Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 May 2014
Mesajlar
15
Twin cevabın için teşekkür ederim duke biraz konforsuz geldi bana ilk fırsatta cbr 250 ve pulsar 200 ü test etmek istiyorum sonra birinden birini alıcam insallah
 
Katılım
24 Şub 2014
Mesajlar
37
yeni kasa motoru kullanmaya baslayan arkadaslar lastiklerin durumu nasıl eski kasadakiler gibi lastik değişimine gerek varmı ? yada ekstra alınacak malzemeler neler. haziranın sonu gibi insallah alacagım motorumu. bildiklerinizi paylasırsanz sevnrm :)
Bugün motorumu teslim aldım. Kadıköy'de Küçükçekmece ye kadar E5 üzerinden geldim. Zaman zaman arkaya kaydırdım ama acemiliğimden olduğunu düşünüyorum :)
 
Katılım
6 Şub 2014
Mesajlar
346
yeni kasa motoru kullanmaya baslayan arkadaslar lastiklerin durumu nasıl eski kasadakiler gibi lastik değişimine gerek varmı ? yada ekstra alınacak malzemeler neler. haziranın sonu gibi insallah alacagım motorumu. bildiklerinizi paylasırsanz sevnrm :)

Lastikler eski kasa ile aynı. IRC Road Winner.

Ben de lastikleri değiştirmeyi düşünüyorum. Diablo Rosso II almayı planlıyorum. İstanbul'da taze lastiği ucuza satan, tavsiye edebileceğiniz lastikçi var mı?
 
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
55
diablonun iyi oldgnu duymustum bide lastiklere para vercez anlasılan inşallah baska bir şeyi cıkmaz ekstra olarak :)
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Twin cevabın için teşekkür ederim duke biraz konforsuz geldi bana ilk fırsatta cbr 250 ve pulsar 200 ü test etmek istiyorum sonra birinden birini alıcam insallah

Cbr250-Duke200 ve pulsar kullandım. Bunların arasında tork olarak;

Duke200>Cbr250>Pulsar Ns200 diye sıralanır.

Duke çok kıvrak ve atik bir makinedir. Cbr biraz daha uzun şasiye sahip ve duke yanında hantal kalır, pulsar kıvrak ama tork olarak bu 2 motorunda gerisinde. Duke200 masraflı bir motosiklet. Bakımları 300 lira diye DUYDUM (Duke sahibi olmadım, kullanıcı yorumlarına nazaran konuşuyorum) Bir arkadaş vardı Duke200 kullanan amortisör keçeleri sıkıntılıymış ve patıyormuş bir zaman sonra. Yani motor atlama zıplama motoru ama o baskıya gelemiyormuş bunu kullanıcısı söyledi. Hatta kendisi bu foruma da katılıyordu Çanakkale'den bir arkadaş. Görürse yorumları yardımcı olur mutlaka.
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
2012 çift renk motoruma siyah cam takmak istiyorum nasıl durur merak ediyrum ama varmı aranızda deneyen :)
 
Katılım
9 May 2014
Mesajlar
15
Test ettikten sonra bayi sahibiyle görüştüm söylediği cross motorlardan esinlenmiştir çok sağlam bir motor kolay kolay öldüremezsin dedi sonra parça fiyatlarından ve tedariğinden tereddütlü olduğumu söyledim tedarik konusunda kesinlikle sıkıntı yaşatmayacaklarını söyledi parça konusundada mesela bi honda gibi uygunmu parça fiyatları dediğim için aslında hondanında parçasının çok ucuz olmadığını söyledi her motorun bazı parçaları pahalı bazı parçaları ucuzmuş bayi sahibinin söylediklerinden anladığım kadarıyla
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Test ettikten sonra bayi sahibiyle görüştüm söylediği cross motorlardan esinlenmiştir çok sağlam bir motor kolay kolay öldüremezsin dedi sonra parça fiyatlarından ve tedariğinden tereddütlü olduğumu söyledim tedarik konusunda kesinlikle sıkıntı yaşatmayacaklarını söyledi parça konusundada mesela bi honda gibi uygunmu parça fiyatları dediğim için aslında hondanında parçasının çok ucuz olmadığını söyledi her motorun bazı parçaları pahalı bazı parçaları ucuzmuş bayi sahibinin söylediklerinden anladığım kadarıyla

Hondanın en Pahalı Yedek Parçası Amörtösörleri. Çifti 1050 tl. Grenajları cok ucuz. Yandaki KOcaman tek parça grenaj 100 gayme.
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
bu arada egzos daha iyi bence eski kasalardaki koruma hiç hoş durmuyodu
 
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
330
Uzun yolda vücutta ağrılara neden olduğu yönünde mesajlar okudum doğrumu arkadaşlar? bide sele önceki modele göre daha mı geniş yoksa bana mı öyle geldi, bir değişiklik var mı o konuda ?
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
113
Depoyu son doldurduğumda km.'yi sıfırlamıştım.
Tam 275. Km de son çizgi yanıp sönmeye başladı...
Şansıma 100 m.ilerde benzin istasyonu vardı.
Tekrar fulledim, 9.73 lt (her seferinde motor dik,ağzına kadar) / 48 ₺ aldı.
Son çizgi yandığında kaç lt. kalıyor?
Kafam karıştı...
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
ben 100km de 4 litrenin altına inmedim doğru düzgün :)
ama genelde 2 kişi oluyorum hep :) tek gezerkende ortalama hızım genelde 120-130larda oluyo ekonomik sürmüyorum ondan sanırım ama 4 litrenin altına birgün inmek için deneme sürüşü yapıcam :)
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
Uzun yolda vücutta ağrılara neden olduğu yönünde mesajlar okudum doğrumu arkadaşlar? bide sele önceki modele göre daha mı geniş yoksa bana mı öyle geldi, bir değişiklik var mı o konuda ?

Doğrudur. Her ne kadar dik bir oturuş olduğu düşünülsede az bir eğimli şekilde oturduğumuz aşikar. Bundan dolayı şöyle 250 - 300 km yol yaptıktan sonra bel - bacak ve oradan aldığımız güç kalmayıncada kollara doğru yük binmeye başlamasıyla bileklerde ağrıyor. Haliyle deneme yanılma yoluyla kendi tecrübemle her 100 km de bir mola vermek (ortalama saatte 100 km hızla) yani 1 saatte bir durup molalarda esnemelerle gayet rahat yol alınabiliyor...

Uzun yolda benim hayvan :D (kaçakçı katırı gibi)

nPtEHg5.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
28
Merhaba arkadaşlar,
Cuma günü Cbr250r repsol modelini alarak aranıza katıldım. Motoru almadan önce de forumdaki mesajları takip ediyordum. Şimdi yazmanın sırası geldi:)
Bu ilk motorum. Daha önce Honda Motosiklet Eğitim Merkezi'nde 1. eğitimi alırken 150 cc'lik motoru rahat kullanmıştım 250'liliği de kullanırım diye düşünmüştüm. Cuma günü Honda Otosever'den motoru alıp Halkalı'ya götürdüm. Oturuş pozisyonunu netleştiremediğimden ve gaz kolunun tepkisine tam alışamadığımdan dolayı bayağı bi yoruldum, sonra eve gelip güzel bi uyku çektim :)
Motorun çift farı var diye sevinirken; kısada sadece sağ farın yandığını, uzunda ise iki farın birden yandığını öğrenmiş olduk. Gece trafiğe çıkarsak uzunları yakıp çıkacaz demek oluyor bu.

Yaş : 25
Yer : İstanbul
Meslek : Bilgisayar Mühendisi
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
Depo üstü çantadan memnun musun? Markası fiyatı nedir? Bi çanta bakıyorum bu ara..
Motomaxten almistim gecen sene. 4riders marka. Gayet saglam ve güzel bi çanta. Icine genelde tulum yagmurlugumu falan koyuyorum. Tabi biraz daha buyuk olsaydı daha cok işimi görürdü. Birde normal günlerde alıp yaninizda taşımak için omuz askisi var. Mıknatısları içe kıvırıp yaninda gezdirebilirsin krampon çantası gibi. Ama mıknatıslardan dolayı ağırlığı dez avantaj.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:12 ----------

Merhaba arkadaşlar,
Cuma günü Cbr250r repsol modelini alarak aranıza katıldım. Motoru almadan önce de forumdaki mesajları takip ediyordum. Şimdi yazmanın sırası geldi:)
Bu ilk motorum. Daha önce Honda Motosiklet Eğitim Merkezi'nde 1. eğitimi alırken 150 cc'lik motoru rahat kullanmıştım 250'liliği de kullanırım diye düşünmüştüm. Cuma günü Honda Otosever'den motoru alıp Halkalı'ya götürdüm. Oturuş pozisyonunu netleştiremediğimden ve gaz kolunun tepkisine tam alışamadığımdan dolayı bayağı bi yoruldum, sonra eve gelip güzel bi uyku çektim :)
Motorun çift farı var diye sevinirken; kısada sadece sağ farın yandığını, uzunda ise iki farın birden yandığını öğrenmiş olduk. Gece trafiğe çıkarsak uzunları yakıp çıkacaz demek oluyor bu.


Yaş : 25
Yer : İstanbul
Meslek : Bilgisayar Mühendisi


Hayırlı olsun. Bi kac sayfa önceki resmini koyduğum repsol senindi ozaman dostum. Otoseverde çektim o fotoyu :D

bende simetri hastalığı var. O yüzden çift fara kılım kısada tek ,uzunda çift yanmasından dolayı. ..
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst