Arkadaşlar, herkese merhaba, F650 GS motosikletim çalındı , boyum 1.88, kilon 80, F650 bana çok hoş geliyordu ama şimdi o motoru almam bütçeden dolayı mümkün değil. F650'yi ikinci el almıştım ve artık 2. el almak istemiyorum.
Bir motosiklete ihtiyacım var ve Pulsar'ı bekliyordum ama çift farlı CBR 250'yi görünce çok beğendim.
Sizlere iki sorum olacak.(yarın gidip ikisine de bakacağım eğer bayiler de var iseler)
1- 1.88 boy ile bu motosikletlerde görüntü ve kullanım olarak sıkıntı yaşar mıyım?
2- Aradaki 5.500 TL.fark benim için önemli ama bütçemi zorlayıp halledebileceğim bir rakam ama CBR 500'e çıkamam.
Ben, Motosiklet biraz da zevk işi, git kırmızı CBR 250 al diyorum ama 5.500 TL. de az değil.
%90 Şehir içi kullanacağım. Siz olsaydınız ne yapardınız veya tavsiyeleriniz neler lütfen, yazar mısınız?