Ankara Küçük CC 24 Ağustos Tek Gecelik Kesikköprü Kamp Gezisi

Katılım
20 Ağu 2013
Mesajlar
22
Selim, bugün akşam ben de alıcam çadır, uyku tulumu vs. Kaliteli birşey bulduğunda haber verirsen sağa sola gidip vakit kaybetmeden senin alacağın yerden alırım.

Tamamdır, muhakkak haber veririm.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:48 ----------

Dostum metroda kaliteli çadır da var idare edecek çadırda var.Sen direk metro ya git tek ve kesin çözüm.Birde yolunun üzerinde bir av bayii varsa ordanda beklenmedik güzel şeyler cıkabiliyor.Hem birtane de portatif güzel olta olabilirsin kendine Turna cıkıyor kesikköprüde ve baya büyük balıklardır.Av bayiine turna tutucam de o sana mazemeleri verir.

Ben pek öyle işten anlayan bir balıkçı değilim, ancak geçen bu işten anladığını söyleyenlerle (sakın yanlış anlamayın bu sözüm size değil :)) bi gittik kesikköprüye. Turna tutulacak diye bir hevesle. Ancak Turna almak yerine bi Tur atıp geri geldik :) İnşallah bu sefer sizlerin tuttuğunu görürüm :)
 
Katılım
11 Haz 2013
Mesajlar
166
Bu arada önemle arz ederimki dostlarım, çadır alınacaksa bazı kırıterlere özen gösterilmesi Camp esnasında konforu artırır.

*Çadırın motosiklet ile taşımaya uygun küçük ebatlı olması.
*Hafif olması takribi 2 kilo yu geçmemesinde fayda var.(tabi böyle çadır bütceyi baya zorluyan cinstendir belirteyim.)
*Su almaması da cok önemli, lakin bir branda ile uzun vadeli çözüm sağlanmış olabilir.
*Birde çok elzem olmamakla beraber önünde bir ayakkabı tentesinin olmasıda çok işe yarıyor.
*Çift tenteli olan çadırlarda daha sıcak oluyor.
*Birde içerden buhar yapmıyacak nemi hap setmeyen nefes alan çadır almaya özen gösterin.(sonra ıslakıslak toplamakzorunda kalırsınız ve koku yaparzamanla.)
*Uyku tlumunu ise ebatlarınıza uygun ve eşli gelenler için birleştirile bilir uyku tulumu alın.
*Mat e gelince de çok abartıp buyuk ebatlı kalın mat ler seçmeyin sonra tasımada zorluk ceker benim gibi ortadan ikiye kesersiniz :)
*Yanınızda mumkün mertebe içinde kaşık ve çatalda barındıran çakılar dan bulundurun.Hem yemek yer hem bıcak açacak vs olarak kullanırsınız.
*Termos bardak ama abartılı olmasın küçük bişey yeterli.
*İş eldiveni de olsa fena olmaz hani şu genelde turuncu renkli içi bez olan basit inşaat eldivenlerinden.Malum tabiat da her an su bulunmadıgı için elinizinde böyle bir mazeme cok işe yarıyor odun ve kömür toplamak ufak tefek motor tamir işlerinde elinizin batmasını engeller.(hatta benim kamplarda olmazsa olmazımdır.)
*Birde fileli şapka ve sinek kovucu siprey de bu gideceğiniz bölgede olmazsa olmazlardan.(lakin hava bozarsa sinek olmaz ama buseferde başka sorun olucak oda yağmur. :)
*Yağmur içinde yanınızda 2*2 bir naylon branda iş görecektir onu yoldan gölbasından gecerken hırdavatcılardan cok ucuza alabilirsiniz.

Çadırdan girdik yağmur tentesinden cıktık , neyse bukadar yeterli çok konustum .
Benden bukadar ,
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Arkadaşlar cuma akşamı olacak olan buluşmanıza gelemeyeceğim. O yüzden yemek işini nasıl yapacağımızla ilgili biraz bilgi verirseniz sevinirim. Çünkü akşam yapacağınız bilgilendirmeden sonra malzeme teminini akşamdan sabaha kadar yapmamız zor olur.
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
416
aslında cuma akşamı olacak toplantıdan sonra hazırlık yapmaya cuma gecesi kalıyor :) gece gece ne kadar hazırlık yapılabilinir ? ama söyle bişeyde var tabi..hazırlık aşamasını çok abartmamamızda lazım. sade ekmek domateslede karnımızı doyurabiliriz, uyku tulumuyla bir ağacın altında uyumak zorunda kalsakda önemli değil..bu nedenlede cuma akşamının tadını çıkarıp, cumartesi sabah 1 saat erken uyanarak hazırlık yapılabilinir...dont panic, be relax wozy...
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
bak geliyorum gaza. topramın insanlarıyla kamp için çıkıp gelecem o derece gazdayım şimdi. ::) güzel olacak diye umuyorum. dikkatli gidin.yola çıkmadan önce grup sürüş eğitimi verilsin derim. ilk katılanlar olabilir. kendimin ilk grup sürüşüne katıldığımı hatırlıuyorum da, tam bi apachi gibiydim :( e bilmiyorum ki. çok tehlike.

dediğim gibi bala yolundan gitmeyin. herşeyi ile pişman olursunuz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:52 ----------

çadır kipadan alın arkadaşlar gayet uygun fiyatlı. ve yetiyor.

mesela ben, 35 tl ye iki kişilik şişme yatak + 10 tl ye ayak pompası. mükemmel rahat oluyor.
şişme yastık.
uyku tulumu 2 kişilik ( ayrıladabiliyor ) 60 tl
çadır lambası
vs aldım.150 tl tuttu toplam.

çadır kipadan, diğerlerini tekzenden aldım. çadır mı ev mi hiç fark etmiyor uyurken. yatak rahat yastık güzel tulum da 10 numara oluyor.

ilk defa gideceklere söylüyeyim. sabaha karşı müthiş soğuk oluyor. aman dikkat edin.
 
Katılım
11 Haz 2013
Mesajlar
166
aslında cuma akşamı olacak toplantıdan sonra hazırlık yapmaya cuma gecesi kalıyor :) gece gece ne kadar hazırlık yapılabilinir ? ama söyle bişeyde var tabi..hazırlık aşamasını çok abartmamamızda lazım. sade ekmek domateslede karnımızı doyurabiliriz, uyku tulumuyla bir ağacın altında uyumak zorunda kalsakda önemli değil..bu nedenlede cuma akşamının tadını çıkarıp, cumartesi sabah 1 saat erken uyanarak hazırlık yapılabilinir...dont panic, be relax wozy...

E be insaf sabah 10:00 da bulusacaksınız,butun işyerleri acık giderken ortaklaşa alışveriş yapar çantalara bölüşür gidersiniz.Yok ben sabahın köründe kalkıp değerli gezi arkadaşlarıma börekler açarım kekler yaparım,atıştırmalık kanepeler hazırlarım,ne olur ne olmaz kamptan sıkılıp az da trekking yaparız trekkingde de enerji ve kalori şart deyip birde soğuk sandvich hazırlayacaksan tamam ozaman haklısın.Bendedahil olmak üzere sana şapka çıkartırız :)
Yada aksamdan koridora mazemelerini koyup sabak motoruna yükleyip yolacıkmakta birseçenek tabi.:)Unutmadan yanınıza bolca boş şişe alın orda su biraz sıkıntı olabilir.
 
Katılım
29 Haz 2012
Mesajlar
291
Hakanım hoşgeldin tekrardan ekibe, özledik seni ve SurvivalBERKAY kardeşimii :) Bu arada hastan varmış Allah acil şifalarversin kardeşim,yapacağımız bişey olursa bi telefonuna bakar bilesin.Yamur olayı dedinizde sabah sabah bi güldüm,oduntoplarken totoma kadar ıslanmış en sevdiğimyağmurluğumu da odun toplamakiçin feda etmiştim , hepsi güzeldi fakat ıslandığı için odunları yakamadıgımızdan tutduğumuz balıkları size yediremeden gitmiştik ya o koydu işte bana. İş fotoğraflarda görmüştürsün Seçkin gille acısını cıkardıksonradan :) Göleti kuruttum inan :)


Berkay'a haber veririm abi gün içinde, dün söyleyecektim ulaşamadım. Geçmiş olsun dileğin için teşekkür ederim :)
 
Katılım
11 Haz 2013
Mesajlar
166
Bu arada Selim kardeşim bence gitar gelmeli bu etkinliğe buyuk motorlu arkadaşlardan birisi taşıyabilir diye düsünüyorum.Nedersiniz ben taşırım yeterki gelsin gitar diyenler parmak kaldırabilirmi ?Bece kamp ateşi başında ufak tınılarla şarkılar söylemek büyük keyif verir.

Not: Unutmayın ama... doğaya kafa dinlemeye gider insanlar, eğlencenin ve müziğin bu tip etkinliklerde çevreyi rahatsız etmiyecek seviyede olması gerekir.Bu duruma özen göstermenizi öneririm.Unutmayınki aynı zamanda avcıların mekanında olacaksınız ve avcı sesizliği sever.
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
Selimle konuştum gitarla bağlama çalınacak o kampta. Nasıl getirirler kim tedarik eder ben bilmem :) Bu arada arkadaşlar yemek malzemesi olayını kafanıza takmayın giderken alırız. Ama önemli olan herkesin kamp malzemeleri ve çatal bıçak kaşık bardak gibi malzemeleri tamam olsun gerisi önemli değil. Tencere olayını halledersek bi öğün makarna / mantı vb, bi öğün kahvaltı ve bi öğün de mangal ile ( bu sanırım cmts akşam olur :)) hallederiz diye düşünüyorum :)

Cmts sabah giderken yemek malzemelerimizi ortaklaşa bir marketten tedarik ederiz. Hatta Ankamall'da migrostan bile alabiliriz. Zaten ziyafet vermeye değil kampa gidiyoruz :) Evet daha sonraki bir yerleşim yerinden de alabiliriz ama yola çıkarken güzelce yerleştirip çıkmak çok daha kolay olur kanımca...
 
Katılım
21 Ağu 2013
Mesajlar
7
Arkadaşlar yeni motorcu olarak aranıza QM250 ile katılmayı düşünüyorum. Akşam mogandaki toplantıya motorumla geleceğim. Eğer gerekli malzemeleri tedarik edersen geziyede katılırım. Tabi ki bana da yer varsa.
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
Arkadaşlar yeni motorcu olarak aranıza QM250 ile katılmayı düşünüyorum. Akşam mogandaki toplantıya motorumla geleceğim. Eğer gerekli malzemeleri tedarik edersen geziyede katılırım. Tabi ki bana da yer varsa.

Cuma akşamı moganda görüşürüz o zaman. Saat 19.00da ankamall'da buluşup bir kaç motosiklet birlikte gideceğiz mogana aklınızda olsun birlikte de gidebiliriz :)
 
Katılım
21 Ağu 2013
Mesajlar
7
Evim Eryamanda olduğu için direk oradan Mogana geçerim 19:30 da. Ostimde Duran MOTOR'a bugün motorumun tüm bakımlarını yaptırayım.
 
Katılım
29 Haz 2012
Mesajlar
291
Evim Eryamanda olduğu için direk oradan Mogana geçerim 19:30 da. Ostimde Duran MOTOR'a bugün motorumun tüm bakımlarını yaptırayım.

Ben de Eryaman'da ikamet etmekteyim. İstanbul Yolu üzerinden Ankamall ve oradan Konya Yolu üzerinden Gölbaşı, Çevreyolu güzergahından daha kısadır :)
 
Katılım
21 Tem 2013
Mesajlar
61
Bu arada Selim kardeşim bence gitar gelmeli bu etkinliğe buyuk motorlu arkadaşlardan birisi taşıyabilir diye düsünüyorum.Nedersiniz ben taşırım yeterki gelsin gitar diyenler parmak kaldırabilirmi ?Bece kamp ateşi başında ufak tınılarla şarkılar söylemek büyük keyif verir.

Not: Unutmayın ama... doğaya kafa dinlemeye gider insanlar, eğlencenin ve müziğin bu tip etkinliklerde çevreyi rahatsız etmiyecek seviyede olması gerekir.Bu duruma özen göstermenizi öneririm.Unutmayınki aynı zamanda avcıların mekanında olacaksınız ve avcı sesizliği sever.

Abicim gitarı seçkin abi götürecek , bnde bir şekilde bağlamyı götürcem ...
Zaten gitar benim motora büyük geldi :)
Yarın ya da bu gün seçkin abiye teslim ederim :)
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
363
Abicim gitarı seçkin abi götürecek , bnde bir şekilde bağlamyı götürcem ...
Zaten gitar benim motora büyük geldi :)
Yarın ya da bu gün seçkin abiye teslim ederim :)

Aşağıdaki elemana ben öğrettim :mrgreen:


Şaka bir yana 12-13 yıldır çalmadım. Paslanmışımdır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst