olmadı. Dizimi biraz çekip öyle geçiriyorum. Hem cantalarada değmiyor hemde rahat biniliyor
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
263
Bugün uzun yolda 80 110 km aralıginda giderek ara sıra gectigimde oldu 130 150 aralığına kadar yaparak 50 tl ile 330 km yol yaptım(ilk 140 km si daha çok sehir ici) burdan hesapla 100 km de 3.07 litre 15.15 kuruş yaktı km de. 80 100 aralığını bozmazsaniz daha da gecebilirsiniz sadece uzun yol esnasında
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
56
Arkadaşlar, herkese merhaba, F650 GS motosikletim çalındı , boyum 1.88, kilon 80, F650 bana çok hoş geliyordu ama şimdi o motoru almam bütçeden dolayı mümkün değil. F650'yi ikinci el almıştım ve artık 2. el almak istemiyorum.
Bir motosiklete ihtiyacım var ve Pulsar'ı bekliyordum ama çift farlı CBR 250'yi görünce çok beğendim.
Sizlere iki sorum olacak.(yarın gidip ikisine de bakacağım eğer bayiler de var iseler)
1- 1.88 boy ile bu motosikletlerde görüntü ve kullanım olarak sıkıntı yaşar mıyım?
2- Aradaki 5.500 TL.fark benim için önemli ama bütçemi zorlayıp halledebileceğim bir rakam ama CBR 500'e çıkamam.

Ben, Motosiklet biraz da zevk işi, git kırmızı CBR 250 al diyorum ama 5.500 TL. de az değil.
%90 Şehir içi kullanacağım. Siz olsaydınız ne yapardınız veya tavsiyeleriniz neler lütfen, yazar mısınız?
 
Katılım
24 Şub 2014
Mesajlar
853
Depoyu son doldurduğumda km.'yi sıfırlamıştım.
Tam 275. Km de son çizgi yanıp sönmeye başladı...
Şansıma 100 m.ilerde benzin istasyonu vardı.
Tekrar fulledim, 9.73 lt (her seferinde motor dik,ağzına kadar) / 48 ₺ aldı.
Son çizgi yandığında kaç lt. kalıyor?
Kafam karıştı...

1,4 litre kalıyo yanıp sonduğunde yanı kullanıma bağlı olarak 25/30 km daha gidebilirsin :)
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
641
depo göstergesine güvenim iyice azaldı geçen fulledim ve 180km gittikten sonra tek çubuğa düştü. Uzun süre ve dümdüz yolda dikkat ettim tek çubuk kalmıştı.
Sonuç olarak bugün depoyu fulledim ve 8lt aldı depo. 13lt deponun 5lt'si içinde kaldığı halde bu gösterge ne diye tek çubuğa düşer? şuanda 2.400kmdeyim ve 4.000de servise söylesem mi acaba?
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
Arkadaşlar, herkese merhaba, F650 GS motosikletim çalındı , boyum 1.88, kilon 80, F650 bana çok hoş geliyordu ama şimdi o motoru almam bütçeden dolayı mümkün değil. F650'yi ikinci el almıştım ve artık 2. el almak istemiyorum.
Bir motosiklete ihtiyacım var ve Pulsar'ı bekliyordum ama çift farlı CBR 250'yi görünce çok beğendim.
Sizlere iki sorum olacak.(yarın gidip ikisine de bakacağım eğer bayiler de var iseler)
1- 1.88 boy ile bu motosikletlerde görüntü ve kullanım olarak sıkıntı yaşar mıyım?
2- Aradaki 5.500 TL.fark benim için önemli ama bütçemi zorlayıp halledebileceğim bir rakam ama CBR 500'e çıkamam.

Ben, Motosiklet biraz da zevk işi, git kırmızı CBR 250 al diyorum ama 5.500 TL. de az değil.
%90 Şehir içi kullanacağım. Siz olsaydınız ne yapardınız veya tavsiyeleriniz neler lütfen, yazar mısınız?


bende 1100 xx vardı. cbr 250ye geçtim. şehir içi acayip rahat. çok kıvrak şikayetim yok hiç
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Doğrudur. Her ne kadar dik bir oturuş olduğu düşünülsede az bir eğimli şekilde oturduğumuz aşikar. Bundan dolayı şöyle 250 - 300 km yol yaptıktan sonra bel - bacak ve oradan aldığımız güç kalmayıncada kollara doğru yük binmeye başlamasıyla bileklerde ağrıyor. Haliyle deneme yanılma yoluyla kendi tecrübemle her 100 km de bir mola vermek (ortalama saatte 100 km hızla) yani 1 saatte bir durup molalarda esnemelerle gayet rahat yol alınabiliyor...

Uzun yolda benim hayvan :D (kaçakçı katırı gibi)

http://i.imgur.com/nPtEHg5.jpg

Kardeşine Bende burda Bak :)
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
86
ben 100km de 4 litrenin altına inmedim doğru düzgün :)
ama genelde 2 kişi oluyorum hep :) tek gezerkende ortalama hızım genelde 120-130larda oluyo ekonomik sürmüyorum ondan sanırım ama 4 litrenin altına birgün inmek için deneme sürüşü yapıcam :)

14 günde bir depoyu fullüyorum.
248,80 trip
9,91 lt aldı 49.45 tl ortalama 100/3,98 lt
havalar ısındıkça ortalama yakıt düştü. Arada 8 devir üstüne çıkmama rağmen gittikçe ortalama tüketim düşüyor.
Hava filtresini değiştireceğim bir sonraki depoyu fullediğim de o zaman dahada düşüceğini umuyorum. Bu arada seyir halinde iken stop etmeler oluyor haftada 1 kez denk geliyor neredeyse.
herkese kazasız sürüşler
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
ben 8bin devir üzerinde çok gidiyorum demek çıkmasam 4 litrenin altına rahat inerim o manaya geliyo :)
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
90
Abi piyasaya yeni girmiş bi motor bn olsam temkinli olurdum ama sizi bilemem eğer ki naked tarzı bişi arıyorsan wolf iyi gözüküyor istatistikleri cbr ile eşit sayılır
 
Katılım
14 Nis 2013
Mesajlar
75
depo göstergesine güvenim iyice azaldı geçen fulledim ve 180km gittikten sonra tek çubuğa düştü. Uzun süre ve dümdüz yolda dikkat ettim tek çubuk kalmıştı.
Sonuç olarak bugün depoyu fulledim ve 8lt aldı depo. 13lt deponun 5lt'si içinde kaldığı halde bu gösterge ne diye tek çubuğa düşer? şuanda 2.400kmdeyim ve 4.000de servise söylesem mi acaba?
arkadasım benzinlikteki pompacı arkadaslar depoyu tam doldurmuyor. depo doldu gibi gözüktükten sonra yavaş yavaş almaya başlıyor artık, muhtemelen sen o sırada depo doldu diye bırakıyorsun.
bu arada motora fazla binmiyorsun sanırım cbrleri senle yakın tarihlerde almıştık 2.400 km :sunny: fazla kullanmıyorsun sanırım
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
arkadasım benzinlikteki pompacı arkadaslar depoyu tam doldurmuyor. depo doldu gibi gözüktükten sonra yavaş yavaş almaya başlıyor artık, muhtemelen sen o sırada depo doldu diye bırakıyorsun.
bu arada motora fazla binmiyorsun sanırım cbrleri senle yakın tarihlerde almıştık 2.400 km :sunny: fazla kullanmıyorsun sanırım

yavas yavas pompacı basacak benzını bastıkca alıyor bastıkca alıyor. Direk doldu diye durdurdum kapadım bi sefer. 18 km sonra 6dan 5e düştü çubuk :) Bi sefer 10 dakka pompacıyı esir aldım :D 60 kmde düştü 6dan 5inci çubuğa :D
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
641
arkadasım benzinlikteki pompacı arkadaslar depoyu tam doldurmuyor. depo doldu gibi gözüktükten sonra yavaş yavaş almaya başlıyor artık, muhtemelen sen o sırada depo doldu diye bırakıyorsun.
bu arada motora fazla binmiyorsun sanırım cbrleri senle yakın tarihlerde almıştık 2.400 km :sunny: fazla kullanmıyorsun sanırım

evet 2012 eylülde almıştım :)
Babam aldıktan sonra bile pek binmemi desteklemiyo gibi, nisanda motoru Bursa'ya getirdim üniversiteme o zaman 1.700kmdeydi , şimdi rahat rahat sürüyorum 2.400 oldu 1 ayda :p

sanki çok tüketiyo gibi geldi genelde 6.000devirde sürüyorum. Çevre yoluna çıkınca 130larda 6. viteste gidince çok tüketiyosa normaldir :cyclopsan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst