- Katılım
- 17 Kas 2013
- Mesajlar
- 388
Teşekkürler. Iki tane h4 projector lens taksak. Dinamo kaldırmaz değil mi? Iki tane 35w kit fazla gelir mi?Evet. kısada farın teki uzunlari yaktığında ikisi birden yanıyor.
Teşekkürler. Iki tane h4 projector lens taksak. Dinamo kaldırmaz değil mi? Iki tane 35w kit fazla gelir mi?Evet. kısada farın teki uzunlari yaktığında ikisi birden yanıyor.
uzun süre binecek olsam aslında 1.300 kaskoya verilir
Cok gecmis olsun... umarim bi haber cikar...Arkadaşlar buradan da paylaşıyorum gören duyan olursa diye..
Sadece üzgünüm 40 ı bile çıkmamıştı .....
21/05/2014 tarihinde
Evimin onunden 02:30-04:00 arası
İnonü mahallesi yıldıray sok no 49
Sefaköy Küçükçekmece istanbul
34 UV 6746 plakalı motorum çalınmıştır.
Beyaz renk
2013 model
Kafa grenajının sağ tarafında sağa yatmadan dolayı çizik ve
Rüzgar siperliğinde belirgin bir çizik mevcuttur .
Şifreli Masterlock kilit zannederim ki açılmış ve kilit de motor ile
Birlikte götürülmüştür.
05338124086 numaralı telefona ulaşmalarını rica ederim
[url]http://img845.imageshack.us/img845/1481/8sjn6.jpg[/URL]
[url]http://img836.imageshack.us/img836/1703/g22z.jpg[/URL]
[url]http://img836.imageshack.us/img836/3487/ww97.jpg[/URL]
Çok geçmiş olsun elimden geldiği kadar dikkat edeceğim beyaz motor görürsem.. Allah belasini versin ayrıca en okkalısindan.. Ayrıca park ve bahçeler müdürlüğü çimleri ve ağaçları sulamaya başladı özellikle viraj ve kavşaklarda yatmadan önce su olabilir diye olasılığı göz önünde bulundurun lütfen.. Fıt fıt fıt diye kaydım istemeden yanlayarak gittim.. 3-4 sn allahtan çok hızlı değildim yoksa asfalt ile ilişkiye girecektim..Arkadaşlar buradan da paylaşıyorum gören duyan olursa diye..
Sadece üzgünüm 40 ı bile çıkmamıştı .....
21/05/2014 tarihinde
Evimin onunden 02:30-04:00 arası
İnonü mahallesi yıldıray sok no 49
Sefaköy Küçükçekmece istanbul
34 UV 6746 plakalı motorum çalınmıştır.
Beyaz renk
2013 model
Kafa grenajının sağ tarafında sağa yatmadan dolayı çizik ve
Rüzgar siperliğinde belirgin bir çizik mevcuttur .
Şifreli Masterlock kilit zannederim ki açılmış ve kilit de motor ile
Birlikte götürülmüştür.
05338124086 numaralı telefona ulaşmalarını rica ederim
[url]http://img845.imageshack.us/img845/1481/8sjn6.jpg[/URL]
[url]http://img836.imageshack.us/img836/1703/g22z.jpg[/URL]
[url]http://img836.imageshack.us/img836/3487/ww97.jpg[/URL]
Şiddet çözüm değil ama keşke dövseymissin. Geçmiş olsun Allah bi daha yasatmasin. Şu da bi gerçek. Nezaman trafikte taciz olsun sıkıştırma olsun tehlike atlatayim yüzde 90i motosikletli kuryeler ve diğer motosiklet sürücüleri yüzünden. Bi yandanda araç sürücülerine hak veriyorum yakınmaları konusunda. Ya adama bi bakıyorum aynadan sağımda. Sinyal verip sola cekiliyorum sağımdan geçsin diye malak solumdan geçiyo sırf taciz için. Kuryeler desen aynada görünmesiyle yanindan geçmesi bir oluyo. Arkadaş bi selektor yap olmadı korna çal.Cok gecmis olsun... umarim bi haber cikar...
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:24 ----------
Bu sabah ilk kazami yaptim arkadaslar... iki aracin arasindan bir anda firlayan plakasiz bir scooter a carpmama adina frenlere asildim lastikler kitlendi artcimla beraber saga yattik... artcimda hicbise yok bende ufak bikac siyrik motorumunda sag grenaj cizildi catladi flnolayin hararetiyle polis cagirmadim cagirsamda hakliydim cocuga allahindan bul dedim bide bana sen hatalisin dio dovermisin sabahami birakirsin misali hadi git dedim...

Hayirli olsun kazasiz surusler...evet arkadaşlar, motorumu saatım yeni motorumu aldım
tüm yardım eden, beni dinleyen arkadaşlara teşekkürlerimi sunuyorum, yine buralardayım kurtulduk sanmayıncaner her yerde
http://i.hizliresim.com/QXPPaV.jpg
hayırlısı olsun kazasız belasız sürüşler sıfır herhalde kaça aldın birde yakıt tüketimini ileride paylaşırsan sevinirim yalnız depo fulleyerek degilde işte örnek 1200 km de 42 lt gibi daha sağlıklı olduğuna inanıyorum ben öyle yapıyorum (motorumu sıfır aldım aldığım tüm benzinleri lt olarak yazıyorum)evet arkadaşlar, motorumu saatım yeni motorumu aldım
tüm yardım eden, beni dinleyen arkadaşlara teşekkürlerimi sunuyorum, yine buralardayım kurtulduk sanmayıncaner her yerde
http://i.hizliresim.com/QXPPaV.jpg
hayırlısı olsun kazasız belasız sürüşler sıfır herhalde kaça aldın birde yakıt tüketimini ileride paylaşırsan sevinirim yalnız depo fulleyerek degilde işte örnek 1200 km de 42 lt gibi daha sağlıklı olduğuna inanıyorum ben öyle yapıyorum (motorumu sıfır aldım aldığım tüm benzinleri lt olarak yazıyorum)
teşekkürler arkadaşlar, yakıt tüketimini paylaşırım tabiki, motor sıfır henüz, plaka ruhsat derken bir iki haftaya 500 km yaparım sanırım, rodajdan sonra sağlıklı bir paylaşım yaparım burda, umarım başka arkadaşlar yanlış anlamaz..
bu yaz hatta bi dahaki yaz motorsuz kalabilme olasılığın var hocam..aah yamaha ahArkadaşlar tam cbr250 almaya karar verdim; yamaha r25 çıkartmış onu beklemeye karar verdiminşallah bu yaz motorsuz kalmayız
bu yaz hatta bi dahaki yaz motorsuz kalabilme olasılığın var hocam..aah yamaha ah![]()








Evet kanka'yı kandırdık wolf'ü aldıkdık oda kurt'landı artıkAbim hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza bela keder göstermesin.
Beraber çok gezeceğiz seninle
![]()
[url]http://i.hizliresim.com/jJqDEL.jpg[/url]
_
[url]http://i.hizliresim.com/lYQDor.jpg[/url]
_
[url]http://i.hizliresim.com/1Ppo9N.jpg[/url]
_
[url]http://i.hizliresim.com/glPGNO.jpg[/url]
_
[url]http://i.hizliresim.com/oQdmLX.jpg[/url]
_
[url]http://i.hizliresim.com/VpQ7ZB.jpg[/url]
_
[url]http://i.hizliresim.com/1Ppo9B.jpg[/url]
İkimizinde motorları çok taze henüz rodaj aşamasındayız. Ben bugün ilk 300 bakıma giricem, Caner abinin motorda 15-20 km civarında şuan. Ama sizlerle diğer kullanıcıların elde ettikleri yakıt tüketimlerini paylaşmak isterim mahsuru yoksa;
@biyeybaraküs
Direk kişinin kendi yorumu ve kullanma şeklini kopyalıyorum.
1 litre ile 38.45 km, kilometrede 12.5 krş, toplam 514.5 kmyi 13.38 lt benzin ile litre fiyatı 4.84 TL den gittim. 2.6 lt /100km yapıyor. Benzin ışığı hala yanmadı ama yeterli buldum ve bıraktım. Bir depo ile 500 km, 65 TLye, daha ne olsun.. İlk başlarda biraz daha ehven kullanabilirdim, kasmadan bu kadar oluyor. Zorlarsam 560 km yapar bence. 90-120 şehir dışı, 3. Vites şehiriçi kullanım. 85 kiloyum, çanta ile 100'ü buluyordur belki
[url]http://i.hizliresim.com/glPGN0.jpg[/url]
Allah kimselere kaza bela göstermesin. Tekerimiz düz bassın Amin...
merhabalar ortaya karışık bi şeyler de ben söyleyeyim,
Kaza yapan ve motoru çalınan arkadaşlara geçmiş olsun. yeni motor alan arkadaşlara da hayırlı olsun kazasız belasız inşallah.
Bir arkadaşın değindiği gibi yollara taşan sulama sularına aman dikkat.
SYM Wolf konusunda ise, geçen sene cbr 250 almadan bende baya bir araştırmıştım. alan arkadaşlara hayırlı olsun, gayet başarılı ve ekonomik bir motor. ben sadece ikinci elde sıkıntı olur mu endişesi ile vazgeçip cbr almıştım. bu sene de cbr yi satıp touring tarzı bi şeyler alayım dedim ama henüz satamadık makinayı. ikinci elde mi bir yavaşlık var yoksa bende mi bi uğursuzluk var anlamadım ya, bekleyeceğiz bakalım.
merhabalar ortaya karışık bi şeyler de ben söyleyeyim,
Kaza yapan ve motoru çalınan arkadaşlara geçmiş olsun. yeni motor alan arkadaşlara da hayırlı olsun kazasız belasız inşallah.
Bir arkadaşın değindiği gibi yollara taşan sulama sularına aman dikkat.
SYM Wolf konusunda ise, geçen sene cbr 250 almadan bende baya bir araştırmıştım. alan arkadaşlara hayırlı olsun, gayet başarılı ve ekonomik bir motor. ben sadece ikinci elde sıkıntı olur mu endişesi ile vazgeçip cbr almıştım. bu sene de cbr yi satıp touring tarzı bi şeyler alayım dedim ama henüz satamadık makinayı. ikinci elde mi bir yavaşlık var yoksa bende mi bi uğursuzluk var anlamadım ya, bekleyeceğiz bakalım.