Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 May 2014
Mesajlar
17
Tavsiyeler icin tesekkurler herhangi bi atraksiyon yasamadan vardim mersine, kulak tikaci yerine tek kulaktan muzik dinledim :), lastik tamir kiti yerinede su lastigin icine sikilan kopuklerden almistim.Gercekten en fazla vuran sey boyun agrisi oldu, tavsiyen uzerine 5 dakika bile durmak cok fayda sagladi.
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
28
bende senin motoru incelemiştim otoseverde. Ben 2 kere gittim hiç ilgilenmediler acaba sizinle ilgilendiler mi yoksa başka bir yerde bulamadınızda mı ordan aldınız. Bende temmuza ayırttırdım siyah renk geliyormuş o zamana alacağım ancak sırf hizmetleri güzel diye pendikten alacağım.

Neredeyse tüm motosiklet bayiileri aynı kardeşim, Anes Motor'dan bahsetmiyorum bile. Ben artık dayanılmaz noktaya gelmiştim elimi çabuk tutmak zorunda kaldım :) Şu anlık memnunum.
İlgilenme veya ilgilenmeme olayına bakma bence, servis olayı daha önemli. Bunu da tecrübe edip öğrenecez.
 
Katılım
15 Eki 2012
Mesajlar
33
Arkadaşlar şu kasko olayını açıklığa kavuşturup fiyatları da buraya yazarsanız malum biz araştıramıyoruz araştırmış abilerimizden kardeşlerimizden öğrenelim şu durumu :) kasko eğer çok ağır gelmezse yaptırıp rahat uyumak en mantıklısı yazılarınızı cevaplarınızı takip ediyor olucam iyi forumlar iyi gazlamalar :) :) :)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Arkadaşlar buradan da paylaşıyorum gören duyan olursa diye..
Sadece üzgünüm 40 ı bile çıkmamıştı .....

21/05/2014 tarihinde
Evimin onunden 02:30-04:00 arası

İnonü mahallesi yıldıray sok no 49
Sefaköy Küçükçekmece istanbul

34 UV 6746 plakalı motorum çalınmıştır.
Beyaz renk
2013 model
Kafa grenajının sağ tarafında sağa yatmadan dolayı çizik ve
Rüzgar siperliğinde belirgin bir çizik mevcuttur .
Şifreli Masterlock kilit zannederim ki açılmış ve kilit de motor ile
Birlikte götürülmüştür.
05338124086 numaralı telefona ulaşmalarını rica ederim




 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
disk kilidi felan varken mi aldılar hocam geçmiş olsun, bide şifreli kilidin şifresi basit miydi ki.
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
Arkadaşlar buradan da paylaşıyorum gören duyan olursa diye..
Sadece üzgünüm 40 ı bile çıkmamıştı .....

21/05/2014 tarihinde
Evimin onunden 02:30-04:00 arası

İnonü mahallesi yıldıray sok no 49
Sefaköy Küçükçekmece istanbul

34 UV 6746 plakalı motorum çalınmıştır.
Beyaz renk
2013 model
Kafa grenajının sağ tarafında sağa yatmadan dolayı çizik ve
Rüzgar siperliğinde belirgin bir çizik mevcuttur .
Şifreli Masterlock kilit zannederim ki açılmış ve kilit de motor ile
Birlikte götürülmüştür.
05338124086 numaralı telefona ulaşmalarını rica ederim


[url]http://img845.imageshack.us/img845/1481/8sjn6.jpg[/URL]
[url]http://img836.imageshack.us/img836/1703/g22z.jpg[/URL]
[url]http://img836.imageshack.us/img836/3487/ww97.jpg[/URL]
Allah hiç bir motor sahibine bunu yaşatmasın. Geçmiş olsun sanada hocam. Motosikleti son resimdeki gibi mi muhafaza ediyodunuz? Bir direğe falan zincirlimiydi?
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
disk kilidi felan varken mi aldılar hocam geçmiş olsun, bide şifreli kilidin şifresi basit miydi ki.

Basit bir şifre değildi .


Allah hiç bir motor sahibine bunu yaşatmasın. Geçmiş olsun sanada hocam. Motosikleti son resimdeki gibi mi muhafaza ediyodunuz? Bir direğe falan zincirlimiydi?

Doğalgaz borusuna kilitliydi.basit şifreler kullanmam hiç bir zaman ancak hırsız için basit yada zor yokmuş demek ki ...
Hiç bir motor sahibine yaşatmasın mevlam ....
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Arkadaşlar buradan da paylaşıyorum gören duyan olursa diye..
Sadece üzgünüm 40 ı bile çıkmamıştı .....

21/05/2014 tarihinde
Evimin onunden 02:30-04:00 arası

İnonü mahallesi yıldıray sok no 49
Sefaköy Küçükçekmece istanbul

34 UV 6746 plakalı motorum çalınmıştır.
Beyaz renk
2013 model
Kafa grenajının sağ tarafında sağa yatmadan dolayı çizik ve
Rüzgar siperliğinde belirgin bir çizik mevcuttur .
Şifreli Masterlock kilit zannederim ki açılmış ve kilit de motor ile
Birlikte götürülmüştür.
05338124086 numaralı telefona ulaşmalarını rica ederim


[url]http://img845.imageshack.us/img845/1481/8sjn6.jpg[/URL]
[url]http://img836.imageshack.us/img836/1703/g22z.jpg[/URL]
[url]http://img836.imageshack.us/img836/3487/ww97.jpg[/URL]


Çok çok geçmiş olsun. Umarım kısa zamanda motorunuza kavuşur, hayırlı haberleri duyarsınız. Tekrardan geçmiş olsun.
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
Basit bir şifre değildi .




Doğalgaz borusuna kilitliydi.basit şifreler kullanmam hiç bir zaman ancak hırsız için basit yada zor yokmuş demek ki ...
Hiç bir motor sahibine yaşatmasın mevlam ....
Belkide şifreyi cozmediler kesip gittiler. Kestikten sonra zinciri de almış olabilirler. Mümkün mertepe motoru otoparka bırakmak gerek :( en güvenilirinden
 
Katılım
6 Şub 2014
Mesajlar
346
Arkadaşlar buradan da paylaşıyorum gören duyan olursa diye..
Sadece üzgünüm 40 ı bile çıkmamıştı .....

21/05/2014 tarihinde
Evimin onunden 02:30-04:00 arası

İnonü mahallesi yıldıray sok no 49
Sefaköy Küçükçekmece istanbul

34 UV 6746 plakalı motorum çalınmıştır.
Geçmiş olsun, çok üzüldüm.
İnşallah en kısa zamanda bulunur.

***


Bu tür vakalar yüzünden kasko yaptırmak istediğimden bahsetmiştim dün. Bugün fırsat bulur bulmaz Şair sigortaya gidip kaskoyu yaptırdım. İnanılmaz rahatladım. Senelik 1.280 TL Kasko ücreti. Yangın, hırsızlık, terör, deprem, sel gibi birçok sıkıntı sigorta kapsamında. Hatta fare kemirmesi bile kasko kapsamında. 1.280 TL'yi gözden çıkarabiliyorsanız herkese tavsiye ederim.
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
56
Çok çok geçmiş olsun. Umarım kısa zamanda motorunuza kavuşur, hayırlı haberleri duyarsınız. Tekrardan geçmiş olsun.

Çok geçmiş olsun, benimde yüreğim yaralı. Sen yine bağlamışsın, ben Öylece bırakmıştım ve kendime kızıyorum niye disk kilidini takmadın, halat bağlamadın diye. Ama sonuçta, onlar bile yeterli değilmiş.
 
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
233
Selamlar , geçmiş olsun çalanlara da lanet olsun :farao:

2013 full siyah 250 Cbr la araniza katildim. Uskudardayim her turlu iletişim paylasim gezi v.s acigim :) herkese kazasiz belasiz calintisiz gunler

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:53 ----------

Bu da ilk fotolar ,monster olmadan önce :)


3GHBlaA.jpg


wcuNjJy.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Kas 2013
Mesajlar
388
Selamlar arkadaşlar. Ben bir soru sormak istiyorum.
Çift far tasarım cbr250r, kısa farda tek far mı yanıyor acaba?
 
Katılım
16 Eki 2012
Mesajlar
148
Lastik önerisi bekliyorum arkadaşlar. Marka model ve fiyat olarak binlerce çeşit var kararsız kaldım
 
Katılım
12 Mar 2014
Mesajlar
281
Beyler 1000 bakimina bizim.motora uygun beyaz yani mavi far ampulu gotursem takarmi servis ? Garanti disi kaliyomu ampulu degistirince ?
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
Lastik önerisi bekliyorum arkadaşlar. Marka model ve fiyat olarak binlerce çeşit var kararsız kaldım


michelin aktiv pilot 3 kullanıyorum tutuşundan gayet memnunum. yoldaki beyaz çizgide çok deli kaydı düştüm ama onun dışında asfaltta sorun yok ani frenlerde felan kayıyo arka ama normal hafif motor sonuçta
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst